höyrypuhdistin hankinnassa

siivoskelija

katsoin myytävänä olevaa prego höyrypuhdistinta eilen yhdess kaupassa kotikäyttöön .Hintakaan ei ollut ,kuin 26 euroo.Mahtaako jollakin olla käyttökokemusta tuosta vimpaimesta,tekeekö mitään?Mainostaa paketin kyljessä käy moneen kohteeseen ja kalkki saostumatym lika lähtee,miten on.

9

6381

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihan täyttä

      Humpuukia.

      • 5+9

        Sopii ihan pieniin puhdistuksiin.
        Vesisäiliö on pieni. Höyry loppuu nopeasti.
        Höyrypaine on pieni, tosin hinta huomioiden kohtuullinen.
        Ilmeisesti hankalin paikkoihin mahdoton höyryttää.
        Halvoissa tuotteissa kestävyys ja käytettävyys yleensä huonoja.
        Jos tarvitset höyrypuhdistinta useamminkin, niin sijoita muutama kymppi lisää ja laita parempi laite.


    • Anonyymi

      Perus kodin puhdistukseen aivan loistava! Jos paine olisi yhtään kovempi niin lähtisi maalit seinistä tai tapetit halkeilee (vessassa sain jo jotain pientä reikää aikaiseksi kun tapetti ei kestänytkään koskemista höyryn kuumuuden, paineen tai kosteuden jälkeen), joten kodin siivoukseen en voimakkaampaa kyllä oikeen uskaltaisi ottaakkaan. Toki säiliö on suhteellisen pieni, mutta olen kyllä posiitiivisesti yllättynyt että miten pitkälle silläkin pääsee. Ikkunan pesupäätä en ole vielö päässyt kokeilemaan, mutta peileistä lähtee kyllä hyvin lika tuolla jatketulla peruspäälläkin.. että en kyllä löydä oikeen valittamista. Toki minulla on nyt ollut lainassa ko. Laite vajaat kolme kuukautta ja ollut päivittäisessä käytössä ja sitä ennen ollut useamman vuoden käytössä muualla. Ei toki niin aktiivisessa käytössä kun nyt minulla.

    • Anonyymi

      Hinta kertoo jo kaiken...

    • Anonyymi

      Ei ole hyvä, sanonkin tuota liankastelulaitteeksi. Kannatta laittaa kunnon kone, sellainen mikä tuottaa höyryä ja imutoiminto pitää olla. Muutenhan tuo vain kastelee höyryllä pinnat. Toki kuuma höyry irroittaa likaa, mutta tarvit kuivauslastan ja pyyhkeitä.

      • Anonyymi

        Mitä mallia itse suosittelisit? Kai tuo pregokin on parempi kuin ei mitään?


    • Anonyymi

      Juu, ei. Älkää ostako. Kokeilemisen jälkeen palautin heti. Ihan paska. Täyttösäiliön korkki jumittu kiinni ja höyryä ei tullu pihalle nimeksikään. Tuotteen kun tuotteen kohdalla kannattaa suosiolla valita joku muu merkki kun prego. Minun talouteen ei tule enää yhden yhtä pregoa. Perkele.

    • Anonyymi

      Höyry irrottaa lian joka on kuivunutta, pinttynyttä. Mutta saostumia se ei millään poista, niihin tarvitaan happoa- siis kalkkiin ja rauta- ym saostumaan.
      Jos ostaa vain kotikäyttöön tarkoitetun höyryputsarin, niin sillä voi putsata lähinnä hyvin pieniä kohteita, kuten hanat, allaspohjaritilät, jne mihin ei tarvita laajalle osuvaa kiehuvan kuumaa höyryä.
      Höyry vain irrottaa lian, se ei sitä poista, putsarin kanssa tarvitsee aina pyyhkiä se irronnut lika pois.Olen ammatiltani siivooja. Kotona minulla ei ole minkäänlaista höyryputsaria. Töissä olen käyttänyt joskus Kärcher putsaria, se sopii lisäosineen hyvinkin kodin monille pinnoille.

      • Anonyymi

        Soveltuu vain ja ainoastaan puhtaiden pintojen desinfiointii. Likaa se ei ikävä kyllä poista liottaa ja levittää epäpuhtaudet hyvin. Vaan varsinaiseen puhdistukseen tuote ei mitenkään sovellu joudut käsittelemään höyrytetyn pinnan siivousliinalla jossa on kulloinkin höyrytetylle pinnalle soveltuva puhdistua-aine mukana.Eli järki käteen siivouksesta ei mitenkään saa simbsala pim työtä vaan joudut toteamaan kerta toisen jälkeen että huh, huh olipa jälleen työläs tehtävä.Jos omaat kyvyn järjestyksen luomiseen siivottavien tilojen suhteen niin viikottainen kodin tilojen halutun siisteystason ylläpitohoito ei ole työläs tehtävä. Jos mietit niin kaikki tekemäsi perustuu JÄRJESTYKSEEN.Aloita siis kotisi tilojen hoito järjestämisestä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      159
      6680
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      3977
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2025
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1979
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1819
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1563
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1548
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1525
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe