Olen 20- vuotias poika tai no nuori mies ja aina yksin, kaiken päivät, illat ja viikonloput. Munulla ei ole juuri yhtään hyvää ystävää jolle voisin soittaa tai jonka kanssa voisi tehdä jotain ja jakaa asioita sekä ajatuksia. Ainainen yksinolo masentaa minua. En jaksa mennä enää edes kävelylle, koska aina nään vain pareja ja ystävyyksiä, mikä saa minut tuntemaan itseni vieläkin yksinäisemmäksi. Suorastaan raivostun, kun nään pareja. Ihmettelen miksi, heidän ei tarvitse kärsiä yksinäisyydestä. Miksi minä, joka en koskaan ole tehnyt kenellekkään mitään pahaa olen joutunut olemaan jo vuosia aina yksin. Enää en jaksa yksin. Onko minulle mitään toivoa, että joskus saisin edes yhden ystävän. Kannattaako jatkaa enää elämää enää yksin, ihan sama olenko olemassa tai en.
Saisinko jotain apua toivottomaan elämääni?
Helvetin yksinäistä on
6
269
Vastaukset
- 2+3
Jos haluat vaihtaa ajatuksia s-postin välityksellä, niin heitä yhteysosoite spämmimailini kautta. Laitan paluupostissa omat tiedot.
[email protected] - Moi!
täällä 17-vuotias tyttö jolla vähä samanlainen ongelma, laita viestiä jos kiinnostaa tutustua: [email protected]
- Moi.
Moi.
Olen 20-vuotias tyttö. En tiedä voisiko minusta olla sinulle mitään apua, mutta jos haluat voit laittaa sähköpostia, [email protected] ja kertoa itsestäsi ja ajatuksistasi. Tällä hetkellä en tunne olevani kovin yksinäinen, mutta aikaisempaa kokemusta siitä kyllä on. - tyttönen
Hei haluaisitko laittaa mulle viestiä. Olen kanssasi samassa tilanteessa ja olisi kiva jutella ja tutustua lisää.
[email protected]
Ps. muutkin saa laittaa.. - vitun sun kas
mee ny muualle
- .....
Turpa kii!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.495161- 783556
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3212148Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2651875Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151719Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531316Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951270- 701222
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331187Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2871161