Maajussi-Ville avaa sydämensä - Tästä syystä haluaa suomalaisen naisen, eikä espanjatarta!

Suosi aina suomalaista! Niin tekee myös maajussi-Ville! Maajussi-Ville etsii rinnalleen suomalaista naista suosikkirealityssä.

Lue Villen haastattelu:
https://www.suomi24.fi/viihde/maajussi-ville-avaa-sydamensa-tasta-syysta-haluaa-suomalaisen-naisen-eika-espanjatarta?s24

9

1018

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä sen pitäsi olla Kuubalainen kuumahuuli.

• Anonyymi

OK?

Ville on mikä ja mistä ja miksi ja mitä haasteita on?

• Anonyymi

Jussi saa haluta.

• Anonyymi

Selitys, että haluaa ymmärtää ja tulla ymmärretyksi täsmällisesti yhteisellä kielellä...kielii tietynlaista jäykkyydestä, ehdottomuudesta ja joustamattomuuudesta. Yleensä tällaisen ihmisen mieli toimii vain yhteen suuntaan, hänen tarpeensa vain ovat tärkeät, ei sen toisen. Onnea naiset jotka ette tulleet valituksi. Väistitte juuri nyrkin ja hellan välin 👍🌹

• Anonyymi

Espanjattaret nimittäin katso sellaista hetkeäkään. Haluavat itse olla huomion keskipisteenä ja palvottuina🥰

• Anonyymi

Kyllä se on se äidinkieli joka on ns tunnekieli, joll pienetkin vivahteet ja juttelu sujuu ja sitä kuulee ja kuuntelee halusta.

• Anonyymi

Mä luulen, että ohjelma on Villelle enimmäkseen vain osa markkinointisuunnitelmaa. Hän saa näin ilmaista mainosta, ja kummasti Googlen algoritmit ovat alkaneet tyrkyttää Villen oliiviöljyä. Perun puheeni, jos Ville on vielä yhdessä morsiamen kanssa Mitä heille kuuluu -jaksossa. Voin siis olla väärässäkin.

• Anonyymi

No, joo. Ville etsii rahoittajaa. Mieshän on varaton käytännössä. Ei omista mitään Espanjassa, eikä Suomessa. Voi tulla kallis "maajussi" tästä Villestä jos joku nainen erehtyy hänen matkaansa. Tyypillinen rakkaushuijari Ville on ja ihmetyttää ettei taustoja tutkita näissä tuotannoissa tarkemmin.

• Anonyymi

Hyvää mainosta Teijolle, kiitos Ville!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe