Pissa tahallaan housuun

tyttö 9vuotta

kaiki mun perheen jäsenet pissaa housuun minäkin pissaan housuun koulussa luokan edessä ja kaupassa kassalla on kiva pissata housuun

lasketellessa on kiva pissata housuun ja laskettelu hississä on kiva pissata housuun kun se lämmittää ja valuu lahkeista niin että seuraavalla nousukerrallla huomaa keltaisen pissavanan samaa hissiä käyttävät kauhisteleat märkää hissiä

jokaikinen meidän perheessä pissaa housuun lähes kymmenen kertaa päivässä ja meidän vauva kin pissaa housuun melkein kaksi kymmentöä kertaa päivässä kun sille ei laiteta vaippoja kun he on turhia kun vauva ei tee koskaan tarpeita niihin

kerran oli kivaa linjaautossa kun istuinn jonkun rouvan kanssa ja sitten pissasin housuun ja pissa valu penkkiä pitkin maahan ja lattialle tuli hirvee lätäkkö ja mulla oli tosi vaaleet housut joista näky läpi se oli ihanaa

se rouva ei huomannu mitään se nukkukokoajan xd mutta sitte n kun oltiin perillä kaikki katto mun housuja lattiaa ja laisteli

kerran pissasin housuun lento koneessa tahallaan ja koulun joulu juhlassa lavalla koko koulun edessä

käytän todella harvoin vessaa

98.9:sän prosentin mielestä tämä on sairasta, mutta minä kuulun siihen 1.1:teen prosenttiin jota se kiihottaa!

10

2941

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ........

Etkä sinä ole tyttö 9 v, vaan sairas setä 48 v.

• Höpön löpinää

Olen huomannut saman, että nämä kaikki pissa-jutut ovat saman tyypin näppäimistöltä. Hän kirjoittaa aina verbin "pissaa" muotoon "pissa". Helppo tunnistaa. Etkö voisi lopettaa? Varmaan et. Jos voisit lopettaa, olisit terve. :)

• tyttö9vuotta

En ole sama, ja voin lopettaa!
      Anteeksi, tämä oli vain läppä xD

• ...........

Ja huono sellainen. Kirjoita seuraavaksi lapsi sairastaa osastolle sieltä voit saada hyviä neuvoja erilaisiin pakkomielteisiin. XD

• tyttö9vuotta

sen teenkin

• cisse

mulla tuli pissat housuun ruotsissa kun olin laskettelemssa oon lesbo ollaan päästetty cerstinin kanssa housuun

• ju56

minkö ikänen oot

tuntuko mukavalta kun pissa valu housua pitkin

• Anonyymi
        ju56 kirjoitti:

minkö ikänen oot

tuntuko mukavalta kun pissa valu housua pitkin

No ei ole

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei ole

Minkä ikäinen oot

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä ikäinen oot

11:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6144
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3172
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2456
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2118
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      351
      1772
    6. Kaikki menevät kouluu tai töihin

Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺
      Ikävä
      391
      1737
    7. Et varmaan edes sitä uskoisi

Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll
      Ikävä
      79
      1666
    8. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1646
    9. Huh, huh. Aitolehti eronnut?

Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1541
    10. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      223
      1384
    Aihe