Playa del Ingles ja Yumbokeskus, mikä?

hyvin kummallista

Mikä tuo aukiomainen paikka on Playa del Inglesissä nimeltään Yumbokeskus? Sellainen kerrosmainen tori, jossa oli avoimen homoseksuaaleja nimikylttejä sekä sauna. Saunooko espanjalaisetkin? Hierra oli saunan nimi. Joimme kahvit illalla paikassa, jos edessä oli iso mies naisten vaatteissa. Eipä taida olla lapsiperheiden paikka.

10

1610

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kerta homoa tee

Ei se iltaisin ole lapsien paikka ensinkään, vie vaimo ja lapset hotelliin ja itse huuhtelet perävehkeet kondikseen ja rasvaat hyvin, niin siellä on oikein mukavia jormia yllinkyllin ;))

• Rauhoitu

Pelko pois. Koko Playa del Inglesin alue on homoseksuaalien suosimaa loma-aluetta ja heitä todellakin katukuvassa näkee niin päivä- kuin ilta-aikaankin. Lisäksi kaupungissa on useita juuri kyseiseen kohderyhmään suuntautuneita baareja ym. paikkoja. Entä sitten? Eivät homot sinua tai lapsiasi syö eivätkä ole teistä edes kiinnostuneita. Voit rauhassa mennä "homobaariin" etkä joudu suden suuhun jos ilmaiset ystävällisesti ettet ole seuraa hakemassa. Miksi pelätä ja kaihtaa homoseksuaaleja kun maailmassa on myös rosvoja, murhamiehiä ja pedofiilejäkin? Ole suvaitsevainen ja opeta sama myös lapsillesikin. Ingles on kuitenkin suomalaisten suosituin matkakohde kanarialla vaikka on myös "homopaikka". Eivät tuhannet suomalaiset voi olla väärässä eli Inglesiin mahdumme me kaikki.

• hyvin kummallista

Enhän minä nyt homoja pelkää. Oli vain yllätys mikä paikka oli kyseessä ja Inglesin maine sellaisena. Onhan siellä Apilaniitty, Rentunruusu ja vaikka mitä. Kuparipannu on kallis ja ei niin ystävällinen. Matkustajana en mene Inglesiin enään koskaan, eikä asia todellakaan johdu homofobiasta. Koko paikka on jymähtänyt 60 luvulle.

• Jumbo-ostoskeskus

Taidat olla mainostamassa sitä paikkaa, tarkkaan olet sen tutkinutkin. Me ollaan käyty Jumbossa 20 kertaa, mutta ei olla siihen osattu huomiota kiinnittää.

Jos kerran noin kiinnostuneita olette, niin kysykää seuraavalla kerralla, missä olisi vaimolle jotain. On varmaan tarpeessa.

Lapsia sinne ei tarvitse raahata! Voivat älytä enemmän kuin aloittaja.

• Swingerssiä

Vaimo kannattaa viedä La Sandian alakertaan 2x2-klubille sunnuntai-illalla. tai Citan alakertaan Venus-klubille joka ilta

• Kierrätys kunniaan
        Swingerssiä kirjoitti:

Vaimo kannattaa viedä La Sandian alakertaan 2x2-klubille sunnuntai-illalla. tai Citan alakertaan Venus-klubille joka ilta

Aina meitä sinkkuja sorretaan :(
        Mistä sais seuraavalle matkalle mukaan vaihtarin? Vai onko siellä Kanarialla systeemi sama kuin kotisuomessa eli että swingers-paikkoihin / -bileisiin pääsee yksinäiset naiset mutta eivät yksinäiset miehet?

• HUH HUH

Jos vastaan tulee kaksi naista tai kaksi miestä rinnakkain niin luokitteletteko heti homoiks tai lesboiks

• siimmosiin on

tietenkin jos vierekkäin kulkee nin homoja ja leboja on,ei sitä nyt suomessakaan kait oot muuta jos kaksi yhdessä kulkee ja siks on niitä mummo leboja ihan pirusti kaikkialla

• m.alaja

260665_741684231_1313229586_n mi...

• mnis

en todellakaan nähnyt homoja kertaakaan ja kaikilla on oikeus olla maan päällä
      Kuparipannu on mahtava paikka ovat ystävällisiä, riippuu varmaan itsestä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      82
      3450
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3137
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3012
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      62
      1754
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1689
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe