ken sais mut rauhottumaan-

kauneus katoavaista

on ohikiitäviä ihmisiä,kuka saiai mut rauhoittuaan ,olemuksellaan,luonteeltaan ym tasasella elämällään.olen kyllästynyt kun usea tapaamani mies on komea,meneväinen ,useita juttuja taustalla.mistä mä löytisin sen napakymppikaverin jssa alkaisi tasapainoinen naisen ja miehen välinen suhde....

4

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

no, millaista elämää sinä oikeasti haluat? vauhdikasta ja jännittävää? seesteistä kotielämää? mitä näistä energioista sinä sähkötät ympäristöösi?

minusta sinä vaikutat vähän hermostuneelta. et ole ehkä itsekään varma miltä sen elämän tulisi näyttää. olisiko mahdollista, että vaihtaisit pienemmälle vaihteelle? ainakin sillä olisi se vaikutus, että vastaanottaja saisi sinusta aidomman kuvan.

jos ja kun sinä oikeasti haluat parisuhdetta ja yhteistä elämää, niin sinun kannattaisi leipoa ihan perinteisiä joulupipareita ja kertoa siitä kavereillekin. tarkoitan tuon tietysti kuvainnollisesti, siis niin, että anna itsestäsi oikea kuva siitä, millaista elämää olet etsimäss.

rauhoittuminen on sinun omien korviesi välissä. ei sitä toinen tee. mutta kun otat rauhallisesti, silloin vedät myös puoleesi rauhallisempia kavereita. jos siis niin tahdot.

tämä sinun kohtalosi kaveri on uskoakseni sinua jonkin verran vanhempi, sitä ei sinun ympäristösi nielemättä sulata. joudut puolustelemaan valintaasi yleisesti. mutta hän on sinun sydämesi valinta ja sillä on hyvät mahdollisuudet onnistua. te menette myös useamman kerran yhdessä etelään ja nautitte elämästänne täysin siemauksin.

t. Keskiyö

• kauneus lopussa

kiitos keskiyö katsannostasi.olen hermoileva nainen ja levottomuus kiusaa ja saa ehkä muut kuvittelemaan yhtä ja toistakin.olen nyt alkanut hiljentämään vauhtia,missä kohtaan vanhemman miehen? ulkonäkö? tunneneko hänet?

• AvaElle

Mies jonka olet tuntenut jollakin tapaa jo kauemman aikaa, on sinulle se oikea ja tämän miehen kanssa tulet jakamaan elämäsi. Näen samoin kuin edellinen, että mies on sinua hieman vanhempi. Ikäero ei kuitenkaan ole merkittävä asia suhteessanne. Tyrmäät ajatuksen sinusta ja tästä miehestä ensin täysin, koet että mies ei täysin vastaa odotuksiasi. Mies on luonteeltaan rauhallinen, harkitsevainen ja itsepintainen siinä että jaksaa odottaa että sinunkin kiinnostuksesi herää. Näen teidät nauramassa sille myöhemmin (ruskealla nahkasohvalla vieretysten). Eli nauratte sille, kuinka mies on koittanut saada kiinnostuksesi heräämään kauan aikaa ja kuinka olet tyrmännyt ajatuksen sinusta ja hänestä täysin. Myöhemmin mietit usein, miksi et tajunnut miehen jo aiemmin olleen sinulle se oikea. Mies on jo kauemman aikaa ollut ihastunut sinuun ja pitää sinua iloisena, elämänvaloisana ihmisenä ja juuri siksi on sinut huomannutkin ja tähän piirteeseen erityisen ihastunut sinussa. Suhteenne tulee mös kestämään, näen teidät vielä vanhuksina yhdessä ja näytätte onnellisilta.
      Näen siis samalla tavalla kuin "Keskiyö".
      Mies on herrasmiehen, charmantin näköinen, tummahiuksinen, silmät eivät ole ruskeat. Kauneua on katsojan silmässä, ja luonne on tärkein seikka mutta minä näkisin tämän miehen komeana ja hänen sisimpänsä kauniina.Näen että moni nainen on kiinnostunut tästä miehestä mutta hän haluaa huomata vain sinut.

• aloittajatar

kiitokokset,taidan tietää ketä tarkoitatte-ajan kanssa selviää asiat...hän on ihan lääpälläään ollut jo muutaman vuotta...itse koen sen kiusallisena kun en tiedä mitä tahdon....kiitos.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      281
      3357
    2. BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla

No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho
      Matkailu
      6
      2375
    3. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      252
      2155
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      68
      2039
    5. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      71
      1704
    6. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      342
      1332
    7. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      24
      1108
    8. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      65
      1059
    9. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      23
      1036
    10. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      983
    Aihe