minut ja ihastukseni on kutsuttu tulevana viikonloppuna samoihin juhliin, olemme molemmat menossa. tapaamme pitkästä aikaa ja minua jännittää. saatko meistä mitään kiinni?
olemme molemmat alle 30v, mies on asuu pirkanmaalla ja on rock henkinen, minä olen vasta ollut leikkauksessa.
keskiyö
2
52
Vastaukset
Hei
olet jo nimimerkkisi mukaan vahva ihminen.
sinun sairaalavierailusi sujui hyvin, menet jälkitarkastukseen ja he sanovat, että toivut erinomaisesti.
kuten aina, sanon etten osaa puhua ajoista. kerron vain siitä mitä näen.
ehkäpä tämä sinun ihastuksesi ei ole se oikea puolisko, mitä sinä itsellesi toivot. sinä tahtoisit myös yhteistä kotia, hän ei ole sellaiseen valmis. on muutenkin hämäräperäistä energiaa ympärilläsi, sellaista mihin et saa helposti kosketusta. mutta heistä päästä näpit irti, ne oikeat ystävät kyllä näyttävät reiluudellaan keitä he ovat!
sinun sisäinen ääni kertoo vahvasti kehen voit luottaa, usko vain siihen niinkuin aina ennenkin.
jos tulee arpajaiset tai jokin muu peli, se ei ole sinua varten. hymyilet vain ja jatkat matkaasi. se on kaikki huijausta. se on niin suurta huijausta, että siinä moni menettää suuria summia. yksi tuntemasi ihminen on vaarassa menettää asuntonsa, jos hän lähtee tähän systeemiin mukaan. sinä voit ainakin yrittää varottaa häntä.
toki menet juhliin ja nautit hauskasta illasta. mutta siellä on muitakin mielenkiintoisia ihmisiä, ei vain tätä sinun entistäsi. joku siellä juhlissa kertoo sinulle asunnosta, missä on paljon työtä. hän on tarkka raha-asioissaan ja tekee sydämensä tarkkuudella hommia.
tässä on sinulle luotettava ystävä!
mutta mitä ystävyyteen tulee, sinä näet nopeasti sen läpi, et ole oikeasti etsimässä uusia ystäviä, vaan rakkautta. se on selvästi työn alla.
osaatko sinä leipoa? outo juttu, mutta se tulee olemaan yksi osa tulevaisuuttasi.
t. Keskiyö- strong2
kiitos keskiyö!
en osaa leipoa erityisen hyvin, haluaisin olla parempi mutta ärsyynnyn kun en ole parempi.juuri leipomisesta olen muutama päivä sitten puhunut tämän miehen kanssa. huvittavaa että näet tulevaisuudessani leipomista, vain kotona ja ystävilleni, mutta en muuten.
olen käynyt jo tarkastuksessa, jossa kerrottiin että kaikki meni hyvin.
ihminen joka kertoo minulle asunnosta jossa on paljon työtä ja laitettavaa,on todennäköisesti minun toinen ystäväni, jonka kanssa olemme tunteneet jo vuosia. juuri hänen luokseen olen/olemme menossa juhliin.
rakkautta etsin. toivottavasti etsiminen lakkaisi pian, ja löytyisi kunnollinen suhde.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä4011724Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san334679Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie2512827Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1462613- 1121702
Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo14107140 vuotta töitä paiskinut ja 3 vuotta työttömänä mamuna Suomessa, sama eläke
Jokin mättää. Eläkettä ei pidä maksaa lainkaan mamuille jos työhistoriaa ei ole vähintään 10 vuotta takana.209852- 82840
En luota sinuun
en edelleenkään yhtään tiedä oletko lintu vai kala vai kalavale. Ja ilmeisesti haluat pitää sen niin, syitä voi vain arv62776- 10748