AUTTAKAAA!!!!!

ööps

XBOX teki mun mw2 naarmun ja kun yritän pelata sitä tulee this disc is unreadable olen kokeillut hammastahnaa ja kaikkea antakaa vinkkejä miten tuon pelin saa toimimaan

24

176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apua kaipaava

      meille on käyny samanlailla. me ainakin ostettiin vain uusi peli,koska me ei saatu sniitä naarmuja pois.(xbox tippui lattialle kun peli oli sisällä XD)

    • tgmiäs

      Jaa, Xboxko pysy kuitenkin ehjänä?

    • jippiii!!#ED"

      Pari kertaa böxi on rikottanut levyjä, koska siitä on liikuteltu, kun levy on ollut sisällä. Aina ollaan menty kauppaan jo keksitty valheita, että se oli jo rikki ostaessa ja ilman kuittia ollaan saatu uusi peli jo kaksi kertaa.

    • ÄksBoxRulez

      Heitä tollasseet paskat roskiin. En ihmettele yhtään että Cod hajoaa. Muutenkin koko levyn sisältö on niin vitun raskasta paskaa että ei ole ihme ettei levy kestä. Vaiha Haloon siinä on kunnon peli (Y)

      • jormasuckmuna <- fap

        asia puhetta COD pelit hajoaa käsiin halot on tehty sellasesta materiaalista jota ei voi rikkoo XD


      • xSotaHauKKa

        Olipa taas asiaton kommentti. Jokanen pelaa peliä mitä haluaa? Halon levy on samanlainen kun minkää codin.

        Se sun MW2 rikki meneminen johtuu siitä että xbox on liikahtanut/siirretty kun levy on ollut siellä sisällä mulla on menny GTA IV pari kertaa rikki samalla tavalla ;(

        Jonnet Menkää tekee oma artikkeli ja sinne Vttuilee toisinnelle älkääkä tulko näitä asiallisia artikkelejä pilaamaan...
        KIITOS


      • olenhetero
        xSotaHauKKa kirjoitti:

        Olipa taas asiaton kommentti. Jokanen pelaa peliä mitä haluaa? Halon levy on samanlainen kun minkää codin.

        Se sun MW2 rikki meneminen johtuu siitä että xbox on liikahtanut/siirretty kun levy on ollut siellä sisällä mulla on menny GTA IV pari kertaa rikki samalla tavalla ;(

        Jonnet Menkää tekee oma artikkeli ja sinne Vttuilee toisinnelle älkääkä tulko näitä asiallisia artikkelejä pilaamaan...
        KIITOS

        xsotaHauKKa Oot yhtäkkii ilmestyny näille pelipalstoille ja se o vaan hyväks koska aika asiallisia/hyviä Ym. kommentteja Parantaa Chatin laatua !


      • muksu club
        olenhetero kirjoitti:

        xsotaHauKKa Oot yhtäkkii ilmestyny näille pelipalstoille ja se o vaan hyväks koska aika asiallisia/hyviä Ym. kommentteja Parantaa Chatin laatua !

        siistii...


    • .........

      Konsolithan ei ittestään riko levyjä koska lukee laasereilla. Mutta jos konsoli liikkuu rajusti levy sisällä, se saattaa tehdä naarmun, ja sit sekin vaikuttaa et minkälainen levyasema on.

    • sonyMakeMicrosoftCry

      HAAAAAAA HAAAAAAA TULIKO XBOXISTA FAILBOX

      OSTA PLAYSTATION NI EI TARVI PELLEILLÄ!

      TULEE KALLIIKSI PITÄÄ XBOX (FAILBOXIN) TAPAISTA KONSOLIA JOS SE PUNAISEN RINKELIN KANS HAJOTTAA KONSOLIN JA PELIN SISÄLLÄ! MUTTA JOS SE TOIMIESSAANKIN HAJOTTAA PELEJÄ NI KYL MUL MENIS HERMOT!

      MULLA ON MONTA VUOTTA VANHA PS3 JA EI PIENINTÄKÄÄN ONGELMAA.

      • Xbox4-ever

        Turpakiinni vitun hinttari. Xbox ei riko pelejä ,sillä se lukee pelinsä laaserilla se johtuu käyttäjästä. Ja itse omistan kyseiset konsolit ja Ps3 voi heittää roskiin se on paska suoraan sanottuna en voi sietää sitä. Xbox 4-ever


      • jormasuckmuna <- FAP
        Xbox4-ever kirjoitti:

        Turpakiinni vitun hinttari. Xbox ei riko pelejä ,sillä se lukee pelinsä laaserilla se johtuu käyttäjästä. Ja itse omistan kyseiset konsolit ja Ps3 voi heittää roskiin se on paska suoraan sanottuna en voi sietää sitä. Xbox 4-ever

        asiita toikii ne joilla menee pelit boksil rikki nii ne on yleensä COD pelejä ja käyttäjät joilla menee ne pelit rikki ne on es jonneja jotka pärisee ja tanner tärisee


      • servutsd

        sori boxi on niille jotka malttaa pitään sen paikallaan....


      • xbox4ever

        no xboxissa sentään on sisänen helppolukuinen vintarkistus tehty punasilla LEDeillä toisinku ps3.. jos ps3 hajoo ni et sää ite tiiä mikä vika siinä on ku ei se ilmota...


      • Coltti1911

        Gaystation 3


    • tiedän enemmän

      oikein codille, mut lainaa kaveriltas sellanen, asenna koneeseen ja voit pelata omalla levyllä

    • vesi6

      Kokeile huuhtoa haalealla vedellä ja kuivaa kunnolla! Meillä tuo toimii joka konsolilla ja pelillä :)

    • ööps

      mä ostan mw3 ja itellä on myös halo reach

      • olenhetero

        Osta Bo2 ;)


    • GTAThings
    • Can I help you?

      Codit on asiallisia pelejä, HALOT ON PERSEESTÄ!!!
      Call of duty classic:kin on parempi ku HALO ¤

    • ööps

      turha lähettää enää viestejä ei sitä voi korjata

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4915
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3106
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1197
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe