Takanani avioero pitkästä komeasta ja impulsiivisesta miehestä, jotain tunteita vielä entistä miestäni kohtaan on mutta paluuta entiseenkään ei ole. Mies on tainnut jatkaa elämäänsä eteenpäin, samaa en voi sanoa itsestäni. Tai mistäpä minä exäni ajatuksia tiedän... Olen hoitoalalla oleva pitkä nainen ja kyselenkin, että näkyisikö minulle rakkautta. Olen vähän kuin etsimässä suuntaa. Ja eron jälkeen jämähtänyt paikoilleni. Näetkö muuttoa?
Keskiyölle
2
<50
Vastaukset
Hei
jouduit erittäin usein elämään miehesi suunnitelmien mukaan. hänen kellonsa raksuttaa kolminkertaista vauhtia, hän elää 3 vuotta yhden sijasta. se tulee myös näkymään hänen ulkonäössään lähi vuosina. ei noin voi laukata, monta hyvää asiaa ja ihmistä jää jalkoihin. hän on äidin poika.
hyvä kun huomasit ajoissa mihin elämäsi oli valumassa. nyt olisi vihdoinkin sinun unelmiesi vuoro, olet ollut liian keskittynyt miehen ja perheen hyvinvointiin. mutta kuka sinä olet, oletko miettinyt sitä?
sinäkin olet vahva ihminen, mutta toisella tavalla kuin miehesi. sinulla on paljon intuitiota, mitä voit käyttää hyväksesi. tiedätkin se varmasti jo.
sinä suret kotisi menetystä, mutta se on väistämätön. te kumpikin tulette asumaan erilaisissa kodeissa. mutta arvaa kummalla on siinä asiassa enemmän onnea matkassa? no sinulla tietenkin.
sinä muutat varmasti, saat tiedon odottamastasi asunnosta ja se on positiivinen. miehesi taas ei tule löytämään sitä täydellistä pesää koskaan. aina on jotakin valittamista.
eron jälkeen on tärkeääkin jämähtää paikoilleen. mihin sitä rynnistäsi, kun on ajatukset hajallaan? ensin on kerättävä itsensä ja löydettävät omat unelmat, vasta sitten on hyvä aika ponnistaa. ja niitä asuntoja on kaupungit pullollaan, niistä ei ainakaan ole kiinni.
on mahdollista että muutat pieneen suloiseen rivitaloon.
älä kiirehdi ja ota hyvät neuvot vastaan, varsinkin naisilta. ehkä sinulla on hyvät välit äitisi kanssa, tai sitten tädin. näen itseäsi vanhemman naisen. hänkin kävi aikanaan omia kriisejä lävitse ja voi neuvoa sinua naisena. kannattaa kuunnella ja viettää yhteistä aikaa aina silloin tällöin.
olet muuten aivan oikealla alalla töissä. olet herkkä, mutta osaat erottaa työn ja privaatin toisistaan. sinut on luotu tälle hoitoalalle.
t. Keskiyö- -pilviperho-
Keskiyö, kiitos Sinulle :-)
Rivitalohan minä olen tässä katsellut ja etsinyt. Kunpa vain löytyisi joku kiva ja sopivan hintainen.
Uutta suhdetta on ollut vähän viritteillä mieheen ja joka tuntuu suunnittelevan minunkin elämääni jo eteenpäin, jarruahan tässä on pitänyt nyt tosissaan painaa. Tuntuu että haluan keskittyä vain lapsiin ja itseeni.
Ja minähän se olen ollut joka on joustanut asiassa kuin asiassa entisessä suhteessani ja siltikään ei ollut hyvä tai lähes aina tuntui olevan jotain pielessä.
Uskomattoman hyvin kyllä minulle näet, äitini kanssa minulla on lämpimät välit ja minulla on myös ystävä, joka on minua vanhempi ja häneltä saan kullan arvoisia neuvoja.
Työssäni ja työpaikassani viihdyn todella hyvin :-)
Kiitos ja ihanaa joulunaikaa Sinulle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2823369BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho62385Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2532164- 682049
- 721708
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3421342MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/251117- 651069
"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko231036Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola166993