Mistä johtuu äkillinen kova kuume?

mit'mit'mitä

Kuuluvatko äkilliset ns kuumepiikit levinneen syövän oireisiin?
Kuume alkaa tod.nopeasti, häviää muutamassa tunnissa.
2 vuotta sitten diagnoosi levinnyt munuaissyöpä, etäpesäke henkitorvessa.
Lääkkeenä sutént 2 viikkoa lääkettä, 2 viikkoa taukoa.
Väsyttää kovin, mieliala matala.

9

3894

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eila - Juulia

Olisiko mahdollista, että se liittyy hoitoihin? Onko kuumepiikkejä ollut kauan? Asia kannattaa tutkia. Ei pahinta vaihtoehtoa kannata ensimmäiseksi asettaa. Jaksamista sinulle. Ajattelen lämmöllä.

• Syöpä leviää

Kuume on aina tulehduksen merkki. Kysy sairaalasta.

• zoniwalker

joopa, tää on sellanen hevosmiesten tietotoimisto, että
      suosittelen lääkärin puoleen kääntymistä; good luck ;)

• Nyt terve

Itse olen sairastanut syövän ja minulle sanoi syöpälääkäri ohjeen,että mitään ei saa antaa pitkittyä ,esim.yskää ,kuumetta jne.Pallo on sinulla.
      Ota yhteyttä lääkäriin - jos vaiva pitkittyy...

• KeuhkokuumePahalaine

Sysmässäki saapi juosta kolme kuukautta yskän ja keuhko-oireiden kanssa terveysasemalla ja silti eivät uskalla/halua lähettää erikoislääkärille tai antaa kunnon lääkkeitä. Perlävestä ja syvältä on Sysmänki sairaanhoito. Tappavat kotiin kun eivät tee mitään.

• Atypia

Mitä ovat keuhko-oireet? Mitkä ovat kunnon lääkkeet ja mihin vaivaan?

• qwesrdewr

Joo no tämä se nyt on kyllä yks viimeisistä paikoista kysellä mitään mihin haluaa viisaan vastauksen. Lääkäriin mars!

• Googlattu Sutent

Sutent lääkitys voi rasittaa elimistöä. Todella raskaasti. Entisenä syöpäpotilaana en näe muuta keinoa, kuin kääntyä päivystykseen outojen ja lyhytaikaisten kuumeiden takia. Tsemppiä ! Tarvittaessa voi soittaa syöpäklinikalle, mistä sai sytohoitoa.

• minä vain

Lääkäriin kipin, kapin...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      161
      8398
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      446
      7512
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      74
      3854
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      154
      3590
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      112
      3019
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      54
      2685
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      126
      2036
    8. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      37
      2021
    9. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      23
      1873
    10. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1540
    Aihe