Täytyy myöntää, että olen skeptinen kaikkeen, joka tehdään Kiinassa, mutta..
Ostin kolme vuotta sitten Koneglanssilta Kiinalaisen lumilingon hintaan 599 kotiin tuotuna ja kone on pelannut, kuin ihmisen mieli. Lähtee käyntiin kovalla pakkasella hyvin..vain muutama veto ja kone murisee...
Tosin huollan aina työkoneeni hyvin, joten talven jälkeen tarkistan pultit, pesen ja putsaan laitteen ja rasvaan kaiken mahdollisen..
Miksi ostaa monta kertaa kallimpaa laitetta, kun paljon pienemmällä rahalla saa saman laitteen.
Kiinalainen lumilinko .. jep
15
4813
Vastaukset
- h hn n lbn
Riippuu tarpeesta.
Itellä on tuollaiset enenpi tarvittavat työkalut hyvälaatuisia. Mutta harvoin tarvittavilla ei niin väliä. Lumilinko vähän kuin ruohonleikkuri, ei sille mahdottomasti käyttötunteja kerry. Ei ole linkoa, mutta ruohonleikkuri kestää helpolla parikymmentä vuotta, kun sitä korjailee ja huoltaa. Linko mutkikkaampi vehkeenä, mutta käyttö vähäisempää. Jos intoudun ostamaan lingon, kyllä se halpismalli on. - hupsheijaa
Kiinassa tehdään maailman parhaat kiinalaiset. Ne on aitoja.
- Tuurista kiinni:.
.
Tuntuu olevan myös paljolti tuurista kiinni saako hyvän yksilön
.
- pakkasukko666
Olipa siinä niin Kone-Glancen oma mainos että hirvittää.Muka 3vuotta sitten ostanut ja ihan sama hinta kuin 2012 .Jos et ole Glancen myyjä tai jopa omistaja niin syön vanhan hattuni...
- Lätkä_60
Meillä sama juttu. Toimii kun yötä, varsinkin kun vaihdoin ne murtosokat. Ilmeisesti tasio vaihtelee sarjan muaan, mutta on se laatu yleisestikin ottaessa parantunut huimasti kinkkivehkeissä.
Tämä Hondan lähes 1/1 kopio käynnistyy laakista, kun ryyppyä antaa riittävästi. Olen erittäin tyytyväinen.- qaw234
jep mulla kaksi vuotta vanha glanssin kone. viime viikolla katsoin rengaspaineet ja muutenkin kävin koneen päällisin puolin läpi. nipparasvaukset tein jo kesällä.
niin ja koitin, miten lähtee käyntiin, näin kesän jäljiltä.. ja lähtihän se..toisesta nykäisystä.
mulla murtosokat pysyneet ehjänä..
hyvä peli
- kari789
Minulla on ammattikäytössä 2 laseria. Molemmat saksalaisia Boschin laitteita, toinen vihreää ja toinen sinistä sarjaa. Yllätys oli että kummassakin lukee Made in China.
- Lumimies Jeti
Tuli tänään tilattua telavetoinen, sähköiselle heittotorven säädöllä oleva ja 11hp 375cc loncin talvimoottorilla varustettu linko. Saas nähdä miten kiinanromu tulee toimimaan. Pitkään funtsailin ostaakko Toro 8.26OV 1399€ vai joku tehokkaampi kiinalainen halvemmalla. Noi sähköiset ohjainlaitteet sai kääntymään valinnan kiinalaiseen, kun en ole sellaisia näissä reilun tonnin kiinalaisissa ennen nähnyt.
- kivakiva
Ja pian saamme nauttia myös kiinalaisista henkilöautoista - kiva =)
- linkojaaa
Tilasin kanssa kiinalaisen 7hp lingon ja odottelen lumien tulemista nyt
- kiinaraitA
Se lingon puolen hihna on sitten väärää kokoa mitä myynnissä eli liian pitkää kauppaavat
- Anonyymi
1h tunnin nykinyt käyntiin koneglansia ja ei ole käytetty kuin pari kertaa.
Kiinalaiset tuottaa aina pettymyksen enemmin tai myöhemmin - Anonyymi
Hyvä kuitenkin että tällainen vitsitasoinen aloitus nostettu näkyville !
- Anonyymi
Ei marista kiinalaisten tuotteista. Uskoisin, että jää suomalaisilta tekemättä samat koneet.
Valloittavat avaruutta joten kyllä tuhannesta miljoonasta kansasta löytyy osaajia. Heidän historiansa on keksintöjen osalta todella yllättävä, jos on viitsiä tutustua. - Anonyymi
"Heidän historiansa on keksintöjen osalta todella yllättävä, jos on viitsiä tutustua."
Kiinalaisten ns. keksinnöt ovat enimmäkseen kopiota tai kopion kopioita esim ne mahtavat Loncin - moottorit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3257788Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662186- 1771876
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161432- 1121297
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91271Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701241RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601220Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411091Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901039