Hei auttakaa kun ei tajua
Minulla on noin kuukauden vanha philipsin led taulu tv johon olen hankkinut .... USB-liittimen jotta saisin telkkarin yhdistettyä läppäriini. mutta yhdistäminen ei onnistu telkkari ei löydä tietokonetta eikä kone telkkaria ???
telkkari on : Philips LED-TV
81 cm (32"), Full HD 1080p, DVB-T2/C
32PFL3807T/12
Philips langaton USB-sovitin
läppäri on compaq ja käyttis on windows 7
Philipsin telkkarin yhdistäminen läppäriin wifi:n avulla?
5
1613
Vastaukset
- mitä tehdä
Eikö kukaan osaa auttaa?!?
- Melkein yhtä pihalla
Mikä reitin sulla on ja mikä salaus?
- Hmmmmm..
ensinnäkin! Näkyykö se wlan sun telkussa?
eli pääseekö asetteleen wlan asetuksia?
Toiseksi jos telkun wlan toimii.. eikä sulla ole tukiasemaa!
tulee se tehdä läppäristä..
peer to peer verkkoja se telkku ei välttämättä tajua! niitä mitä se windows haluais tehdä! Siihen tarvitset tukiasema ohjelman!- Melkein yhtä pihalla
Minä epäilen, että sillä läppärille on mokkulayhteys nettiin, eikä sillä taida onnistua yhteys telkkariin :D
- Maya
Mitä mä nopeasti katsoin, että tossahan pitäisi olla valmiina wlan ja dlna tuet. Joka tapauksessa niin se wlan-usb tikku siihen telkkariin, ja sitten sieltä telkkarista verkkoasetukset kohdalleen. Minulla myös Philips tv ja tukee salausta. Jos ei toimi niin sitten vaan kaupasta metri kaupalla Cat piuhaa ja reitittimeen suoraan kiinni. Tähän vaihtoehtoon itse päädyin kun tuo wlan-usb oli niin onnettoman hidas että hermo meni. Nyt toimii kuin unelma ja hd leffat pyörii hienosti tv ruudulla tietokoneelta toistettuna
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 741124
- 751121
- 481014
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104968- 51935
- 33717
- 49704
- 52617
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34607Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118557