Mistähän tuulee, kun Windows XP:n palomuuri ei millään pysy pystyssä eli aina kun koneen avaa, palomuuri ei ole käytössä ja mikä pahinta, kone itse ei ilmoittele asiasta mitään, vaan asia täytyy katsastaa ohjauspaneelista. Erilaisia virityksiä on tullut kokeiltua eivätkä F-Secure sen enempää kuin IOBitin ilmaisohjelmat, Malfighter tai ASC noteeraa tilannetta mitenkään ??
Palomuuri kaatuu
setagllib
2
180
Vastaukset
Onko Windows XP päivitetty kokonaan? ( Esim SP3)? Yksi keino olisi kokeilla korjausasennusta joka ei siis poista omia tiedostoja/sovelluksia.
- setagllib
Palomuurin asetuksissa kohdassa poikkeukset oli määritelty etätuki osoitteesta windows\system32\scssmgr.exe mikä on microsoftin ohjelma ainakin periaatteessa, mutta kun sen poisti niin palomuurikin näkyy pysyvän pystyssä eikä mainoksiakaan tule entiseen tahtiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2042700
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1252505En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761698Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2031221Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va561179- 471088
- 99991
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6813- 106798
- 46793