Onkohan muita menossa Bangkokiin, paikkoja koneessa paljon vapaana
vko 10-11/2013
7
201
Vastaukset
- jose78
ai jaa, mä oon koittanut kytätä lentoja just Hesasta Bangkokiin loppuviikosta 9 eteenpäin, ja paikoin on näyttänyt et on ollut paikat loppuunmyytyjä????
Ihmettelin kovasti et miten se muka on mahdollista!
Ja kauheet hinnat! Oon siis katsonut myös viikkoja 9-14
Tänä vuonna tammikuussa varasin lennot maaliskuulle ja maksoin niistä vain reilu 500€ oli suora Finskin lento Bangkokiin.
Mistäs nyt löytäis jotain edullisempaa?
Kun ei hotsittaisi lentää Moskovan kautta ja yöpyä siellä kun kuitenkin kevyt vaatetus.- höpö höpö
miksi ihmeessä pitäisi Moskovassa yöpyä jos menee Bangkokiin..lennä Köpiksen kautta tai Tukhoman ja säästät satoja euroja. Tuo 500 euroa ei ole totta mutta usko sinä jos niin haluat.
- just katoin
Maaliskuu 2013 alussa näyttää meno-paluu Finnairilla kustantavan 846-871 € vähän päivistä riippuen.
Where's the problem ? Empty wallet ?
- asiantravel
minäkin ostin tämän vuoden tammikuussa lennot 599. lähtö oli helmikuun 22 päivä... pisteitä lisäksi ja hinta oli vähän yli 500.... nyt kun kattelee hintoja niin finski hinnottelee ittesä pihalle... täytyy siirtyä KLM: n sivuille.
- kiitos ei
KLM ei lennä suoraan...heh heh....ja jos nyt satasen säästää niin miksi ihmeessä koukata....kokeiltu on eikä säästö ole riittävä...menee jopa 6-8 tuntia ihan hukkaan.
- asiantravel
katsoppa helmikuun puoliväli.
- asiantravel
KLM ei lennä suoraan, lentoaika 15 tuntia. sopiva tupakkatauko amsterdamissa, 7 viikon reissu, muutama tunti sinne tänne... palvelu ok, ihan tyytyväinen olen ollu. kokeiltu on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631463Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681274Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä261271Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151144- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3171009Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241002- 42949
- 72915
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että272913