Kiinalainen lumilinko .. jep

Pointti !!!

Täytyy myöntää, että olen skeptinen kaikkeen, joka tehdään Kiinassa, mutta..
Ostin kolme vuotta sitten Koneglanssilta Kiinalaisen lumilingon hintaan 599 kotiin tuotuna ja kone on pelannut, kuin ihmisen mieli. Lähtee käyntiin kovalla pakkasella hyvin..vain muutama veto ja kone murisee...
Tosin huollan aina työkoneeni hyvin, joten talven jälkeen tarkistan pultit, pesen ja putsaan laitteen ja rasvaan kaiken mahdollisen..

Miksi ostaa monta kertaa kallimpaa laitetta, kun paljon pienemmällä rahalla saa saman laitteen.

15

4523

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • h hn n lbn

      Riippuu tarpeesta.

      Itellä on tuollaiset enenpi tarvittavat työkalut hyvälaatuisia. Mutta harvoin tarvittavilla ei niin väliä. Lumilinko vähän kuin ruohonleikkuri, ei sille mahdottomasti käyttötunteja kerry. Ei ole linkoa, mutta ruohonleikkuri kestää helpolla parikymmentä vuotta, kun sitä korjailee ja huoltaa. Linko mutkikkaampi vehkeenä, mutta käyttö vähäisempää. Jos intoudun ostamaan lingon, kyllä se halpismalli on.

    • hupsheijaa

      Kiinassa tehdään maailman parhaat kiinalaiset. Ne on aitoja.

      • Tuurista kiinni:.

        .

        Tuntuu olevan myös paljolti tuurista kiinni saako hyvän yksilön

        .


    • pakkasukko666

      Olipa siinä niin Kone-Glancen oma mainos että hirvittää.Muka 3vuotta sitten ostanut ja ihan sama hinta kuin 2012 .Jos et ole Glancen myyjä tai jopa omistaja niin syön vanhan hattuni...

    • Lätkä_60

      Meillä sama juttu. Toimii kun yötä, varsinkin kun vaihdoin ne murtosokat. Ilmeisesti tasio vaihtelee sarjan muaan, mutta on se laatu yleisestikin ottaessa parantunut huimasti kinkkivehkeissä.

      Tämä Hondan lähes 1/1 kopio käynnistyy laakista, kun ryyppyä antaa riittävästi. Olen erittäin tyytyväinen.

      • qaw234

        jep mulla kaksi vuotta vanha glanssin kone. viime viikolla katsoin rengaspaineet ja muutenkin kävin koneen päällisin puolin läpi. nipparasvaukset tein jo kesällä.
        niin ja koitin, miten lähtee käyntiin, näin kesän jäljiltä.. ja lähtihän se..toisesta nykäisystä.
        mulla murtosokat pysyneet ehjänä..

        hyvä peli


    • kari789

      Minulla on ammattikäytössä 2 laseria. Molemmat saksalaisia Boschin laitteita, toinen vihreää ja toinen sinistä sarjaa. Yllätys oli että kummassakin lukee Made in China.

    • Lumimies Jeti

      Tuli tänään tilattua telavetoinen, sähköiselle heittotorven säädöllä oleva ja 11hp 375cc loncin talvimoottorilla varustettu linko. Saas nähdä miten kiinanromu tulee toimimaan. Pitkään funtsailin ostaakko Toro 8.26OV 1399€ vai joku tehokkaampi kiinalainen halvemmalla. Noi sähköiset ohjainlaitteet sai kääntymään valinnan kiinalaiseen, kun en ole sellaisia näissä reilun tonnin kiinalaisissa ennen nähnyt.

    • kivakiva

      Ja pian saamme nauttia myös kiinalaisista henkilöautoista - kiva =)

    • linkojaaa

      Tilasin kanssa kiinalaisen 7hp lingon ja odottelen lumien tulemista nyt

    • kiinaraitA

      Se lingon puolen hihna on sitten väärää kokoa mitä myynnissä eli liian pitkää kauppaavat

    • Anonyymi

      1h tunnin nykinyt käyntiin koneglansia ja ei ole käytetty kuin pari kertaa.
      Kiinalaiset tuottaa aina pettymyksen enemmin tai myöhemmin

    • Anonyymi

      Hyvä kuitenkin että tällainen vitsitasoinen aloitus nostettu näkyville !

    • Anonyymi

      Ei marista kiinalaisten tuotteista. Uskoisin, että jää suomalaisilta tekemättä samat koneet.

      Valloittavat avaruutta joten kyllä tuhannesta miljoonasta kansasta löytyy osaajia. Heidän historiansa on keksintöjen osalta todella yllättävä, jos on viitsiä tutustua.

    • Anonyymi

      "Heidän historiansa on keksintöjen osalta todella yllättävä, jos on viitsiä tutustua."

      Kiinalaisten ns. keksinnöt ovat enimmäkseen kopiota tai kopion kopioita esim ne mahtavat Loncin - moottorit.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3075
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2311
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      123
      1689
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1543
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      944
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      901
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      764
    Aihe