onks kukaa lukenu sven hasselin kirjoi? :P on muute iha pirun hyvää luettavaa....ei niinkään väliä onko kaikki asiat kirjas totta mut viihdyttävää lukemista ainaki on!! mielipiteitä kirjoista?
Vastaukset 7
- paakki
Lähes kaikki on luettu. Kelaile tätä palstaa taaksepäin, ainakin 17.5 ja 19.1 on samasta aiheesta mielipiteitä.
-ihan yes se tanskalainen- - lukenut
olen samaa mieltä kanssasi kirjat ovat tosi hyvää viihdetta ja mukavaa ajan vietettää... ite olen lukenut paria kirajaa vailla kaikki kirjat ja on iha helvetin hyviä...
- tiggergrl
oon lukenu kaikki svenit kolmeen-neljään kertaan, pitäny koulussa esitelmän niistä ja myös kohta viis vuotta keränny sarjaa. enää puuttuu rumputuli. tuntuu vaan olevan kiven alla. jos joku tietää mistä svenejä löytää niin voisko kertoa.... ihan loistavia kirjoja kaiken kaikkiaan! nyt menossa tuhotkaa pariisi, olisko neljäs tai viides kerta.
- joo-o
Ovat helvetin hyviä kirjoja nuo Hasselin Svenin kirjat1 Alan itse tässä jo vissiin toista kertaa lukemaan läpi kirjoja. Sven taitaa tykätä sioista kun suurin osa kirjassa tapahtuvasta toisille vittuilusta tapahtuu esim. siavilla tai siankarva nimeä käyttäen. Ainakin se on helevetin hauskaa!!!!!!!!
- Pariisi!
joo-o kirjoitti:
Ovat helvetin hyviä kirjoja nuo Hasselin Svenin kirjat1 Alan itse tässä jo vissiin toista kertaa lukemaan läpi kirjoja. Sven taitaa tykätä sioista kun suurin osa kirjassa tapahtuvasta toisille vittuilusta tapahtuu esim. siavilla tai siankarva nimeä käyttäen. Ainakin se on helevetin hauskaa!!!!!!!!
Jos joku tietää, mistä voisi ostaa sven hasselin tuhotkaa Pariisi!, kertokaa. Pitää ostaa se poikaystävälle joulu lahjaksi..
Apuva!
[email protected] - Anonyymi00006
Rumputuli on minulla vintillä 13 muun Book Studio-kirjan kanssa.
- Anonyymi00007
Joskus yläasteiässä tuli luettua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Gallup: Kansalaiset eivät usko velkajarruun
Puolet suomalaisista ei usko velkajarrun vaatimien sopeutusten toteutuvan, kertoo Iro Researchin kyselytutkimus. Kokoom871203- 67940
- 213928
- 58912
Sinulle nainen
En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen66886Martsusta tuli leuhka
Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal230782Hei rakkaani.
Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi70755Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun
Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on72742Kuisla Group Oy jättänyt yrityssaneeraushakemuksen
Samalla yrityssaneeraukseen on hakeutunut Kuisla henkilökohtaisesti ja Seinäjoen Motelli Oy, joka omistaa Sorsanpesän ki35728- 42716
Uskallanko laittaa sulle viestiä?
Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S57643Kiulu myynnissä!
Kiulu hakee taas uutta yrittäjää. https://www.yritysporssi.fi/etela-pohjanmaa-lansi-suomi-finland/myytavat/yritykset/ma26598- 42568
Tulisiko naisille asettaa korkeammat eläkemaksut
Tämä tuli mieleeni kun luin aamun lööppejä. Japanissa alkaa olla "uutta nuorisoa" ihan urakalla, ikä alkaa sadan jälkeen172485Et pysty peittämään minulta
Sinä olet hyvä peittämään asioita niin halutessasi. Pystyt pitkiäkin aikoja salaamaan juttuja. Juuri mietin tuossa, olet47484- 18478
Mitä oikein tapahtui? Maajussi-Jetta sai tylyt pakit - Sulhoehdokas selittää: "Ei lentänyt kipinät"
Maajussille morsian -sarjassa etsitään rakkautta ja rinnalle kumppania. Yksi maajusseista on Jetta - liikunnallinen ja12447- 23427
Huumekauppaako
”Huumekauppa johti rajuun väkivaltaan Kokkolassa – Kolme nuorta otettu kiinni, yksi epäillyistä alaikäinen”9424Makeinen, asiaa sinulle
Minua korkeampien voimien kehotuksesta sinua pyydetään avaamaan jokin yhteys asioista keskustelemisen takia kanssani. Il28403