Onko joku käynyt ekonomisti.fi:n valmennuskursseja? Itse harkitsen ekonomisti startti 4:sta ja olisi mukava kuulla kokemuksia!:)
ekonomisti-valmennuskurssi kauppakorkeaan
4
281
Vastaukset
- En suosittele
Säästät hemmetisti rahaa, kun et käy. Tilaa materiaali ja opiskele itse, kysele neuvoja sieltä sun täältä.
- Tie korkealle
Tässä vielä yksi vinkki valmennuskurrsista http://tiekorkealle.blogspot.fi/?m=1
- Edelleen kriittinen
Tuo yllä oleva on niin mainos. Eihän se mene puolueettomana blogina läpi kenellekään.
Miten perustelet parhaan hinta/laatusuhteen? Takuuvalmennuksella on markkinoiden vähiten harjoituskokeita, vähiten harjoitustehtäviä, sama määrä oppitunteja kuin muillakin. Ja ketä siellä opettaa?!?
Mikäli opettajat ovat päteviä niin heidän nimet ja taustat voi julkaista www-sivuilla. Opiskelijat siis ilmeisesti opettavat.
- me eli he
siis meillä eikun niillä on oikeesti parhaat ihqu opet!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 811426
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1121345Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.181120- 211016
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne114878Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46868- 18806
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n65777- 40677
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72662