Hei auttakaa kun ei tajua
Minulla on noin kuukauden vanha philipsin led taulu tv johon olen hankkinut .... USB-liittimen jotta saisin telkkarin yhdistettyä läppäriini. mutta yhdistäminen ei onnistu telkkari ei löydä tietokonetta eikä kone telkkaria ???
telkkari on : Philips LED-TV
81 cm (32"), Full HD 1080p, DVB-T2/C
32PFL3807T/12
Philips langaton USB-sovitin
läppäri on compaq ja käyttis on windows 7
Philipsin telkkarin yhdistäminen läppäriin wifi:n avulla?
5
1574
Vastaukset
- mitä tehdä
Eikö kukaan osaa auttaa?!?
- Melkein yhtä pihalla
Mikä reitin sulla on ja mikä salaus?
- Hmmmmm..
ensinnäkin! Näkyykö se wlan sun telkussa?
eli pääseekö asetteleen wlan asetuksia?
Toiseksi jos telkun wlan toimii.. eikä sulla ole tukiasemaa!
tulee se tehdä läppäristä..
peer to peer verkkoja se telkku ei välttämättä tajua! niitä mitä se windows haluais tehdä! Siihen tarvitset tukiasema ohjelman!- Melkein yhtä pihalla
Minä epäilen, että sillä läppärille on mokkulayhteys nettiin, eikä sillä taida onnistua yhteys telkkariin :D
- Maya
Mitä mä nopeasti katsoin, että tossahan pitäisi olla valmiina wlan ja dlna tuet. Joka tapauksessa niin se wlan-usb tikku siihen telkkariin, ja sitten sieltä telkkarista verkkoasetukset kohdalleen. Minulla myös Philips tv ja tukee salausta. Jos ei toimi niin sitten vaan kaupasta metri kaupalla Cat piuhaa ja reitittimeen suoraan kiinni. Tähän vaihtoehtoon itse päädyin kun tuo wlan-usb oli niin onnettoman hidas että hermo meni. Nyt toimii kuin unelma ja hd leffat pyörii hienosti tv ruudulla tietokoneelta toistettuna
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305842Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144404Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522981Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391569Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 681313
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321216- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161