Suosi aina suomalaista! Niin tekee myös maajussi-Ville! Maajussi-Ville etsii rinnalleen suomalaista naista suosikkirealityssä.
Lue Villen haastattelu:
https://www.suomi24.fi/viihde/maajussi-ville-avaa-sydamensa-tasta-syysta-haluaa-suomalaisen-naisen-eika-espanjatarta?s24
Maajussi-Ville avaa sydämensä - Tästä syystä haluaa suomalaisen naisen, eikä espanjatarta!

9
1018
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä sen pitäsi olla Kuubalainen kuumahuuli.
- Anonyymi
OK?
Ville on mikä ja mistä ja miksi ja mitä haasteita on? - Anonyymi
Jussi saa haluta.
- Anonyymi
Selitys, että haluaa ymmärtää ja tulla ymmärretyksi täsmällisesti yhteisellä kielellä...kielii tietynlaista jäykkyydestä, ehdottomuudesta ja joustamattomuuudesta. Yleensä tällaisen ihmisen mieli toimii vain yhteen suuntaan, hänen tarpeensa vain ovat tärkeät, ei sen toisen. Onnea naiset jotka ette tulleet valituksi. Väistitte juuri nyrkin ja hellan välin 👍🌹
- Anonyymi
Espanjattaret nimittäin katso sellaista hetkeäkään. Haluavat itse olla huomion keskipisteenä ja palvottuina🥰
- Anonyymi
Kyllä se on se äidinkieli joka on ns tunnekieli, joll pienetkin vivahteet ja juttelu sujuu ja sitä kuulee ja kuuntelee halusta.
- Anonyymi
Mä luulen, että ohjelma on Villelle enimmäkseen vain osa markkinointisuunnitelmaa. Hän saa näin ilmaista mainosta, ja kummasti Googlen algoritmit ovat alkaneet tyrkyttää Villen oliiviöljyä. Perun puheeni, jos Ville on vielä yhdessä morsiamen kanssa Mitä heille kuuluu -jaksossa. Voin siis olla väärässäkin.
- Anonyymi
No, joo. Ville etsii rahoittajaa. Mieshän on varaton käytännössä. Ei omista mitään Espanjassa, eikä Suomessa. Voi tulla kallis "maajussi" tästä Villestä jos joku nainen erehtyy hänen matkaansa. Tyypillinen rakkaushuijari Ville on ja ihmetyttää ettei taustoja tutkita näissä tuotannoissa tarkemmin.
- Anonyymi
Hyvää mainosta Teijolle, kiitos Ville!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161