Mihin täältä hävisi aloitus, jossa ihan asiallisesti kyseltiin palstan tarkoitusta? Riitaketjut saa jatkua ja jatkua, mutta asialliset ketjut poistetaan. Omituista.
Vastaukset 4
- Hohohhoijaaaa
Palstan "haltijatar" teki siitä ilmoituksen ja sen jälkeen jatkoi omaa riita ketjuaan keskustellen itsensä kanssa.Huokaus:(
- Huomannut samaa
Kirjoitukseni poistettiin syyttä toisesta aloituksesta. Siltä näyttää, että ylläpito ei ole kovin tarkka, vaan poisti lukematta.
- Nyt riitti
Ylläpidolle on nyt mennyt useampi viesti palstalla olevasta herjaajasta ja herjausviesteistä. Palstan tarkoitus ei ole jatkuvasti olla huutomerkein toisten kimpussa.
- En uskalla kirjoitta
Mihin ovat kaikki syöpäpotilaat hävinneet palstalta?Tämä on heidän palsta,mutta ymärän että on vähän vaikeeta kirjoittaa mitään,kun asiat kumotaaan ei syöpää sairastavalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761510
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.88708Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48536
- 126536
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518- 37516
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483