Vanha hirsitalo puretaan ja tietysti savupiippu ja uuni myös. Tiiliä lähtee melkoisesti ehjänäkin irti - ihan kivan näköisiä, leveitä tiiliä? Onkohan niille mitään menekkiä? Vai viskelläänkö läjään.
Ostetaanko purkutiiliä?
13
1710
Vastaukset
- kunnon saves poltett
Pääsääntöisesti vahvempia kuin nykytiilet.
Taantuma pilaa markkinoita ja osa suomalaisista vaatii ehdottomasti uutta vaikka
laatu laskisi. - Voin ottaa
Jos ilmaiseksi annat ja tuot lavoille kuormattuna tuohon portinpieleen. Pitää olla putsattuna vanhasta laastista, muuten en huoli.
- kierrätttäjä
Jos ovat ehjiä umpitiiliä ja jos vielä käsinlyötyjä (kulmat ei ihan suoria ja pituusmitassakin pieniä heittoja) niin kyllä niistä muutaman kymmenen senttiä saa kappaleelta. Niistä voi tehdä hienon näköistä retroseinää tai vaikka lattian katetulle terassille.
- joku tarvii aina
tori.fi on ilmainen kauppapaikka,eli ei ota jos ei annakkaan,toki vaatii 5 minuuttia elämästä ilmoituksen jättö..
- 3rr2r23r
Jos löytyisi samalta paikkakunnalta kuin itse olen niin ainakin ottaisin/ostaisin jemmaan....jos ovat fiksun näköisiä tiiliä.
- ekomies.
Syrjätiilimuurauksena saa vanhoista hemmetin hienon näköistä seinää. "retroseinää" juuri! Jos itsellä olisi purkutalo, niin ottaisin ehdottomasti talteen, ei ne happane ulkosallakaan säilytettynä. Uusvanhat tiilet kaupasta ostettuna mitä maksanevatkaan??
- 42342
Ongelma kaikessa tällaisessa purkukamassa on työ ja kuljetus. On ihan yks hailee minkä arvoista tavara on kun tunteja tulee niin pirusti että mitään järkevää saadaan aikaiseksi. Siksi kaikki yleensä voittaa enemmän kun kaivinkone lyö täyttöihin tiilet.
- best buy
Jos on ehjiä ja oikeasti vanhoja tiiliä, ostan heti, jos päästään hinnasta yhteisymmärrykseen.
- Tiilitarve
Moikka! Onko tiiliä mahdollisesti vielä saatavilla? Olisi noin 100 kpl tarve ja tulisin itse hakemaan/lastaamaan. Ilmoitathan s.postiin [email protected] Kiitos! :)
Tarttisin 24 tiiltä. Paljonko niistä pyydät?
Olisikohan ne aloittajan tiilet seitsemässä vuodessa kohdanneet kohtalonsa, oli se sitten mikä vain.
- Anonyymi
Viis niistä tiilistä, pääasia että tämäkin ketju on aktivoitu ja onnistuneesti saatu nostetuksi!
- Anonyymi
juu purin uunin ja seinän joten 50 luvun tiiltä löytyy putsattuna 50 senaa kipale
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin273351Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee272123Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1141670Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71418- 761349
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381236- 641056
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10974Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70921- 102912