O: SUOMI-HIRSIHUVILA TYP 60

Nyt tilattaessa, mikäli haluatte, ilmainen viinimajoitus Unkarissa talon, huvilan, saunan, aitan ostajille, klikkaa. 1 kpl HIRSIHUVILA TYP 60 m². Ulkomitat katetun terassin kanssa 10,6 m x 5,7 m. Sisältää 2 tilavaa makuuhuonetta, olohuoneen, keittokomeron, pesuhuoneen ja saunan. Suunnitelmassa on iso kattamaton terassi, johon pöytä ja muut terassikalusteet sopivat mainiosti. Normaali hinta 13100 €. Tämä hirsihuvila myydään 6000 €:n alennuksella hintaan 7100 €. Terassi voidaan kattaa alla olevan kuvan mukaisesti 490 €:n lisähintaan. Hinta sisältää arvonlisäveron 23 %. Käsiraha 50€, maksuaikaa 50€/kk korolla 1-3 kk. Ilmainen säilytys 1 vuosi. Soita puh. 050-2694 tai 044 320 2233.

Olkaa hyvä ja maksakaa kaupan käsiraha tehtaan tilille 506002-210819 merkinnällä: TYP 240 käsiraha. Merkitkää lähetystietoihinne nimenne, osoitteenne ja puhelinnumeronne. Merkitkää edelleen mahdollinen korollinen maksuaikatarpeenne : Ma. 1, 2 tai 3 kk. Jos ette tarvitse korollista maksuaikaa merkitkää: Ma. 0 kk. Käsirahan maksamisen jälkeen lähetämme Teille kaupanvahvistuksen, arkkitehtikuvat ja kaikki muun materiaalin kirjeen välityksellä.

Soita 050-2694 tai 044-3202222
Hinta: 7100
Yhteystiedot: Heikki Heino P.050-2694
J.Eklund P.044-3202222

0

72

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
        Kotimaiset julkkisjuorut
        122
        2120
      2. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
        Ikävä
        28
        2016
      3. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
        Ikävä
        157
        2004
      4. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
        Ikävä
        15
        1291
      5. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
        Ikävä
        51
        1007
      6. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
        Ikävä
        85
        956
      7. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
        Tanssii tähtien kanssa
        23
        875
      8. Onneksi meidän välillä ei ole mitään negatiivista

Olen tosi iloinen siitä.
        Ikävä
        114
        864
      9. Minä tunnen sinut

Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell
        Rakkaus ja rakastaminen
        51
        827
      10. Mihin olet kadonnut kaivattuni?

Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon
        Ikävä
        33
        809
      Aihe