keskiyö

strong2

minut ja ihastukseni on kutsuttu tulevana viikonloppuna samoihin juhliin, olemme molemmat menossa. tapaamme pitkästä aikaa ja minua jännittää. saatko meistä mitään kiinni?
olemme molemmat alle 30v, mies on asuu pirkanmaalla ja on rock henkinen, minä olen vasta ollut leikkauksessa.

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

olet jo nimimerkkisi mukaan vahva ihminen.
      sinun sairaalavierailusi sujui hyvin, menet jälkitarkastukseen ja he sanovat, että toivut erinomaisesti.

kuten aina, sanon etten osaa puhua ajoista. kerron vain siitä mitä näen.
      ehkäpä tämä sinun ihastuksesi ei ole se oikea puolisko, mitä sinä itsellesi toivot. sinä tahtoisit myös yhteistä kotia, hän ei ole sellaiseen valmis. on muutenkin hämäräperäistä energiaa ympärilläsi, sellaista mihin et saa helposti kosketusta. mutta heistä päästä näpit irti, ne oikeat ystävät kyllä näyttävät reiluudellaan keitä he ovat!
      sinun sisäinen ääni kertoo vahvasti kehen voit luottaa, usko vain siihen niinkuin aina ennenkin.

jos tulee arpajaiset tai jokin muu peli, se ei ole sinua varten. hymyilet vain ja jatkat matkaasi. se on kaikki huijausta. se on niin suurta huijausta, että siinä moni menettää suuria summia. yksi tuntemasi ihminen on vaarassa menettää asuntonsa, jos hän lähtee tähän systeemiin mukaan. sinä voit ainakin yrittää varottaa häntä.

toki menet juhliin ja nautit hauskasta illasta. mutta siellä on muitakin mielenkiintoisia ihmisiä, ei vain tätä sinun entistäsi. joku siellä juhlissa kertoo sinulle asunnosta, missä on paljon työtä. hän on tarkka raha-asioissaan ja tekee sydämensä tarkkuudella hommia.
      tässä on sinulle luotettava ystävä!

mutta mitä ystävyyteen tulee, sinä näet nopeasti sen läpi, et ole oikeasti etsimässä uusia ystäviä, vaan rakkautta. se on selvästi työn alla.
      osaatko sinä leipoa? outo juttu, mutta se tulee olemaan yksi osa tulevaisuuttasi.

t. Keskiyö

• strong2

kiitos keskiyö!

en osaa leipoa erityisen hyvin, haluaisin olla parempi mutta ärsyynnyn kun en ole parempi.juuri leipomisesta olen muutama päivä sitten puhunut tämän miehen kanssa. huvittavaa että näet tulevaisuudessani leipomista, vain kotona ja ystävilleni, mutta en muuten.

olen käynyt jo tarkastuksessa, jossa kerrottiin että kaikki meni hyvin.

ihminen joka kertoo minulle asunnosta jossa on paljon työtä ja laitettavaa,on todennäköisesti minun toinen ystäväni, jonka kanssa olemme tunteneet jo vuosia. juuri hänen luokseen olen/olemme menossa juhliin.

rakkautta etsin. toivottavasti etsiminen lakkaisi pian, ja löytyisi kunnollinen suhde.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      282
      3369
    2. BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla

No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho
      Matkailu
      6
      2385
    3. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      253
      2164
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      68
      2049
    5. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      72
      1708
    6. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      342
      1342
    7. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      25
      1117
    8. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      65
      1069
    9. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      23
      1036
    10. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      993
    Aihe