Millä ootte leikannu gembbujen kynsiä? Kun ne ei kuluta niitä saviruukus. Takakynnet on kasvaneet jo niin pitkiksi , mutta jatkaako ne enää kasvuaan?
Kynnet????
3
120
Vastaukset
- nallepuh
vie ne eläinlääkärille niin ne leikkaa ne
- no haloo
laita sinne terraarioon paljon käpyjä, oksia, ja jos jostain saat puhdasta lautaa, kyllä alkaa kynnet kulua..
- Meri
no haloo kirjoitti:
laita sinne terraarioon paljon käpyjä, oksia, ja jos jostain saat puhdasta lautaa, kyllä alkaa kynnet kulua..
gerbiilien kynnet leikataan pienillä kynsisaksilla.vaalean gerbiilin kynnet on helpompi leikata,koska niistä näkyy veresliha,jota Ei saa leikata.
tee siis näin:
ota gerbiili käteesi ja toiseen käteen pienet kysisakset(itse leikkaan linkkuveitsen saksilla).pidä gerbua ihan normaalisti ja aina kun gerbiili on edes hetken paikallaan,leikkaa kynnen päästä pieni pala.tämä vie yleensä aikaa,koska gerbut ovat todella vikkeliä. ;)
itse sain vasta ekoissa näyttelyissä tietää että kynsiä pitää leikata,enkä sitä ennen ollut niitä ollenkaan leikannut...:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2885933Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki443479Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1462690"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2242131Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol951686- 641087
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77991Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni134905Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9885Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11844