Vanha hirsitalo puretaan ja tietysti savupiippu ja uuni myös. Tiiliä lähtee melkoisesti ehjänäkin irti - ihan kivan näköisiä, leveitä tiiliä? Onkohan niille mitään menekkiä? Vai viskelläänkö läjään.
Ostetaanko purkutiiliä?
13
1816
Vastaukset
- kunnon saves poltett
Pääsääntöisesti vahvempia kuin nykytiilet.
Taantuma pilaa markkinoita ja osa suomalaisista vaatii ehdottomasti uutta vaikka
laatu laskisi. - Voin ottaa
Jos ilmaiseksi annat ja tuot lavoille kuormattuna tuohon portinpieleen. Pitää olla putsattuna vanhasta laastista, muuten en huoli.
- kierrätttäjä
Jos ovat ehjiä umpitiiliä ja jos vielä käsinlyötyjä (kulmat ei ihan suoria ja pituusmitassakin pieniä heittoja) niin kyllä niistä muutaman kymmenen senttiä saa kappaleelta. Niistä voi tehdä hienon näköistä retroseinää tai vaikka lattian katetulle terassille.
- joku tarvii aina
tori.fi on ilmainen kauppapaikka,eli ei ota jos ei annakkaan,toki vaatii 5 minuuttia elämästä ilmoituksen jättö..
- 3rr2r23r
Jos löytyisi samalta paikkakunnalta kuin itse olen niin ainakin ottaisin/ostaisin jemmaan....jos ovat fiksun näköisiä tiiliä.
- ekomies.
Syrjätiilimuurauksena saa vanhoista hemmetin hienon näköistä seinää. "retroseinää" juuri! Jos itsellä olisi purkutalo, niin ottaisin ehdottomasti talteen, ei ne happane ulkosallakaan säilytettynä. Uusvanhat tiilet kaupasta ostettuna mitä maksanevatkaan??
- 42342
Ongelma kaikessa tällaisessa purkukamassa on työ ja kuljetus. On ihan yks hailee minkä arvoista tavara on kun tunteja tulee niin pirusti että mitään järkevää saadaan aikaiseksi. Siksi kaikki yleensä voittaa enemmän kun kaivinkone lyö täyttöihin tiilet.
- best buy
Jos on ehjiä ja oikeasti vanhoja tiiliä, ostan heti, jos päästään hinnasta yhteisymmärrykseen.
- Tiilitarve
Moikka! Onko tiiliä mahdollisesti vielä saatavilla? Olisi noin 100 kpl tarve ja tulisin itse hakemaan/lastaamaan. Ilmoitathan s.postiin [email protected] Kiitos! :)
Tarttisin 24 tiiltä. Paljonko niistä pyydät?
Olisikohan ne aloittajan tiilet seitsemässä vuodessa kohdanneet kohtalonsa, oli se sitten mikä vain.
- Anonyymi
Viis niistä tiilistä, pääasia että tämäkin ketju on aktivoitu ja onnistuneesti saatu nostetuksi!
- Anonyymi
juu purin uunin ja seinän joten 50 luvun tiiltä löytyy putsattuna 50 senaa kipale
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit856020KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3195117Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei482599Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831832Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521- 1091497
seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1191402Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393