Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Huuto.netissä ja tori.fissä epärehellinen myyjä. OLKAA TARKKOINA

9393935085230598u

Huuto.netissä eräs myyjä myy homeisia ja paljon käytettyjä vaunuja hyväkuntoisina. Ostaa ensin itse halvalla ja myy sitten kalliilla, eikä mainitse vioista tai vaunujen käyttöiästä. Sanoo, että yhdellä lapsella olisi käytetty, vaikka edellinen myyjä sanoo muuta. Katsokaa itse:

ostaa:
http://www.huuto.net/kohteet/238842731
ja myy:
http://www.huuto.net/kohteet/teutonia-timmy-kuomurattaat--lisavarusteet/241652949

osti HOMEISINA:
http://www.huuto.net/kohteet/emmaljunga-cerox-jungle-pink-kosteuspisteita-kankaassa/243625402
Myi:
http://www.huuto.net/kohteet/emmaljunga-cerox-jungle-pink-rattaat/246281575

OLKAA ERITTÄIN TARKKOINA JA KATSOKAA MYYJILTÄ, MITÄ OVAT LÄHIAIKOINA OSTELLEET!! KYSEINEN MYYJÄ MYY MONIA VAUNUJA YHTÄAIKAA!

6

592

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vieras1
    • 523523634573

      ^ Eihän nuo ole edes samat rattaat, vieras1?

    • Tyhmä joka maksaa

      Tuo eka kohde: Timmy kuomurattaat on jobbari myynyt eteenpäin 0 euron lähtöhinalla ja 10 euron korotuksella eli tyhmät huutajat, kun maksavat ittensä kipeäksi.

      • Ei sikaa säkissä

        Mutta toisaalta esim. nuo Timmy rattaat oli ensin vialliset ja tuon jobbarin myymänä hyvä-siistikuntoiset ilmoituksen mukaan eli kai ne oli sitten korjattu koska luulisi että ostaja ei ostaisi rikkinäisiä rattaita tai ainakin nostaisi äläkän kaupoista. Monet rattaat on kai ostettu noutona eli tuote nähty oston yhteydessä.
        Itseäni ei sinänsä haittaa nämä jobbarit joita löytyy muitakin kun tuo ylläoleva esimerkki jos myyvät vaunuja jotka ovat ostettu viallisena ja myyvät korjattuna kalliimmalla. Useinhan rattaat voivat olla ihan kelpotavaraa jos niitä korjataan eli turhaan roskiin menisivät. Monihan ei itse jaksa tai pysty vaunuja korjailemaan vaikka vika olisi melko pienikin. Eri asia on sitten jos suoraan valehdellaan että varmasti ei ole hometta vaikka on tai muuta niinkuin kuitenkin ylläoleva on kai tehnyt. Se on tietty törkeää.

        Sinänsä ei kiinnosta kuka on ostanut ja kuka on tehnyt rattailla mitä kunhan vaan hinta kohtaa kunnon myyntihetkellä.
        Olen huomannut tyyppejä jotka ostavat paljon rattaiden eri osia, kantokasseja, ratasosia, kankaita ja itse sitten kokoavat näistä yhdistelmävaunuja. Mikä siinä jos lopputuote on kelvollinen.


    • Eipä tuo mulle kuulu

      Itse ainanki teen autoihin homepuhdistuksia ja olen myös omat lastenrattaat ja vaunut pessyt ja homeet lähteneet (käytetyt saadut rattaat oli kun priimaa sen jälkeen..) Ehkä tääkin myyjä tietää miten home lähtee tekstiileistä...

    • Zabz

      Ja yksi myyjä huutiksessa oli ostanut kahdella lapsella olleet yhdistelmät city kopalla, ja vähän päästä myi pelkästään tuota koppaa mukamas yhden lapsen jäljiltä. Ärsyttää että pokkana kuvaillaan tuotetta valheellisesti.
      Muuten miten niitä autojen homepuhdistuksia tehdään? Ainakin itse olen ymmärtänyt, että homehtuneille rattaille ei ole mitään keinoa puhdistaa. Eikä kukaan varmaan vauvelia laita homepilkkujen keskelle nukkumaan...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2053
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1658
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1476
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe