Ostan ratin+Polkimet

olenhetero

Tosiaa ostaisin Ratin mikä toimisi Xbox360 konslolissa
Mieluiten Pirkanmaalta mutta kai onnistuu muualtakin suomesta
jos ette ole myymässä niin voisitte ehdottella kauppoja mistä saisi alle 50 eurolla
Ja siis jos olet myymässä rattia ja polkimia niiin alle viisikymmentä euroa ylitte voin maksaa jos on kytkin ja vaihdekeppi =)
Ilmoitelkaa tähän laittakaa sähköpostinne mielellään niin otan yhteyttä!

7

106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rattimiesss

      Ei tuohon hintaan saa varmaan mistään ja Xbox 360 ei muutenkaan tue edes kunnollisia ratteja kuten G25 tai G27 vaikka microsoft windows tukeekin sellaisia, hassua eikös?

      • Tiedän enemmän

        haistas ny paska, ei noi oo ainoot hyvät ratit.... myös on porche ratit, ja forza ratit, toimii boxilla


      • Rattimiesss
        Tiedän enemmän kirjoitti:

        haistas ny paska, ei noi oo ainoot hyvät ratit.... myös on porche ratit, ja forza ratit, toimii boxilla

        Et kai vaan jotain langatonta lelua vertaa oikeaan pelirattiin?
        On pikkusen eroa ja pointti on että g25 ja 27 toimii windowsissa, xbox 360 on MS laite niin miksi ei ratti toimi siinä, ei kukaan osta kymmeniä ratteja pyörimään nurkkiin yhden konsolin takia.
        G25 pelaa Windowsissa ja Ps3 konsolissa, itse olen jättänyt autopelit ostamatta xbox360 konsoliin koska ei pädillä tai langattomilla muovirinkuloilla voi pelata, kinectilläkään ei voi pelata.


      • Fanatec
        Rattimiesss kirjoitti:

        Et kai vaan jotain langatonta lelua vertaa oikeaan pelirattiin?
        On pikkusen eroa ja pointti on että g25 ja 27 toimii windowsissa, xbox 360 on MS laite niin miksi ei ratti toimi siinä, ei kukaan osta kymmeniä ratteja pyörimään nurkkiin yhden konsolin takia.
        G25 pelaa Windowsissa ja Ps3 konsolissa, itse olen jättänyt autopelit ostamatta xbox360 konsoliin koska ei pädillä tai langattomilla muovirinkuloilla voi pelata, kinectilläkään ei voi pelata.

        ööö... fanatecin ratit on kyll aika kaukana leluista ja tukee Xbox, PC, ps 3 ja taitaa jopa tukee myös Maciä en jaksa tarkistaa asiaa...


      • Rattimiesss
        Fanatec kirjoitti:

        ööö... fanatecin ratit on kyll aika kaukana leluista ja tukee Xbox, PC, ps 3 ja taitaa jopa tukee myös Maciä en jaksa tarkistaa asiaa...

        No tuo voi ollkin ja onkin mutta nuo langattomat lelut ei ole tai porche ratit ym.
        G25 tuki potäisi myös saada ehdottomasti, ei moni tahdo uusia huippurattia yhden konsolin takia ainostaan kun muissa laitteissa ja konsoleissa se pelaa täydellisesti.


      • Fanatec
        Rattimiesss kirjoitti:

        No tuo voi ollkin ja onkin mutta nuo langattomat lelut ei ole tai porche ratit ym.
        G25 tuki potäisi myös saada ehdottomasti, ei moni tahdo uusia huippurattia yhden konsolin takia ainostaan kun muissa laitteissa ja konsoleissa se pelaa täydellisesti.

        otakkos silmän pois perseestä ja vilkaset http://eu.fanatec.com/index.php?region=eu&language=en se on kuule niin että porche ratitkin on fanateckin tekemiä ja eivät todellakaan ole mitään pikkulasten leluja


    • 15+18

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2896
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2450
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2220
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      19
      2049
    5. 171
      1862
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1856
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1746
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      134
      1546
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe