keskiyö

strong2

minut ja ihastukseni on kutsuttu tulevana viikonloppuna samoihin juhliin, olemme molemmat menossa. tapaamme pitkästä aikaa ja minua jännittää. saatko meistä mitään kiinni?
olemme molemmat alle 30v, mies on asuu pirkanmaalla ja on rock henkinen, minä olen vasta ollut leikkauksessa.

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

olet jo nimimerkkisi mukaan vahva ihminen.
      sinun sairaalavierailusi sujui hyvin, menet jälkitarkastukseen ja he sanovat, että toivut erinomaisesti.

kuten aina, sanon etten osaa puhua ajoista. kerron vain siitä mitä näen.
      ehkäpä tämä sinun ihastuksesi ei ole se oikea puolisko, mitä sinä itsellesi toivot. sinä tahtoisit myös yhteistä kotia, hän ei ole sellaiseen valmis. on muutenkin hämäräperäistä energiaa ympärilläsi, sellaista mihin et saa helposti kosketusta. mutta heistä päästä näpit irti, ne oikeat ystävät kyllä näyttävät reiluudellaan keitä he ovat!
      sinun sisäinen ääni kertoo vahvasti kehen voit luottaa, usko vain siihen niinkuin aina ennenkin.

jos tulee arpajaiset tai jokin muu peli, se ei ole sinua varten. hymyilet vain ja jatkat matkaasi. se on kaikki huijausta. se on niin suurta huijausta, että siinä moni menettää suuria summia. yksi tuntemasi ihminen on vaarassa menettää asuntonsa, jos hän lähtee tähän systeemiin mukaan. sinä voit ainakin yrittää varottaa häntä.

toki menet juhliin ja nautit hauskasta illasta. mutta siellä on muitakin mielenkiintoisia ihmisiä, ei vain tätä sinun entistäsi. joku siellä juhlissa kertoo sinulle asunnosta, missä on paljon työtä. hän on tarkka raha-asioissaan ja tekee sydämensä tarkkuudella hommia.
      tässä on sinulle luotettava ystävä!

mutta mitä ystävyyteen tulee, sinä näet nopeasti sen läpi, et ole oikeasti etsimässä uusia ystäviä, vaan rakkautta. se on selvästi työn alla.
      osaatko sinä leipoa? outo juttu, mutta se tulee olemaan yksi osa tulevaisuuttasi.

t. Keskiyö

• strong2

kiitos keskiyö!

en osaa leipoa erityisen hyvin, haluaisin olla parempi mutta ärsyynnyn kun en ole parempi.juuri leipomisesta olen muutama päivä sitten puhunut tämän miehen kanssa. huvittavaa että näet tulevaisuudessani leipomista, vain kotona ja ystävilleni, mutta en muuten.

olen käynyt jo tarkastuksessa, jossa kerrottiin että kaikki meni hyvin.

ihminen joka kertoo minulle asunnosta jossa on paljon työtä ja laitettavaa,on todennäköisesti minun toinen ystäväni, jonka kanssa olemme tunteneet jo vuosia. juuri hänen luokseen olen/olemme menossa juhliin.

rakkautta etsin. toivottavasti etsiminen lakkaisi pian, ja löytyisi kunnollinen suhde.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      74
      3930
    2. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      189
      3195
    3. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      47
      2986
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      70
      2570
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      369
      2321
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      173
      1977
    7. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      78
      1595
    8. Miksi mediheli

Mitä on tapahtunut ku poliiseja ja ambulanssi pyöri aamusta keskustassa
      Kiuruvesi
      33
      1515
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1408
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      39
      1382
    Aihe