alennusmyynnit tammikuussa,onko talvivaatteita?

tammikuumatkailija

mietin että jättäiskö talvitakin oston vasta siiheks ku on matka--- eka kerta madeiralla mut sielhän on aika viileetäki talvella, eli tietääköhän nyt joku onks siellä talvitakkeja yms myynnissä?

6

369

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ostamaan

      Myös talvitakkeja löytyy Madeiralta. Funchalissa on muutama kauppakeskus, jossa on hyviä vaatekauppoja. Keskustassa esim. Dolce Vitassa löytyy vaatteita, kaupungin ulkopuolella Madeira Shoppingissa on useita vaateliikkeitä. Keskustassa myös hyviä vaateliikkeitä, joten valinnanvaraa on. Yms. on myynnissä.

    • Neuletakit

      "sielhän on aika viileetäki talvella" Suhteellinen käsite, ehkä paikallinen kaipaa paksumpaa pomppaa, mutta ei suomalainen, jos aikoo pysyä merta lähellä.
      Toisekseen isommista vaatteista tarjonta suppeaa,

    • töttöröö

      Itse ostin viime vuodenvaihteessa Madeiralta villakangastakin. Paikalliset kulkee joulu/tammikuussa villakangas/toppatakeissa ja talvisaapikkaissa. Toki suomalaiselle siellä on tuolloin (lähes) kesäiset lämpötilat joten paikallisten pukeutuminen tuntui hiukan hätävarjelun liiottelulta. Talvitakkien valikoima ei mielestäni ollut tietenkään yhtä suuri kuin Suomessa, mutta kyllä niitä oli lähes joka vaateliikkeessä. Toisaalta jos olet menossa vasta tammikuussa, alet alkaa sielläkin olla jo loppusuoralla eikä valikoimaa ole kovin paljon. Madeiralla alkaa alet samaan tapaan kuin Suomessakin heti joulun jälkeen tai jopa jo hiukan ennen.

    • tuulipukuja löytyy

      on erinomainen valikoima perinteisiä toppahousuja ja tuulipukuja ja sit kanssa pilkkihalarit on tarjouksessa

    • Alealeale

      Alennusmyynnit olivat jo käynnissä monissa vaatekaupoissa ennen joulua. Tavaraa myytiin kovasti, mikä näkyi pitkinä jonoina kassoilla.
      Voi olla, että tammikuussa myydään jo ei oota.
      PS. Pilkkihaalareita siel ei kyl oo.

    • arcoiris2

      talvivaatteita löytyy...ongelma onkin siinä että jos tarvis kesävaatteita kun on kuumiakin päiviä niin niitä ei ole kun on talvi...eli t paitakattaus on todella kapea ellei tahdo turisti tpaitaa....ostan talvi ja välikausivaatteeni sieltä olen ostanut jo monen vuoden ajan ja isojakin vaatteita löytyy kun tietää mistä etsiä, mutta parhaat palat on jo menneet vaikka alet jatkuvat useimmissa paikoissa helmikuun loppuun, joissain alkoivat jo joulukuun alkupuolella, mutta viimeisissä vasta tammikuun alussa...tosin kiinnitä huomiota esim takkien vuorituksiin ne eivät välttämättä olekaan kovin lämpimiä vaikka takki näyttääkin meikäläiseltä talvitakilta, myös toppatakit ovat usein aika ohkaisia pulleudestaan huolimatta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8386
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe