Kuuluvatko äkilliset ns kuumepiikit levinneen syövän oireisiin?
Kuume alkaa tod.nopeasti, häviää muutamassa tunnissa.
2 vuotta sitten diagnoosi levinnyt munuaissyöpä, etäpesäke henkitorvessa.
Lääkkeenä sutént 2 viikkoa lääkettä, 2 viikkoa taukoa.
Väsyttää kovin, mieliala matala.
Mistä johtuu äkillinen kova kuume?
9
3734
Vastaukset
- Eila - Juulia
Olisiko mahdollista, että se liittyy hoitoihin? Onko kuumepiikkejä ollut kauan? Asia kannattaa tutkia. Ei pahinta vaihtoehtoa kannata ensimmäiseksi asettaa. Jaksamista sinulle. Ajattelen lämmöllä.
- Syöpä leviää
Kuume on aina tulehduksen merkki. Kysy sairaalasta.
- zoniwalker
joopa, tää on sellanen hevosmiesten tietotoimisto, että
suosittelen lääkärin puoleen kääntymistä; good luck ;) - Nyt terve
Itse olen sairastanut syövän ja minulle sanoi syöpälääkäri ohjeen,että mitään ei saa antaa pitkittyä ,esim.yskää ,kuumetta jne.Pallo on sinulla.
Ota yhteyttä lääkäriin - jos vaiva pitkittyy... - KeuhkokuumePahalaine
Sysmässäki saapi juosta kolme kuukautta yskän ja keuhko-oireiden kanssa terveysasemalla ja silti eivät uskalla/halua lähettää erikoislääkärille tai antaa kunnon lääkkeitä. Perlävestä ja syvältä on Sysmänki sairaanhoito. Tappavat kotiin kun eivät tee mitään.
- Atypia
Mitä ovat keuhko-oireet? Mitkä ovat kunnon lääkkeet ja mihin vaivaan?
- qwesrdewr
Joo no tämä se nyt on kyllä yks viimeisistä paikoista kysellä mitään mihin haluaa viisaan vastauksen. Lääkäriin mars!
- Googlattu Sutent
Sutent lääkitys voi rasittaa elimistöä. Todella raskaasti. Entisenä syöpäpotilaana en näe muuta keinoa, kuin kääntyä päivystykseen outojen ja lyhytaikaisten kuumeiden takia. Tsemppiä ! Tarvittaessa voi soittaa syöpäklinikalle, mistä sai sytohoitoa.
- minä vain
Lääkäriin kipin, kapin...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418