Kuuluvatko äkilliset ns kuumepiikit levinneen syövän oireisiin?
Kuume alkaa tod.nopeasti, häviää muutamassa tunnissa.
2 vuotta sitten diagnoosi levinnyt munuaissyöpä, etäpesäke henkitorvessa.
Lääkkeenä sutént 2 viikkoa lääkettä, 2 viikkoa taukoa.
Väsyttää kovin, mieliala matala.
Mistä johtuu äkillinen kova kuume?
9
3936
Vastaukset 9
- Eila - Juulia
Olisiko mahdollista, että se liittyy hoitoihin? Onko kuumepiikkejä ollut kauan? Asia kannattaa tutkia. Ei pahinta vaihtoehtoa kannata ensimmäiseksi asettaa. Jaksamista sinulle. Ajattelen lämmöllä.
- Syöpä leviää
Kuume on aina tulehduksen merkki. Kysy sairaalasta.
- zoniwalker
joopa, tää on sellanen hevosmiesten tietotoimisto, että
suosittelen lääkärin puoleen kääntymistä; good luck ;) - Nyt terve
Itse olen sairastanut syövän ja minulle sanoi syöpälääkäri ohjeen,että mitään ei saa antaa pitkittyä ,esim.yskää ,kuumetta jne.Pallo on sinulla.
Ota yhteyttä lääkäriin - jos vaiva pitkittyy... - KeuhkokuumePahalaine
Sysmässäki saapi juosta kolme kuukautta yskän ja keuhko-oireiden kanssa terveysasemalla ja silti eivät uskalla/halua lähettää erikoislääkärille tai antaa kunnon lääkkeitä. Perlävestä ja syvältä on Sysmänki sairaanhoito. Tappavat kotiin kun eivät tee mitään.
- Atypia
Mitä ovat keuhko-oireet? Mitkä ovat kunnon lääkkeet ja mihin vaivaan?
- qwesrdewr
Joo no tämä se nyt on kyllä yks viimeisistä paikoista kysellä mitään mihin haluaa viisaan vastauksen. Lääkäriin mars!
- Googlattu Sutent
Sutent lääkitys voi rasittaa elimistöä. Todella raskaasti. Entisenä syöpäpotilaana en näe muuta keinoa, kuin kääntyä päivystykseen outojen ja lyhytaikaisten kuumeiden takia. Tsemppiä ! Tarvittaessa voi soittaa syöpäklinikalle, mistä sai sytohoitoa.
- minä vain
Lääkäriin kipin, kapin...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311384
- 881252
- 81736
Taiteiden yö
Kuhmon taiteiden yössä tapahtui. Tsat satss saaatts... Ja Sammon takoja... Tsat satss saaatts...11670- 27667
- 47543
- 19535
- 44515
Nainen, onko se nalle hehkuttelija poistunut keskuudestamme?
Ei ole näkynyt, joten onkohan. R.I.P :/115509- 41492