Jorma Uotinen lataa suorat sanat yleisöäänten vallasta TTK:ssa. Mitä mieltä olet, onko yleisöäänillä mielestäsi likaa valtaa TTK:ssa ja tulee "hyvien" parien tippumisia?
Lue Jorma Uotisen juttu tästä:
https://www.suomi24.fi/viihde/jorma-uotinen-lataa-suorat-sanat-yleisoaanten-vallasta-ttk-ssa-sillahan-tehdaan?s24
Onko yleisöäänillä mielestäsi likaa valtaa TTK:ssa?

13
726
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä kommentti Jormalta . Tuomarit ovat ammattilaisia 👍 Kansa äänestää oman mieltymyksen mukkaan . Itselläni on ollu aina symppis pari😍! Yämä ei saa olla liian totista!! Täs hauskaa se kuinka edistytään! Opettajat ovat mahtavia he tekevät tanssijan jokaisesta😅
- Anonyymi
tää apinoiden hyppely...pitää lopettaa....ORPO ..mistä nää rahat tulee....urpo.orpo
- Anonyymi
Kansa maksaakin tuon ohjelman, joten kansalla pitää olla melkoinen äänivalta.
- Anonyymi
Eihän tuo mikään oikea tanssikilpailu ole, joten on hyvä että katsojilla on äänivalta ja katsojat voivat vaikuttaa siihen ketä siellä katsovat.
Olen monta kertaa miettinyt, että mihin nuo rahat, jotka äänestyksestä tulee, käytetään, eli ketä/keitä ne hyödyttää, maikkaria vai operaattoria vai jotain muuta tahoa. - Anonyymi
Äänestys on luultavasti merkityksetön, ohjelman kulun ratkaisee etukäteen tehty käsikirjoitus.
- Anonyymi
Turhakeuotiset joutais risusavottaan !
Onko ikään tehnyt mitään oikeaa työtä. - Anonyymi
Asiahan on niin että ohjelmaahan tehdään yleisölle .niin eikö silloin yleisö ole etuasemassa.Loppuu sitten Jormallakin nuo ilmanaikaset kommentit,jos tulee muutosta sääntöihin.
- Anonyymi
Tietenkin kansan pitää päättää ...nyt voi taas katsoa kun oikea kaksikon tippui.
- Anonyymi
Voi helvata tuota "lataa" sanan käyttöä. Nyt se on joka paikassa.
Katsojille ohjelmaa tehdään, hyvä että katsojat saavat päättää. Silläkin konstilla kerätään rahaa, puhelinäänestykset maksaa katsojille. Itse en sorru äänestelemään missään ohjelmaformaatissa, niin yhdentekevää kuka voittaa, ei hetkauta minua. - