Yaoi

oonko pöpi??

Asiahan on näin, että tykkään yaoista ihan hirveesti, ja häpeän sitä yhtä paljon. Oon 13-vuotias tyttö, ja murrosikäni on jo kunnolla vauhdissa (pojat kiinnostaa yms.) mutta en kehtaa kertoa fiksaatiostani kellekkään, en kaverille enkä varsinkaan äitille tai vastaavalle. Minusta on mukava nähdä kaksi poikaa, ei nyt ihan petipuuhissa mutta silti selkeästi yhdessä. siis homoja. Kaverini ei hyväksy homoutta, kun taas minusta se on yksi ihannimmista asioista maailmassa. Niin ihana että se on jo noloo! Onko ikäiselleni normaalia tykätä sellaisista asioista kuin yaoi? Onko muilla samoja mieltymyksiä kuin minulla? Kehtaanko kertoa tästä kavereilleni? Kertokaa PLIIIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

20

1509

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikuo x Kaito <3

      Moi!
      Mäkin olen 13 v tyttö ja rakastan yaoita yli kaiken! Itse en ole kertonut mieltymyksestäni vanhemmilleni mutta parhaille kavereilleni olen ja hekin pitävät yaoita söpönä. :3
      En häpeä sitä, koska maailmassa homot tarvitsevat hyväksyntää ja ymmärrystä niin monelta kuin suinkin, koska niin monet ihmiset heitä vihaavat/hyljeksivät. :"(
      On söpöä jos kaksi poikaa kulkee esim. kaupungissa käsikädessä tai ovat muuten vain läheisissä tunnelmissa ^^
      Awwittelen kaikelle tuollaiselle ja piirtelen yaoita jopa koulussa jos toisen osapuoli (yleensä uke xD) on todella tyttömäinen...
      Ja olen siis itse 100% hetero :"D
      Et ole yksin, meitä on paljon usko pois! ^_^ eikä sinun ole tarpeellista edes kertoa kaikista mieltymyksistäsi esim. Vanhemmillesi. :) olet vain oma itsesi.
      Voitaisiin tutustua paremmin :3 oletko kirjautunut animuun tai anikiin? Siellä voisi jutella koska sähköpostiosoitettani en anna tai facea...

      ///btv...tulipa pitkä teksti O_o no mutta juu xD Koeta selvitä tän lukemisesta :"D

    • Fanita pois

      Yhdyn edelläpuhuneeseen: vanhemmille ei näistä jutuista ainakaan tarvitse kertoa ellei halua. Kavereille voi alussa (jos tosiaan haluaa) sanoa vain, että vaikka hän ei hyväksyisi homoutta niin sinusta jotkut parit ovat kuitenkin ihan söpöjä. Jos kukaan heistä ei siltikään ymmärrä niin yaoin ystäviä voi löytää netistä esim anime foorumeilta, fanfic-sivuilla, fanart-sivuilla joilla saa fanittaa yhdessä sitä suosikki paria. Tietyissä fandomeissa on enemmän yaoi faneja kuin toisissa, mutta mikään harvinaisuus se ei ole! :) Oletko esim. googlesta, zerochanilta tai deviantArtista etsinyt kuvia lempi pareistasi? Varmasti löytyisi, ja muitakin yaoi-pareja ja yuriakin, niin kevyempää kuin "kovempaakin". ;)

      Itsekin olen hetero ja naispuolinen, jo teini-iän loppupäässä. Fanitan joitain fiktiivisiä homopareja niin animeista kuin joistain kirjoista. Vain yksi tuttuni ymmärtää sellaisen fanittamisen päälle ja siksi olen löytänyt samanmielisiä kavereita netistä. Homous ei ole väärin. Parin fanittaminenkaan ei ole - moni fanittaa mielellään hetero pareja. Siis fanita pois. :D

    • pikkutytteli

      oma mielipiteeni on että olet pöpi.

    • oonko pöpi??

      okei kiitti, ehkä mä kavereille uskallan kertoo...

