Helvetin yksinäistä on

Parikymppinen poika

Olen 20- vuotias poika tai no nuori mies ja aina yksin, kaiken päivät, illat ja viikonloput. Munulla ei ole juuri yhtään hyvää ystävää jolle voisin soittaa tai jonka kanssa voisi tehdä jotain ja jakaa asioita sekä ajatuksia. Ainainen yksinolo masentaa minua. En jaksa mennä enää edes kävelylle, koska aina nään vain pareja ja ystävyyksiä, mikä saa minut tuntemaan itseni vieläkin yksinäisemmäksi. Suorastaan raivostun, kun nään pareja. Ihmettelen miksi, heidän ei tarvitse kärsiä yksinäisyydestä. Miksi minä, joka en koskaan ole tehnyt kenellekkään mitään pahaa olen joutunut olemaan jo vuosia aina yksin. Enää en jaksa yksin. Onko minulle mitään toivoa, että joskus saisin edes yhden ystävän. Kannattaako jatkaa enää elämää enää yksin, ihan sama olenko olemassa tai en.
Saisinko jotain apua toivottomaan elämääni?

6

242

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2+3

      Jos haluat vaihtaa ajatuksia s-postin välityksellä, niin heitä yhteysosoite spämmimailini kautta. Laitan paluupostissa omat tiedot.

      [email protected]

    • Moi!

      täällä 17-vuotias tyttö jolla vähä samanlainen ongelma, laita viestiä jos kiinnostaa tutustua: [email protected]

    • Moi.

      Moi.
      Olen 20-vuotias tyttö. En tiedä voisiko minusta olla sinulle mitään apua, mutta jos haluat voit laittaa sähköpostia, [email protected] ja kertoa itsestäsi ja ajatuksistasi. Tällä hetkellä en tunne olevani kovin yksinäinen, mutta aikaisempaa kokemusta siitä kyllä on.

    • tyttönen

      Hei haluaisitko laittaa mulle viestiä. Olen kanssasi samassa tilanteessa ja olisi kiva jutella ja tutustua lisää.

      [email protected]

      Ps. muutkin saa laittaa..

    • vitun sun kas

      mee ny muualle

      • .....

        Turpa kii!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2910
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2155
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1574
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      71
      1033
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe