Moi,
Löytyiskö leffa seuraa tälle illalle vaikka vantaan finnkinoon.
Oon nelikymppinen tavis vapaa mies.Jokseenkin tylsä ilta edessä, vois
lähtee kattoo jonkun leffan, mä tietty tarjoon ja neito valitsee leffan :)
Nais leffaseuraa vantaan finnkinoon täksi illaksi.
4
283
Vastaukset
- Jari__40
Ah ja helpottais varmaan jos jättäis jotain yhteystietojakin ;)
Eli tänne vaikka mailii niin mietitään mitä lähetään kattoo ;)
Voidaan mennä stadissakin leffaan ei haittaa, vantaa vaan on lähempänä mua,
mutta auto on keksitty joten no problem.
jp (at) dlc.fi - Liinu
Tulee pari päivää myöhässä, mutta kolmekymppinen nainen Helsingistä vois joku päivä tai ilta lähtee leffaan.
- Jari__40
Ei täältä leffa seuraa taida kyllä löytyä (hesa/vantaa),mutta kokeillaan nyt vielä kerran.
Olis pari kolme päivää vapaata täss, eikä kyll yhtikäs mitään tekemistä.
Jotain hauskaa leffaa vois lähtee kattelee sais ajan vähän kuluu, löytyiskö tällä yritämällä ketään mukaan ?
Mä tietty kustannan edelleen kaikki ja neito valitsee leffan, mutt hobitin kävin kattomass jo joten ei sitä, hih :)
Paakko mulle postii niin katotaan mikä vois olla hyvä leffa ja pistän pari kuvaa itestäni mukaan ettei tuu mikään sokko leffa treffi :)
[email protected]
- papus
mä lähen!! en tykkää sota leffoist enempi komedia.kotimaiset on hyviä. mel gibson ja niin edelleel.auto on mullakin joka päivä ei käy mut sumpit voin pihvaa jos maksat laput leffaan ni ei tule ihan puskan takaa vaik ethän kehtaa siin vaihees enää perääntyä mut ystävyydel liikentees.mie!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun511935Some räjähti! Joel Harkimo jakoi haikean viestin meriltä tärkeänä merkkipäivänä: "Välillä..."
Joel Harkimo on lähtenyt yksin purjehdukselle Atlantin yli. Tsemppiä ja voimia, Joel Harkimo! Lue lisää: https://www.s341578- 821173
Sedun opettaja?
Kukas Sedussa on ahdistellut alaikäisiä opiskelijoita? Tämä kansankynttilä oli saanut monta varoitusta, mutta sama homma421162Bess jakoi hämmentävän kuvan - Anna Puu heittää roisin kommentin: "Onneks ei oo eka synnytys"
Ohhoh! No nyt on aika provosoiva kuva Bessistä. Kivoja kommentteja julkkisystävät laukoo... Tiesitkö, että Bessin (s.151050- 561039
- 481015
Mitä mun pitää tehdä?
Mitä me mies tehdään? Mitä sä haluat mun tekevän? Mä en tiedä. Mä luulen tietäväni, että molemmat kärvistelee tunteid40968Keskusta on kovassa nousussa
Persut ovat jäämässä kauas taakse. Maaseudun ihmiset ovat palaamassa järkiinsä epäonnistuneen persuseikkailun jälkeen.126937Näytät paremmalta kuin koskaan ennen
Aivan jokaisena päivänä. Minä pidän sinusta parhaimman huolen. Lupaan sen, sen voin luvata.38916