Huuto.netissä ja tori.fissä epärehellinen myyjä. OLKAA TARKKOINA

9393935085230598u

Huuto.netissä eräs myyjä myy homeisia ja paljon käytettyjä vaunuja hyväkuntoisina. Ostaa ensin itse halvalla ja myy sitten kalliilla, eikä mainitse vioista tai vaunujen käyttöiästä. Sanoo, että yhdellä lapsella olisi käytetty, vaikka edellinen myyjä sanoo muuta. Katsokaa itse:

ostaa:
http://www.huuto.net/kohteet/238842731
ja myy:
http://www.huuto.net/kohteet/teutonia-timmy-kuomurattaat--lisavarusteet/241652949

osti HOMEISINA:
http://www.huuto.net/kohteet/emmaljunga-cerox-jungle-pink-kosteuspisteita-kankaassa/243625402
Myi:
http://www.huuto.net/kohteet/emmaljunga-cerox-jungle-pink-rattaat/246281575

OLKAA ERITTÄIN TARKKOINA JA KATSOKAA MYYJILTÄ, MITÄ OVAT LÄHIAIKOINA OSTELLEET!! KYSEINEN MYYJÄ MYY MONIA VAUNUJA YHTÄAIKAA!

6

793

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vieras1
    • 523523634573

^ Eihän nuo ole edes samat rattaat, vieras1?

• Tyhmä joka maksaa

Tuo eka kohde: Timmy kuomurattaat on jobbari myynyt eteenpäin 0 euron lähtöhinalla ja 10 euron korotuksella eli tyhmät huutajat, kun maksavat ittensä kipeäksi.

• Ei sikaa säkissä

Mutta toisaalta esim. nuo Timmy rattaat oli ensin vialliset ja tuon jobbarin myymänä hyvä-siistikuntoiset ilmoituksen mukaan eli kai ne oli sitten korjattu koska luulisi että ostaja ei ostaisi rikkinäisiä rattaita tai ainakin nostaisi äläkän kaupoista. Monet rattaat on kai ostettu noutona eli tuote nähty oston yhteydessä.
        Itseäni ei sinänsä haittaa nämä jobbarit joita löytyy muitakin kun tuo ylläoleva esimerkki jos myyvät vaunuja jotka ovat ostettu viallisena ja myyvät korjattuna kalliimmalla. Useinhan rattaat voivat olla ihan kelpotavaraa jos niitä korjataan eli turhaan roskiin menisivät. Monihan ei itse jaksa tai pysty vaunuja korjailemaan vaikka vika olisi melko pienikin. Eri asia on sitten jos suoraan valehdellaan että varmasti ei ole hometta vaikka on tai muuta niinkuin kuitenkin ylläoleva on kai tehnyt. Se on tietty törkeää.

Sinänsä ei kiinnosta kuka on ostanut ja kuka on tehnyt rattailla mitä kunhan vaan hinta kohtaa kunnon myyntihetkellä.
        Olen huomannut tyyppejä jotka ostavat paljon rattaiden eri osia, kantokasseja, ratasosia, kankaita ja itse sitten kokoavat näistä yhdistelmävaunuja. Mikä siinä jos lopputuote on kelvollinen.

• Eipä tuo mulle kuulu

Itse ainanki teen autoihin homepuhdistuksia ja olen myös omat lastenrattaat ja vaunut pessyt ja homeet lähteneet (käytetyt saadut rattaat oli kun priimaa sen jälkeen..) Ehkä tääkin myyjä tietää miten home lähtee tekstiileistä...

• Zabz

Ja yksi myyjä huutiksessa oli ostanut kahdella lapsella olleet yhdistelmät city kopalla, ja vähän päästä myi pelkästään tuota koppaa mukamas yhden lapsen jäljiltä. Ärsyttää että pokkana kuvaillaan tuotetta valheellisesti.
      Muuten miten niitä autojen homepuhdistuksia tehdään? Ainakin itse olen ymmärtänyt, että homehtuneille rattaille ei ole mitään keinoa puhdistaa. Eikä kukaan varmaan vauvelia laita homepilkkujen keskelle nukkumaan...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä

Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain
      Maailman menoa
      366
      12330
    2. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      255
      5387
    3. Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia

Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom
      Maailman menoa
      212
      3918
    4. Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille

Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö
      Perussuomalaiset
      196
      2588
    5. Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!

Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov
      Työ ja opiskelu
      15
      1982
    6. Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!

Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi
      Tv-sarjat
      19
      1824
    7. Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?

Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina
      Ikävä
      167
      880
    8. Martina Aitolehti

Instagramissa pomppas esille Martinan kumipallot. Ihan säikähin. Ja tää on Martina-ketju!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      271
      852
    9. No kolahtaako kukaan

Samalla tavalla kuin mä? Harmi kun et uskaltanut kohdata. Ehkä me löydetään jotkut muut jotka voi olla konkreettisempiak
      Ikävä
      74
      772
    10. Rippituoli

Kerro joku synkkä tai outo salaisuus, joka liittyy ikävääsi kaivattuasi kohtaan. Tee tunnustus anonyyminä. Se helpottaa
      Ikävä
      59
      716
    Aihe