Tosiaa ostaisin Ratin mikä toimisi Xbox360 konslolissa
Mieluiten Pirkanmaalta mutta kai onnistuu muualtakin suomesta
jos ette ole myymässä niin voisitte ehdottella kauppoja mistä saisi alle 50 eurolla
Ja siis jos olet myymässä rattia ja polkimia niiin alle viisikymmentä euroa ylitte voin maksaa jos on kytkin ja vaihdekeppi =)
Ilmoitelkaa tähän laittakaa sähköpostinne mielellään niin otan yhteyttä!
Ostan ratin+Polkimet
7
135
Vastaukset
- Rattimiesss
Ei tuohon hintaan saa varmaan mistään ja Xbox 360 ei muutenkaan tue edes kunnollisia ratteja kuten G25 tai G27 vaikka microsoft windows tukeekin sellaisia, hassua eikös?
- Tiedän enemmän
haistas ny paska, ei noi oo ainoot hyvät ratit.... myös on porche ratit, ja forza ratit, toimii boxilla
- Rattimiesss
Tiedän enemmän kirjoitti:
haistas ny paska, ei noi oo ainoot hyvät ratit.... myös on porche ratit, ja forza ratit, toimii boxilla
Et kai vaan jotain langatonta lelua vertaa oikeaan pelirattiin?
On pikkusen eroa ja pointti on että g25 ja 27 toimii windowsissa, xbox 360 on MS laite niin miksi ei ratti toimi siinä, ei kukaan osta kymmeniä ratteja pyörimään nurkkiin yhden konsolin takia.
G25 pelaa Windowsissa ja Ps3 konsolissa, itse olen jättänyt autopelit ostamatta xbox360 konsoliin koska ei pädillä tai langattomilla muovirinkuloilla voi pelata, kinectilläkään ei voi pelata. - Fanatec
Rattimiesss kirjoitti:
Et kai vaan jotain langatonta lelua vertaa oikeaan pelirattiin?
On pikkusen eroa ja pointti on että g25 ja 27 toimii windowsissa, xbox 360 on MS laite niin miksi ei ratti toimi siinä, ei kukaan osta kymmeniä ratteja pyörimään nurkkiin yhden konsolin takia.
G25 pelaa Windowsissa ja Ps3 konsolissa, itse olen jättänyt autopelit ostamatta xbox360 konsoliin koska ei pädillä tai langattomilla muovirinkuloilla voi pelata, kinectilläkään ei voi pelata.ööö... fanatecin ratit on kyll aika kaukana leluista ja tukee Xbox, PC, ps 3 ja taitaa jopa tukee myös Maciä en jaksa tarkistaa asiaa...
- Rattimiesss
Fanatec kirjoitti:
ööö... fanatecin ratit on kyll aika kaukana leluista ja tukee Xbox, PC, ps 3 ja taitaa jopa tukee myös Maciä en jaksa tarkistaa asiaa...
No tuo voi ollkin ja onkin mutta nuo langattomat lelut ei ole tai porche ratit ym.
G25 tuki potäisi myös saada ehdottomasti, ei moni tahdo uusia huippurattia yhden konsolin takia ainostaan kun muissa laitteissa ja konsoleissa se pelaa täydellisesti. - Fanatec
Rattimiesss kirjoitti:
No tuo voi ollkin ja onkin mutta nuo langattomat lelut ei ole tai porche ratit ym.
G25 tuki potäisi myös saada ehdottomasti, ei moni tahdo uusia huippurattia yhden konsolin takia ainostaan kun muissa laitteissa ja konsoleissa se pelaa täydellisesti.otakkos silmän pois perseestä ja vilkaset http://eu.fanatec.com/index.php?region=eu&language=en se on kuule niin että porche ratitkin on fanateckin tekemiä ja eivät todellakaan ole mitään pikkulasten leluja
- 15+18
Paljonko tarjoat kuvan setistä? http://img.hexus.net/v2/internationalevents/gc_2006/joytech/nitro_large_1.jpg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1597117Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334233Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1152311- 642011
- 841485
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2051475Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731101Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214996- 48989
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225957