Pissa tahallaan housuun

tyttö 9vuotta

kaiki mun perheen jäsenet pissaa housuun minäkin pissaan housuun koulussa luokan edessä ja kaupassa kassalla on kiva pissata housuun

lasketellessa on kiva pissata housuun ja laskettelu hississä on kiva pissata housuun kun se lämmittää ja valuu lahkeista niin että seuraavalla nousukerrallla huomaa keltaisen pissavanan samaa hissiä käyttävät kauhisteleat märkää hissiä

jokaikinen meidän perheessä pissaa housuun lähes kymmenen kertaa päivässä ja meidän vauva kin pissaa housuun melkein kaksi kymmentöä kertaa päivässä kun sille ei laiteta vaippoja kun he on turhia kun vauva ei tee koskaan tarpeita niihin

kerran oli kivaa linjaautossa kun istuinn jonkun rouvan kanssa ja sitten pissasin housuun ja pissa valu penkkiä pitkin maahan ja lattialle tuli hirvee lätäkkö ja mulla oli tosi vaaleet housut joista näky läpi se oli ihanaa

se rouva ei huomannu mitään se nukkukokoajan xd mutta sitte n kun oltiin perillä kaikki katto mun housuja lattiaa ja laisteli

kerran pissasin housuun lento koneessa tahallaan ja koulun joulu juhlassa lavalla koko koulun edessä

käytän todella harvoin vessaa

98.9:sän prosentin mielestä tämä on sairasta, mutta minä kuulun siihen 1.1:teen prosenttiin jota se kiihottaa!

10

4110

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ........

Etkä sinä ole tyttö 9 v, vaan sairas setä 48 v.

• Höpön löpinää

Olen huomannut saman, että nämä kaikki pissa-jutut ovat saman tyypin näppäimistöltä. Hän kirjoittaa aina verbin "pissaa" muotoon "pissa". Helppo tunnistaa. Etkö voisi lopettaa? Varmaan et. Jos voisit lopettaa, olisit terve. :)

• tyttö9vuotta

En ole sama, ja voin lopettaa!
      Anteeksi, tämä oli vain läppä xD

• ...........

Ja huono sellainen. Kirjoita seuraavaksi lapsi sairastaa osastolle sieltä voit saada hyviä neuvoja erilaisiin pakkomielteisiin. XD

• tyttö9vuotta

sen teenkin

• cisse

mulla tuli pissat housuun ruotsissa kun olin laskettelemssa oon lesbo ollaan päästetty cerstinin kanssa housuun

• ju56

minkö ikänen oot

tuntuko mukavalta kun pissa valu housua pitkin

• Anonyymi
        ju56 kirjoitti:

minkö ikänen oot

tuntuko mukavalta kun pissa valu housua pitkin

No ei ole

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei ole

Minkä ikäinen oot

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä ikäinen oot

11:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      93
      2168
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      45
      2132
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1855
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1370
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      86
      1271
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1151
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1100
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      58
      1048
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      68
      969
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      285
      910
    Aihe