Joo täynnä vaan jotai nuorisoo ja mäkkäri / prisma keskipiste, tupakointia joka nurkassa pihalla ja muutenkin aivan paska paikka. tänne tullu paljon riihimäeltä sontaporukkaa jonka vois heittää kyllä takasin sinne mistä tulikin. Siis ihan paska kaupunki tosiaankin. En tiiä miten sais enään paremmaks tosta.
älkää v*ttu laittako kaikkia riihimäkeläisiä juntteja tulemaan enään tänne!.
t. oittilainen.
Riihimäki on huono paikkakunta.
15
697
Vastaukset
- yläpeltiläinen
Ole ny kirjottamast pas#aa siel villikses, ku ei muuta mestaa ookkaa, heh.
Siis Riihimäkeä luonnehtisin näin:
Radan varteen syntyneestä kapakkapaikasta syntynyt varsinainen metropoli, jonka vaikutus ulottuu Hyvinkäälle asti.
”Täällä puhuu nyrkki!”
Pysykää siel Hikiäs, junakaa ei enää liikaha tänne, ainakaan teille pummeille.- joku tolkku nyt
Juu. Ja joku toimikunta pitää perustaa ettei tervakoskelaiset ja oitti/hikiäläiset vaan pysty sekoomaan jo muuten serkkujensa kanssa naineina vielä toisiinsa. Syntyis varmaan joku ihan uusi ihmisrotu. Kulkis kolmella jalalla ja räkä valuis leuasta yhtenä soirona lapset äitien seläs. Kaikki tienvarret täys prismaan menossa tai tulossa.Ihan ku nei hirvet ja peurat riittäis.
- ent.Hausjärvel.
Oletko noin elämääsi kyllästynyt jos ni mee vaikka k--------kii.......
- Yxs?, Riihimäeltä
Johan on textiä, voi herran jestas.
Asuin aikoikoinaan Oitissa kuutisen vuotta, eikä minulla Oittia kohtaan mitään huonoa ole sanottavaa.
Riihimäellä olen asunut kahteen erikertaan. Ensin 9-vuotta, ja sitten Oitista muuton jälkeen vuodesta 1979 lähtien, ja olen ihan hyvin viihtynyt.
Aina täytyy muuten ottaa sekin huomioon, että niin "metsä vastaa, miten sinne huutaa".
Koskaan ainakaan minun ei ole tarvinnu missään rähistä, eikä kenenkään kanssa tapella.
Naapureiden ja kaikkien muidenkin kanssa ollaan aina tultu toimeen. Ja eihän sellaisten immeisten kanssa tarvii edes pahemmin kaveerata, jos jotkut ei miellytä. - minä itte
"Koskaan ainakaan minun ei ole tarvinnu missään rähistä, eikä kenenkään kanssa tapella."
Tarkoitat varmaan nokikkain. Kommenttejasi olen lehdestä lukenut, enkä pidä sua
kovinkaan positiivisena henkilönä. Kirkottaisit joskus jotain, mistä olisit kiitollinen,
esim. hyvästä palvelusta jossain kaupassa. Tosin niin se metsä... - Luotikuja
OITTI! Tuo Hausjärven Peltosaari!
Tuossa minun käsitykseni Oitista kun vähän lehtiä lukee. - paluumuuttis
Vieläks se on nii, et pelsi kandeis kiertää kaukaa pimeän tullen?
Väänsin itteni takas maailmalta tänne olosuhteiden pakottamana.
Ainaski 20 vee sit siel tultii arkus. - matkaan
Mitä täällä enää teet?????????????????????????
- fuck the riihimäki
RIIHIMÄKI on narkkareitten kaupunki!
- Tykki 3
Mutta ylpeitten narkkareitten!
- tsupuhih
On täällä muutama katuapteekki, josta saa edullisemmin kuin respalla,
laskuihin. Noi narkit on sit eri juttu, tiedä, että mitä ne hihaan vetää. Nuo yllä
kaksi hepulaa on jotain pentui, jotka ei burana 200 kovempaa kamaa
vetäny. Ei kunnon lommoposket tollalailla heittele herjaa. - hyvinkäänkolli
Hyvinkää vaan porskuttaa, ha ha BUHASGHAG HAAAAAA!!
- Lissäätätä
Uutenavuotena nähtiinkin taas miten hieno paikka se Oitti on : vain yksi ihminen hakattiin kuoliaaksi.
- hyvinkääläinen
Oitista muuttaneelle toukohousulle riihimäkikin on kaupunkiin verrattavissa.
- ykx ex
oitti, tuo karmea mesta jossain päin hausjärveä, on paikka jota kannattaa karttaa.Kehitys menee vaan alaspäin....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662248Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381863Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711490Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣221484Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.791186Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1771144Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬211096Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1051074- 77929
En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9922