      • kysboe

        mä oon yaoi


      • Anonyymi
        kysboe kirjoitti:

        mä oon yaoi

        yass


    • yks vaan

      No siis ei tuossa minusta mitään outoa ole. Monia miehiä ja poikia kiinnostaa lesbot, joten miksi tytöt eivät saisi tykätä homoista? Ei sitä kuitenkaan tarvitse kuuluttaa ääneen jos pitää homoista :D

    • g3g3weg3

      anime on sairaus

    • ghfghfhf

      Mä tykkään ihan hitosti yaoista !
      Mutta en ole kertonu sitä oikeen semmosille, jotka
      ei mangaa/yaoita lue.. se voi olla outoa niiden mielestä.
      Ja luultavasti onkin.
      Mut et oo mikään pöpi :D

    • Elenthil.

      Katseluvinkkinä yaoita rakastavia animehahmoja:

      Chika Ogiue Genshiken sarjasta
      Sena Akagi Ore no Imouto ga Konnani Kawaii Wake ga Nai sarjasta
      Mayuka Kondō Oniichan no Koto Nanka Zenzen Suki Janain Dakara ne sarjasta

      Itse yaoita olen nähnyt melko vähän, tai en ole kiinnittänyt siihen huomiota niin paljoa että olisi jäänyt muistiin... mutta voin suositella Winter Cicada OVAA

    • rida2

      Ei siinä minusta ainakaan mitään outoa oo, jos tykkää yaoista. Itekkin oon kattonu pari yaoi-sarjaa ja tykkäsin niistä kovasti. En mäkään oo mun vanhemmille tai veljilleni oo tästä mieltymyksestä kertonu, mutta bestis on ollu aika ymmärtäväinen asian suhteen ja pikkusisko vain hieman ihmettelee mieltymystäni. Ei kannata välittää siitä, mitä muut ajattelee, se on mun neuvo. :)

    • jokurandom...

      Mä ja mun bestis fanitetaan yaoita ihan hulluna! Meistä se on jotenkin söpöä. Meidän muut kaverit kyllä pitää meitä ihan hulluina... Mutta ei se meitä haittaa!

    • gfjhdrof

      Älkää nyt lapsoset hyvät vanhemmillenne toitottako, mitä te siellä netissä kyttäilette. Eivät ne aikuiset välttämättä ymmärrä, miksi ne poika päällä poika - paritukset ovat niin ihania. Vanhemmilla on nyt tapana säikähtää ja vetää johtopäätöksiä. Laittavat takavarikkoon pian koneet ja kyseenalaistavat orastavan seksuaalisen suuntautumisenne.

    • miten sen nyt ottaa

      Mä en tiedä miten teihin suhtautus kun mua ainakin kääpii jumalattomasti jos joku on silleen "aww toi on homo" kun mä köpyttelen koulunkäytävillä MUTTA toisaalta on se kivempää kuin ne jotka on silleen "HYI! HOMO!" ja lukittee siivouskomeroihin.

    • Yaoipoika

      Joo oon 15v heteropoika ja mun mielestä voi kattoa. Katon itekkin yaoita aika usein. Ei siinä mitään väärä oo, ehkä vanhemmille ei kannata kertoa.

    • Yaoi

      Ei siinä oo mitään hävettävää

      Ite tykkään myös yaoista ja etsitään kaverinkaa yhdessä kuvia ja videoita (ja lähetetään ne toisillemme)

    • ei tollasta pidä hävetä

      • Eikö? Yaoi pitäisi olla kuolemansynti mutta anime on ihan ok


    • Always.Late

      Hupsis, miehän oon myöhässä..

      Mutta juu noita asioita ei pitäs hävetä koska jokaisella ihmisellä on omat mieltymykset. Jos totta puhutaan ei miulla mitään pakkomiellettä bl/yaoi:hin kyl oo mutta kyllä sitäkin nyt joskus kattelee ( heheh )

    • Anonyymi

      No siis mä oon 11 ja katon yaoia(eh lausuminen siis wau) ihan hulluna, mul on kunnon addiktio mut kiva etten oo yksin :D et ole pöpi <3

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7937
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      177
      1755
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1114
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1113
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      62
      1031
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      193
      945
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      823
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe