Olisiko kellään kokemuksia -12 mallista
viimeistään ensi tiistaina kaupat olisin menossa tekemään
sain tingattua hinnankin suht sopivaks...20500 ..sis.talvisetin (nisukan 50v juhla pakkaus :D vaimikä lie.) met vär. lasien tum. , navi ,lohkolämp sisä.pist.
Otin 3v maksulla ni korko 1,9%
...ennen en ole uutta ostanut...tuleeko mieleen mtn mitä nyt kannattaa kysyä/pyytää ennen kauppoja...ottaa huomioon?tehdä vaan kaupat?jättää tekemättä?
heittäkää jotain vastausta..Nisukan foorumia oon lukenut...vikoja ym..takaiskareissa probleemii,kolinaa? käynnistys vaikeuksia..
kulutus ei niin kiinnosta ..ajelen päivässä n.20km..kehä 3 kauppaa..vuodessa n.10t
Qashqai 1.6 start-stop select edition
2
1187
Vastaukset
- Osta pois
Käynnistysvaikeudet ja kolinat liittyy yksittäisiin sarjoihin, joihin alihankkiijalta on tullut sutta priiman tilalle. Ne korjataan takuuseen. Näin kävi esim. tämän suurta kohua herättäneen irronneen ratin tiimoilta.
- nisukki
Itse ajan neljättä vuotta qassulla lähes ongelmitta ja mittarissa nyt liki 40 tuh. Itse maksoin vajaa 20 000 ja sain vielä kaupan päälle 1000€ bensaa.
En ole ostoa katunut vaikka pientä sanomista on ollut, lähinnä perän kolina jota ei ole saatu pois mutta kun auto meni katsastuksesta läpi huomautuksetta, ei valittamista. Kytkin on toinen heikko paikka eli haiskahtaa herkästi. Vaihteisto vinkuu etenkin kolmosella ja pakkia pitää houkutella että menee päälle (pakki synkronoimaton).
Noista pikkujutuista huolimatta voinen suositella Qashqaita noin vähiin ajoihin. Hintansa väärti ja vähän enemmänkin, ainakin luotettava. Liki 30 ast. pakkasesta lähtee käyntiin kuin palmun alta eli hyvä talviauto.
Itsekin aijon vaihtaa keväällä uuteen, luultavasti kaks'litraseen CVT:n
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40841