Mistä johtuu äkillinen kova kuume?

mit'mit'mitä

Kuuluvatko äkilliset ns kuumepiikit levinneen syövän oireisiin?
Kuume alkaa tod.nopeasti, häviää muutamassa tunnissa.
2 vuotta sitten diagnoosi levinnyt munuaissyöpä, etäpesäke henkitorvessa.
Lääkkeenä sutént 2 viikkoa lääkettä, 2 viikkoa taukoa.
Väsyttää kovin, mieliala matala.

9

3734

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eila - Juulia

Olisiko mahdollista, että se liittyy hoitoihin? Onko kuumepiikkejä ollut kauan? Asia kannattaa tutkia. Ei pahinta vaihtoehtoa kannata ensimmäiseksi asettaa. Jaksamista sinulle. Ajattelen lämmöllä.

• Syöpä leviää

Kuume on aina tulehduksen merkki. Kysy sairaalasta.

• zoniwalker

joopa, tää on sellanen hevosmiesten tietotoimisto, että
      suosittelen lääkärin puoleen kääntymistä; good luck ;)

• Nyt terve

Itse olen sairastanut syövän ja minulle sanoi syöpälääkäri ohjeen,että mitään ei saa antaa pitkittyä ,esim.yskää ,kuumetta jne.Pallo on sinulla.
      Ota yhteyttä lääkäriin - jos vaiva pitkittyy...

• KeuhkokuumePahalaine

Sysmässäki saapi juosta kolme kuukautta yskän ja keuhko-oireiden kanssa terveysasemalla ja silti eivät uskalla/halua lähettää erikoislääkärille tai antaa kunnon lääkkeitä. Perlävestä ja syvältä on Sysmänki sairaanhoito. Tappavat kotiin kun eivät tee mitään.

• Atypia

Mitä ovat keuhko-oireet? Mitkä ovat kunnon lääkkeet ja mihin vaivaan?

• qwesrdewr

Joo no tämä se nyt on kyllä yks viimeisistä paikoista kysellä mitään mihin haluaa viisaan vastauksen. Lääkäriin mars!

• Googlattu Sutent

Sutent lääkitys voi rasittaa elimistöä. Todella raskaasti. Entisenä syöpäpotilaana en näe muuta keinoa, kuin kääntyä päivystykseen outojen ja lyhytaikaisten kuumeiden takia. Tsemppiä ! Tarvittaessa voi soittaa syöpäklinikalle, mistä sai sytohoitoa.

• minä vain

Lääkäriin kipin, kapin...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      26
      2778
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2312
    3. 148
      2264
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2190
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1802
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      389
      1662
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      98
      1597
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      298
      1485
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1419
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1418
    Aihe