halit

Silmarwen

Mä en ymmärrä miks poikien on niin kamalan vaikea halata? Ei mun poikakaveri ainakaan halaa ellen mä lähesty sitä kädet ojossa ja PYYDÄ halia! Aina pitää olla sanomassa etä haluan halin. Sit kun mä halaan sitä, se ois sama kun puuta halais. Kundi on jäykkä ku rautakanki ja sit se työntää mut luotaan ja alkaakin suudella!!! Se halas mua viimeks kun kuuli että mun koirallani on syöpä ja se kuolee pian. Silloin se hali oli tervetullut. Mut jos jollain on kokemusta tai vinkkejä, kertokaa... Mua ärsyttää halata kun en saa vastahalia pyytämättä!!!

10

633

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nirps..

Niin siis mä en osaa tohon mitenkään vastata.. Mut musta on ihanaa kun ihmisillä on poikaystäviä ja kun ne saa halata ja suudella niitä!! Kun mulla ei ole ollut siihen mahdollisuuksia! Vaikka kyllä kovasti haluaisin! Niin kovasti.. Mutta onnea teille ja kaikille muillekin onnellisille! ;) -tyttö15-

• Blackrosé

Se riippuu ihan ihmisestä. Mä oon aina saanu haleja, kun on siltä tuntunut... Tai siis... En ole koskaan joutunut haleja anelemaan...

Äh. Kuulostaapas tää nyt pöljältä. :P

• devoi

Varmaan harmittaa. Mulla oli tuossa hirvee halipula. Viimeks joulukuussa olin halannut yhtä kaveria kun sillä oli synttärit ja sitä ennen ei mitään muistikuvaa. Seuraavan kerran joulukuun jälkeen halasin sitten serkkuani hänen rippijuhlissaan heinäkuun puolessavälissä. Että näin. Jos olisi poikaystävä, niin saisi halauksen edes sitten kun pyytäisi..

• ....:)

no niinhän se yleensä on, tosin tiedän yhen ihanan jätkän joka todellakin osaa halata! sano sille jätkälles että haluat halejakin.. :)

• 16v poika

Ei se minusta niin vaikeaa ole, mutta kun ei ole tyttöystävää niin ei!

• inna

Mäkin väitän että se riippuu ihan ihmisestä, mun poikaystäväni ovat halailleet kyllä ihan kiitettävästi :) ja ehkä se riippuu myös iästä, nuoremmilla pojilla..noh..eiköhän kaikki tiedä mitä mä tarkotan. :)

• hannaya

mul on vähän sama ongelma.. kyl siis voidaan kävellä kädet toistemme ympäril, mut heti ku haluisin vaan halata ja olla vaan, ni suudelma sielt sit melkeen jo tuleeki.. eikä se oo kyl koskaan halannu mua vaan halamisen ilosta.. noh, turhaanpa mä oikeestaan valitan, ei se mua nyt niin kauheesti oo haitannu..

• mimmi :)

mun entinen jätkäkaveri oli kyllä kova poika halaamaan.. :D siltä ei tarvinu haleja pyydellä, vaan halaili ihan omasta tahdostaan.. hänen kans pysty seisomaan vaikka 10 min, niin et ei edes suudeltu, vaan halailtiin.. :) ja jätkä on 16w.

• ooonnellinen

Mä tiiän miks se on niin jäykkänä.. se pitää susta ja siks jännittää niinkin paljon. Mulla on ollu sama ongelma mut se ei ollu kauheen iso pulma sillonkaan..nyt me halataan aina ku nähään. :D onnee vaa teille

• jep

Mutta mistä jätkä voi tietää, koska muija haluaaa halata ja koska suudella?
      itse voisin halata vaikka koko ajan, mutta kun en tiedä milloin, niin se jää vähemmälle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      333
      6277
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3756
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      154
      2938
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      230
      2212
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      108
      1776
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      73
      1326
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      83
      1122
    8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      145
      1003
    9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      13
      988
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      11
      934
    Aihe