Hei,
olen päättänyt toteuttaa pitkäaikaisen haaveeni ja lähteä working holiday viisumilla Australiaan.
Onko kenelläkään kokemusta tällaisesta matkustusmuodosta?
Suosittelen kaikkia toteuttamaan unelmansa sillä jos vain suunnittelee ja suunnittelee niin ei lopulta pääse minnekään.
Working Holiday visa Australia
5
692
Vastaukset
- konverse
Parin kuukauden päästä alkaa oma WH-seikkailuni Australiassa. Oon jättäny tarkoituksella kaiken ylimääräisen suunniittelemisen pois ja hankkinut vain viisumin ja menolipun. Paikan päällä sitten matkustan minne haluan ja teen mitä haluan. Suosittelen ehdottomasti reissuun lähtemistä, siitä voi tulla elämäsi paras vuosi.
- Kakematoooooo
Heissan!
Itse olin hieman yli vuosi sitten, vuoden Ausseissa Working Holiday Visalla. Matkaan lähdin yksin. Puolet ajastani siellä tein töitä 3 eri paikassa ja puolet matkustelin ympäriinsä. Suosittelen käymään myös Uudessa-Seelannissa, itse olin siellä pari viikkoa ja aika loppui kesken.
Australiassa suosittelen ostamaan junapassin, joka on voimassa 6kk. http://www.greatsouthernrail.com.au/site/home.jsp
Tasmaniassakin kannattaa käydä ja siellä vuokrata auto.
Lisää Aussi asiaa voi kysyä: [email protected] - Palkkalainen
Heh, toi Workin Holiday on kätevä juttu Australialle. Saavat ilmaista työvoima viisumia vastaan.
Miksi Suomessa ei ole vielä älytty moista? Muualta maailmasta voisi tulla ilmaiseksi työvoimaksi maatiloille ja vastineeksi saisivat viisumin siksi ajaksi kun töitä riittää.
En oikein ymmärrä, mikä tuollaisesta tekee niin houkuttelevan. Onhan Suomessa talvella toki kylmä, mutta ilmaiseksi työvoimaksi lähtemistä en ymmärrä. Ei asia jos oliis humanitääristä työtä.- uunoturhapuro10
Umm working holiday visassa on nimenomaan se ideana että saa rahaa työtä vastaan ja niillä varoilla voi sitte maksaa lomailemisensa
- 15+9
Systeemi on molemminpuolinen, eli aussit voivat saada vastaavan viisumin Suomeen.
Kyllä työstä palkka maksetaan, ei tuossa ole mitään ihmeellistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi953600Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä582565Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla182493Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi722341Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "192216Olitkin liian hyvää ollaksesi totta nainen
Ihastuin ja rakastuin, mutta se on minun ongelma. Ei sinun.1021282Kaste pelastaa ihmisen
Kristittyjen kirkkojen toimittama yksi Kaste on Jumalan tekemä pelastusteko, jossa perisyntiin hengellisesti kuollut ihm5821143Uskon todistus
Oikean uskovaisen ja nimikristityn erottaa siitä, että Jeesukseen uskova korottaa Jeesusta ja uskoa Häneen, mutta nimik2611026Ensin oli armo - sen jälkeen tuli usko
Me emme ansaitse armoa omalla uskollamme. Armo on ansaitsematonta rakkautta mikä synnyttää meidät uudesti Jumalasta. K4001025Elisalla ja MTV:llä lihava riita - MTV:n kanavienlähetykset ovat katkeamassa Elisan asiakkailla
Kaikkien MTV:n kanavien televisiolähetykset ovat katkeamassa Elisan kaapeli-tv-asiakkailta. https://www.is.fi/digitoday1421009