Working Holiday visa Australia

katiana123

Hei,

olen päättänyt toteuttaa pitkäaikaisen haaveeni ja lähteä working holiday viisumilla Australiaan.
Onko kenelläkään kokemusta tällaisesta matkustusmuodosta?
Suosittelen kaikkia toteuttamaan unelmansa sillä jos vain suunnittelee ja suunnittelee niin ei lopulta pääse minnekään.

5

414

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • konverse

      Parin kuukauden päästä alkaa oma WH-seikkailuni Australiassa. Oon jättäny tarkoituksella kaiken ylimääräisen suunniittelemisen pois ja hankkinut vain viisumin ja menolipun. Paikan päällä sitten matkustan minne haluan ja teen mitä haluan. Suosittelen ehdottomasti reissuun lähtemistä, siitä voi tulla elämäsi paras vuosi.

    • Kakematoooooo

      Heissan!
      Itse olin hieman yli vuosi sitten, vuoden Ausseissa Working Holiday Visalla. Matkaan lähdin yksin. Puolet ajastani siellä tein töitä 3 eri paikassa ja puolet matkustelin ympäriinsä. Suosittelen käymään myös Uudessa-Seelannissa, itse olin siellä pari viikkoa ja aika loppui kesken.
      Australiassa suosittelen ostamaan junapassin, joka on voimassa 6kk. http://www.greatsouthernrail.com.au/site/home.jsp
      Tasmaniassakin kannattaa käydä ja siellä vuokrata auto.

      Lisää Aussi asiaa voi kysyä: [email protected]

    • Palkkalainen

      Heh, toi Workin Holiday on kätevä juttu Australialle. Saavat ilmaista työvoima viisumia vastaan.

      Miksi Suomessa ei ole vielä älytty moista? Muualta maailmasta voisi tulla ilmaiseksi työvoimaksi maatiloille ja vastineeksi saisivat viisumin siksi ajaksi kun töitä riittää.

      En oikein ymmärrä, mikä tuollaisesta tekee niin houkuttelevan. Onhan Suomessa talvella toki kylmä, mutta ilmaiseksi työvoimaksi lähtemistä en ymmärrä. Ei asia jos oliis humanitääristä työtä.

      • uunoturhapuro10

        Umm working holiday visassa on nimenomaan se ideana että saa rahaa työtä vastaan ja niillä varoilla voi sitte maksaa lomailemisensa


      • 15+9

        Systeemi on molemminpuolinen, eli aussit voivat saada vastaavan viisumin Suomeen.

        Kyllä työstä palkka maksetaan, ei tuossa ole mitään ihmeellistä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      82
      1976
    2. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      249
      1974
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      96
      1656
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      112
      1481
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      169
      1161
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      65
      1130
    7. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      63
      978
    8. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      962
    9. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      105
      944
    10. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      896
    Aihe