Asensin läppärin uusiksi W7 järjestelmä. Olen osioinut kiintolevyn c ja d osioksi, mutta nyt asennuksessa tuli ihme kyllä kolme asemaa, elikkä f osio lisäksi vain 198 mt kokoinen. Olen koneen asentanut monta kertaa aiemminkin, ja aina on ollut vain nuo c ja d asemat, mutta mikä on tämä f asema joka tuli tässä asennuksessa Kiitos vastauksista
Vastaukset 4
- juk
se on windowsin käyttämä osio mikä näkyy levynhallinnassa,joten älä vaan poista.
- ei ymmärrä
Kiitos Niinpä tietenkin :)
Käytännön kysymys tähän liittyen. Onkohan tuon järjestelmän varaaman aseman tilan kasvattamisesta hyötyä esim. ohjelmien käytössä. Vai ajaako ssd-levy hyödyt parhaiten c-asemana.
Ei ole pahemmin hyötyä. SSD ajaa parhaiten asiansa sillä osiolla johon käyttis on asennettuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1002663
- 70949
- 62939
Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,269809Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista
Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l133762- 57706
Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste72641- 39622
- 46615
- 63587