Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kuinka tutustua tyttöön?

14v poika

Tytöt, mikä olisi hyvä tapa pojalle, joka haluaa tutustua ja antaa hyvän vaikutelman tytölle? Ja milloin pyytää treffeille ja minne? Olen siis ihastunut yhteen tyttöön, joka on meidän koulussa. En ole puhunut mitään hänen kanssaan, eikä me tunneta toisiamme. Ihastuin hänen hymyynsä vähän aikaa sitten, lähetin hänelle fb kaveri pyynnön eilen ja nyt haluaisin vinkkejä, kiitos. ps.luokka on 8

57

4665

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • josymmärrät

      koulussa jos meet hänen ohi, niin huuda vaan ohimennen kaikille "moooi". facessa tykkää kuvista/päivityksistä jne. Itse haluaisin että mulle puhuttais ennemmin kasvotusten ku facessa. c: ja just sellasina hetkinä kun ootan jossain ihmisten keskellä joiden kanssa en sinänsä juttele, niin olis kiva jos joku tulis juttelemaan c:

      • 14v poika

        Kiitos, lisää vinkkejä :)


    • jotaitäs

      Voit vaikka mennä sen vieree ruokalaa, jos se istuu yksin tai jotai, ja treffeille kanttii pyytää vast ku ootte tutustunu kunnolla. Kaveripohjalta on hyvä alottaa :)
      ja selvitä ettei se oo varattu. Aika tärkee asia!
      Ja jos sit joskus pyyät treffeille, nii kivapaikka ois esim joku rauhallinen kahvila (eka treffeillä tekee hyvän vaikutuksen, jos tarjoo. Ei kyl pakollist eikä tietty mitää kovin kallist)
      Onnee vaa :D

      • 14v Poika

        Tack!


    • Dollar$

      Mc

    • 14v poika

      Lisää neuvoja vaan :)

      • 75368

        Sano sille et "alax?" Muista lausua se x sillee alaxxxx. Tyttö on kuin sulaa vahaa sen jälkeen;)


      • tatu 95

        no siis tykkää sen kuvist ja tiloist fb.ssä japuhu sille vaik kaikkee moi mitä kuuluu ja yms . sit sanot vaik jtn oot nätti tai nii :) ja sitteku ootte jtn tutustunu nii pyyät sitä vaik leffaan muute kanttii sanoo aw ja käyttää paaliji hymiöitä :) ja koulus kato sitä silmii hox.katsekontakti ja pörrötö hiuksia (mun muija sulaa aina) joskus kuvaa koulus kävelet sen ohi nii ja on palijo porukkaa nii hipase sitä :) ja sit ois hyvä jos kertosit sille vaa sun tunteisra:) ku ootte tutustunu


    • 14v poika

      Kiitos, mahtava kommentti lisää näitä.

    • 14v poika

      Up, lisää neuvoja? :)

      • Marissa

        Älä pörrötä hiuksii. Mä ainaki käytän aikaa aamulla hiustenlaittoon, ja sit ku joku tulis ja sotkis kampauksen.. Hermot menis :D


      • 14v poika
        Marissa kirjoitti:

        Älä pörrötä hiuksii. Mä ainaki käytän aikaa aamulla hiustenlaittoon, ja sit ku joku tulis ja sotkis kampauksen.. Hermot menis :D

        Kyl muokin ärsyttäis :D. Noh tuskin kumminkaan pörröttelisin hänen hiuksiaan "vähään aikaan", koska emme koskaan ole niinkään juteltu. Alotan ensin fb:ssä juttelun ja ns. "rikon jään". ps. Mitä aattelisit jos joku random poika tökkäis sua fb:ssä?


    • naamapalmuttaja

      ^mitä itse ajattelisit jos joku random tyttö tulis tökkään sua irl?

      • 14v poika

        No en tiiä. Kummiski tökkäsin äskö "vahingossa" sitä tyttöö.


    • Tsiits

      Muista kuitenkin, ettet esitä mitään "maailman kovinta jätkää* hänen läsnäollessaan. Tyttö ei välttämättä kiinnostu pojasta, joka rehvastelee uusilla merkkivaatteillaan/ tiuskii kavereilleen "turpa kii" ja niin edelleen - ymmärrät kyllä mitä tarkoitan :) Luonnollisuus, kohteliaisuus ja huumorintaju ratkaisevat. Kun on oma itsensä, persoonallisuus pääsee esille.

      Ainaki itse tyttönä tykkäisin kovasti just siitä, että poika tulisi juttelemaan ihan irl. Ei kuitenkaan kannata mennä yksin juttelemaan, jos tyttö on valtavassa kaveriporukassa - joukossa tyhmyys tiivistyy ja saatat saada kuraa niskaasi. Lisäpisteitä tietysti saa, jos kehuu tytön korua/silmiä/jotain vaatetta ihan tosissaan, pelkästä kohteliaisuudesta ei kannata mennä imartelemaan. Jos siis pidät oikeasti jostakin tytön ulkonäköön liittyvästä asiasta (ei tissit/takapuoli/muuta pervoa) tai vaikkapa naurusta, sano se hänelle. :) Ilahtuu.

      Anteeksi kilometrivastaus ja onnea tytön suhteen! :)

    • tatu95

      siis meinasin toll hiusten pörröttämisellä et laita omia hiuksia sillai söpösti :D tai et jotenki suihdit niit uknow :3 sitte ku ootte puhunu ja vähä tutustunu nii sanot sille vaik jtn et voitasko nähä täs joskus :) et menkää aluks vaikka kaikkien kavereittenne ka chillaa vaa jonnekki kylälle ja pyyät sitte ku ootte kavereit sitä vaik leffaa tai nii :)

    • 14v poika

      Thanks vastauksist, enköhän pärjää nyt omillani. ps. lisää vinkkejä saa silti laittaa.

    • Pojan hiukset on aika tärkee asia ainaki mulle :3
      Eli kantsii laittaa ne hyvi.
      Sitte vaa meet kysyy siltä jotai.. en tiiä.. :D

      • 14v poika

        Joo kyllä mä mun hiukset laitan hyvin, en haluu näyttää semmoselta pelleltä joka on kun ois just heränny. :D


    • Ja sit urheilullisuus tekee aika iso vaikutukse.. :D

      • 14v poika

        Joo on tää tyttökin urheilullinen. ;)


    • 14v poika

      Up!

    • 14v poika

      Kertokaa jotain aiheita mistä vois puhuu tytölle fb:ssä tai kasvotusten ja olis jos opittais tuntee paremmin toisiamme.

    • 14v poika

      Pakko sanoo et voi vi... :)

      • 1+17

        mitäs ny?


      • 14v poika
        1+17 kirjoitti:

        mitäs ny?

        En tiää... alotin sen kaa juttelun fb:ssä. Se on aika hidasta ja viestejä on vähän, hän ei koskaan ole kauaa fb:ssä. Aluks se lähetti takas viestin jos oli niinkun hymiöit ym. Sit tää viesti mikä on viimesin on vaan niiku: ok. Tänään lähetin sit viestin kysyin jotain, tyttö näki sen mut ei sit vastannu. Se ensimmäinen viesti jonka sain siltä olin ihan taivaissa, nyt sitte on mieli niin maassa. Ei tää välttämättä tarkota mitään, jos sil on vaan kiire. Varmaan pitää mua vitun säälittävänä. Ei... Hän vaan vaikuttaa niin ihanalt. Sit tänään yks kaveri puhu vähän paskaa siit niin olin leipasemassa sitä... Oon rauhallinen enkä tykkää mistään väkivallasta tai mitään mut...
        "Sä poikkeet muista tytöist, siks mä kuolaan sun perään" Sori nyt pitkäst oksennuksesta....


