Pissa tahallaan housuun

tyttö 9vuotta

kaiki mun perheen jäsenet pissaa housuun minäkin pissaan housuun koulussa luokan edessä ja kaupassa kassalla on kiva pissata housuun

lasketellessa on kiva pissata housuun ja laskettelu hississä on kiva pissata housuun kun se lämmittää ja valuu lahkeista niin että seuraavalla nousukerrallla huomaa keltaisen pissavanan samaa hissiä käyttävät kauhisteleat märkää hissiä

jokaikinen meidän perheessä pissaa housuun lähes kymmenen kertaa päivässä ja meidän vauva kin pissaa housuun melkein kaksi kymmentöä kertaa päivässä kun sille ei laiteta vaippoja kun he on turhia kun vauva ei tee koskaan tarpeita niihin

kerran oli kivaa linjaautossa kun istuinn jonkun rouvan kanssa ja sitten pissasin housuun ja pissa valu penkkiä pitkin maahan ja lattialle tuli hirvee lätäkkö ja mulla oli tosi vaaleet housut joista näky läpi se oli ihanaa

se rouva ei huomannu mitään se nukkukokoajan xd mutta sitte n kun oltiin perillä kaikki katto mun housuja lattiaa ja laisteli

kerran pissasin housuun lento koneessa tahallaan ja koulun joulu juhlassa lavalla koko koulun edessä

käytän todella harvoin vessaa

98.9:sän prosentin mielestä tämä on sairasta, mutta minä kuulun siihen 1.1:teen prosenttiin jota se kiihottaa!

10

3774

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ........

Etkä sinä ole tyttö 9 v, vaan sairas setä 48 v.

• Höpön löpinää

Olen huomannut saman, että nämä kaikki pissa-jutut ovat saman tyypin näppäimistöltä. Hän kirjoittaa aina verbin "pissaa" muotoon "pissa". Helppo tunnistaa. Etkö voisi lopettaa? Varmaan et. Jos voisit lopettaa, olisit terve. :)

• tyttö9vuotta

En ole sama, ja voin lopettaa!
      Anteeksi, tämä oli vain läppä xD

• ...........

Ja huono sellainen. Kirjoita seuraavaksi lapsi sairastaa osastolle sieltä voit saada hyviä neuvoja erilaisiin pakkomielteisiin. XD

• tyttö9vuotta

sen teenkin

• cisse

mulla tuli pissat housuun ruotsissa kun olin laskettelemssa oon lesbo ollaan päästetty cerstinin kanssa housuun

• ju56

minkö ikänen oot

tuntuko mukavalta kun pissa valu housua pitkin

• Anonyymi
        ju56 kirjoitti:

minkö ikänen oot

tuntuko mukavalta kun pissa valu housua pitkin

No ei ole

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei ole

Minkä ikäinen oot

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä ikäinen oot

11:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      262
      4606
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      132
      3003
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      44
      2797
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      76
      1761
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      106
      1624
    6. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      28
      1493
    7. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      59
      1360
    8. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      94
      1253
    9. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      212
      1138
    10. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      47
      1129
    Aihe