Kuuluvatko äkilliset ns kuumepiikit levinneen syövän oireisiin?
Kuume alkaa tod.nopeasti, häviää muutamassa tunnissa.
2 vuotta sitten diagnoosi levinnyt munuaissyöpä, etäpesäke henkitorvessa.
Lääkkeenä sutént 2 viikkoa lääkettä, 2 viikkoa taukoa.
Väsyttää kovin, mieliala matala.
Mistä johtuu äkillinen kova kuume?
9
3859
Vastaukset
- Eila - Juulia
Olisiko mahdollista, että se liittyy hoitoihin? Onko kuumepiikkejä ollut kauan? Asia kannattaa tutkia. Ei pahinta vaihtoehtoa kannata ensimmäiseksi asettaa. Jaksamista sinulle. Ajattelen lämmöllä.
- Syöpä leviää
Kuume on aina tulehduksen merkki. Kysy sairaalasta.
- zoniwalker
joopa, tää on sellanen hevosmiesten tietotoimisto, että
suosittelen lääkärin puoleen kääntymistä; good luck ;) - Nyt terve
Itse olen sairastanut syövän ja minulle sanoi syöpälääkäri ohjeen,että mitään ei saa antaa pitkittyä ,esim.yskää ,kuumetta jne.Pallo on sinulla.
Ota yhteyttä lääkäriin - jos vaiva pitkittyy... - KeuhkokuumePahalaine
Sysmässäki saapi juosta kolme kuukautta yskän ja keuhko-oireiden kanssa terveysasemalla ja silti eivät uskalla/halua lähettää erikoislääkärille tai antaa kunnon lääkkeitä. Perlävestä ja syvältä on Sysmänki sairaanhoito. Tappavat kotiin kun eivät tee mitään.
- Atypia
Mitä ovat keuhko-oireet? Mitkä ovat kunnon lääkkeet ja mihin vaivaan?
- qwesrdewr
Joo no tämä se nyt on kyllä yks viimeisistä paikoista kysellä mitään mihin haluaa viisaan vastauksen. Lääkäriin mars!
- Googlattu Sutent
Sutent lääkitys voi rasittaa elimistöä. Todella raskaasti. Entisenä syöpäpotilaana en näe muuta keinoa, kuin kääntyä päivystykseen outojen ja lyhytaikaisten kuumeiden takia. Tsemppiä ! Tarvittaessa voi soittaa syöpäklinikalle, mistä sai sytohoitoa.
- minä vain
Lääkäriin kipin, kapin...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604576Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352099Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti491494Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1621492- 1651468
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2591268Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1961174- 2031112
- 801037
- 651028