    • 14v poika

      "Edes mä en pysty tätä pilaan" Vittu

    • 14v poika

      Up

    • shkvhgl

      nii tytöt kertokaas vähän vanhemmal (18) pojal mist jutella fbs ja miks välil selitätte oikeen mukavadti ja paljo hymiö ja välil vaa "jaa"

      • tuduuu

        koska välil o asiaa ja tulee vaa seliteltyy kaikkee turhaa ja si taas joskus ku poika ei ees tunnu olevan kiinnostunu tytön jutuista ni tulee semmone' vittu ihasama ei si'
        -fiilis.. mut njaa ainaki mä tyttönä tykkään et jätkät näkee vähän enemmä vaivaa.. et alottaa keskusteluu ja juttelee ja kyselee ja koittaa pitää keskusteluu yllä(:


      • 14v poika
        tuduuu kirjoitti:

        koska välil o asiaa ja tulee vaa seliteltyy kaikkee turhaa ja si taas joskus ku poika ei ees tunnu olevan kiinnostunu tytön jutuista ni tulee semmone' vittu ihasama ei si'
        -fiilis.. mut njaa ainaki mä tyttönä tykkään et jätkät näkee vähän enemmä vaivaa.. et alottaa keskusteluu ja juttelee ja kyselee ja koittaa pitää keskusteluu yllä(:

        Mä yritin pitää keskusteluu yllä... Kyselin kaikkee mistä tykkää yms. Noh mä yritän perjantaina uudestaan. Linkkaan sille jonkun hyvän biisin ja sitte sanon kuinka kaunis sen hymy on... Pitäs varmaan tykätä sen kuvastaki...


      • shkvhgl
        tuduuu kirjoitti:

        koska välil o asiaa ja tulee vaa seliteltyy kaikkee turhaa ja si taas joskus ku poika ei ees tunnu olevan kiinnostunu tytön jutuista ni tulee semmone' vittu ihasama ei si'
        -fiilis.. mut njaa ainaki mä tyttönä tykkään et jätkät näkee vähän enemmä vaivaa.. et alottaa keskusteluu ja juttelee ja kyselee ja koittaa pitää keskusteluu yllä(:

        mut mist puhella jos tietää jo aika paljon mieltymyksii ja kannattaaks aina kysyy ensin tytön kuulumisii ja siit päätellä päivän kiinostus, vai kertoo ensin jotai mitä itel on tapahtunu


    • ujo poika

      up

    • 14v poika

      Up

      • Pihalla=P

        Mitä toi "Up" tarkottaa? Sori, oon vähän pihalla


      • 14v poika
        Pihalla=P kirjoitti:

        Mitä toi "Up" tarkottaa? Sori, oon vähän pihalla

        Nostaa tän tonne ylös µ^µ


      • Selvennetty
        14v poika kirjoitti:

        Nostaa tän tonne ylös µ^µ

        Okey ;)


    • onkose??

      no jooo kuten kaikki sanooki hymyile sillee tykkää kuvis fb kato sitä silmii kysy siltä jotain normia (: pyydä treffeille kun on oikea aika olette tutustuneet tarpeeksi ja johonki missä saatte olla rauhas (;

      • 14v poika

        Jos se on onnistuakseen se onnistuu :), kiitos.


    • Alfa-Arnold

      Ei tommosesta lässytyksestä tuu pitemmän päälle mitään. Tyttö kiinnostuu hetkeksi ja jättää sut parin kuukauden päästä ku se ihastuu alfaurokseen. Tytöille pitää näyttää kuka määrää, oot välinpitämätön ja haukut sitä. Jos saat sen itkemään, ni aina vaan parempi. Sillä hetkellä se saattaa vihata sua mut anna ajan kulua ni voin taata et se tyttö ryömii sun kainaloos, koska kusipäisyys se on mikä niitä kiihottaa ja ne haluaa epätoivosesti saada sun hyväksyntäs ku ne näkee sut alfauroksena. Näin se menee ihan biologiassaki. Onnee vaa yritykselles.

      • ....................

        Katkeruudesta päätellen joku ei vissiin ole saanut vähään aikaan..........


      • Alfa-Arnold
        .................... kirjoitti:

        Katkeruudesta päätellen joku ei vissiin ole saanut vähään aikaan..........

        Päinvastoin. Onko vaikea hyväksyä totuutta, betauros? Saan enemmän kuin tarvitsen.


      • 14v poika
        Alfa-Arnold kirjoitti:

        Päinvastoin. Onko vaikea hyväksyä totuutta, betauros? Saan enemmän kuin tarvitsen.

        Gammauroksena on pakko sanoa, että alfa on aika puutteessa...


      • Alfa-Arnold
        14v poika kirjoitti:

        Gammauroksena on pakko sanoa, että alfa on aika puutteessa...

        Älä sitten syytä minua, kun et noudattanut ohjeita ja huorasi lähtee kävelemään.


      • opåaetyuåpkedyugchyoggi

        riippuu ehkäpä ihmisestä


    • 14v poika

      Up

    • KOLMONEN0

      Kutsuukylään esim...

    • Kolmoneno

      Sanoo oot mulle kiva oot rakas

    • Kolmoneno

      Mut mita jos setykkää jostain muusta kaverista muutenkin kun tanaa ma olin koulus niin setykkäs yhestä toisesta kaverista vaikka matykkään siitä...

    • Kolmoneno

      Se on niin kiva antakaa binkkejä mahdollisimman pian...

    • Kolmoneno

      Ois kivatietäääääääääääää saiskovinkkejä

    • Tytöt tykkää ku jätkä tekee alottee nii kannattaa vaa mennä puhuu ku se kaverit ei oo siin ku muute se vähä noloo sille ku joutuu painee alle

    • KOLMONEN0

      Nojoomut...

    • memyselfandiii

      se ehkä riippuu vähän sen tytön luonteesta miten lähestyä. itse en henkilökohtaisesti pitäisi jostain tässä keskustelussa esitellyistä tavoista...

    • KOLMONEN0

      :) :( /fp

    • Huukkeli

      Itse ainakin olen ostanut kahelle kenen kanssa olen ollut korun siitä ne tykkää;)
      Ja kannattaa vaa mennä viileewti juttelee älä esitä mitään oo oma ittes äläkä ikinä mee sillei että sun kädet hikoo ja oot iha hikinen kannattaa odtaa joku pikkulahja ja muistaa sitä vaikka ystävänpäivänä jouluna ja jos sil on synttärit ni kannattaa antaa joku pieni lahja ;) toimii mul

    • Anonyymi

      Yleensä jokainen miettii, samanlaisia ihastumiseen ja aloitteen tekemiseen liittyviä juttuja. Yritä mietiä, miten tykkäisit lähestyä toista? Hymyllä, kysymällä kiinnostuksen kohteita ja katse silmiin on hyvä alku, mutta olisi hyvä katsoa, kuinka tyttö käyttäytyy sun seurassa, sillä tytöt voivat olla tarkkoja ihmissuhteissa, miten hän haluaa luoda seurustelu/kamu suhteen. (Mun näkökulmana)

      Mutta ensin alkuun, älä tuijottaa toisen käyttäytymistä varsinkaan tutustumisen alussa, sillä aluksi ihmiset ovat usein arkoja ja varautuneita, (Suomen kulttuurista joten siis pyri luottamaan siihen, että tutustuminen sujuisi hyvin ja ottaa itse rennosti, eikä liikaa kiusaa itseään ajatuksilla siitä, että olisiko...

      Tiedän, että suomalaiset ovat huonoja murtamaan jäätä (Suomen kulttuuriin vuoksi), mutta jos keräät rohkeutta ja haluat tehdä sen, niin parempi olla itsensä. Jos haluat löytää lisätietoja, niin käy katsomassa linki, jossa ovat hyviä näkökulmia ^^
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17818939/deittailukumppani-tavoite-

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2238
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1934
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1838
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      77
      1658
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1588
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1502
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1403
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1352
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1321
    10. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1304
    Aihe