Oloen hankkimassa pientä laaduksta nättiä radiota keittiöön.
Ei tarvitse välttämättä olla siinä cd-soitinta.
Olisiko kellään jotakin merkkiä ja mallia mitä voisi suositella.
Hinta max n. 200e.
Radio keittiöön
16
675
Vastaukset
- audioguruko
Tivoliaudio
- iistö
Kiitos, tämän halusinkin kuulla. :)
- iistö
Mikä ero on Tivoli Audio iPalilla ja Tivoli Audio Palilla..muuta kuin 100e hinnassa ja tuo yksi ii?
- dx-vesa
Tivoli Audiossa eivät asemat pysy paikoillaan, joten en suosittele.
- iistö
dx-vesa kirjoitti:
Tivoli Audiossa eivät asemat pysy paikoillaan, joten en suosittele.
Kiva saada tällaista tietoa.
Kiitoksia neuvoista.
- Radio-Vesa
Parempaa käyttömukavuutta ja äänenlaatua tarjoaa "Sangean WR-2", jota saa ainakin Keskon kaupoista (Anttila, Kodin1). Vast'ikään luki hintalapussa 127,-.
- iistö
Onko Tivoli yliarvostettu?
- hgfdfghdfghg
On yliarvostettu. Asemat eivät pysy kohdallaan ja mekaniikka heikosti tehty.
- yle-tön
Creative Soundworks 705 on halpa ja hyvä perusradio muutamalla kympillä. Mikäli vielä löydät jostain.
- arin radio shoppi
katso että lukee SANGEAN ne on laatua .
loistava maailmanradio noin 200 euroa on sangean ATS 909X mutta jo tavallista ilman lyhytaaltoja haluat
niin sitten vaikka nämä alle satasen:
Sangean PR D4 fm/mw / PR D5 fm/mw. / WR1W FM/AM. - aallonkuluttaja
Ei tänäpäivänä tarvita muuta kuin normaali ularadio. Auringon pilkut on kasvaneet sen verran isoksi että enää ei kuulla muuta kuin kotimaata vaan. Liekö johtuu saasteista vai ilmaston lämpenemisestä. Uutiset kerran aamulla ja toiset illalla.
- aris rad ship
http://www.radiolabs.com/images/products/ATS-909X-ZOOM.jpg
USKOMATTOMAN HIENO MUOTOILU !
http://www.koneita.com/erikoistuotteet/tuotteet/rx/e750.htm
tuo Eton reporter olis hieno peli.- erkki
Radio on kuuntelemista varten ja sen ulkonäkö on toisarvoinen juttu. Radio pitää tarvittaessa mahtua jauhopussien taakse viemästä turhaa tilaa.
Vain homot haluavat jotain silmälle esteettistä nautintoka kapineesta joka on korvilla nautittavi. Luultavasti homot ovatkin kuuroja. - Kaunis radio
erkki kirjoitti:
Radio on kuuntelemista varten ja sen ulkonäkö on toisarvoinen juttu. Radio pitää tarvittaessa mahtua jauhopussien taakse viemästä turhaa tilaa.
Vain homot haluavat jotain silmälle esteettistä nautintoka kapineesta joka on korvilla nautittavi. Luultavasti homot ovatkin kuuroja.Erkki pusi pusi voi hellan lettas erkki kun oot syötävän fantsu! Kuuntelen radioo just nyt ja kaunista radioo ja aattelen sun pyllyä pusi pusi erkkiseni. Että oikein jauhopussit sulla ! Mä kuulen hyvin sun hengityksenkin sen huohottavan kun oon sun takana.
- RipperinJaska
Paras keittiöradio tulee autoradiosta jossa USB MP3 toiminnolla. Muuntaja 230v to 12v tarvitaan ja antenninpätkä. Hinnat alk. 50€ muuntaja 10€ rautalanka-antenni 0,1€.
- tzspiikkeri
Kaiuttimet ( 100-200€) tarvitaan myös ja mieluusti hyvän näköiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1632571Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2051198Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131111Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299933- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849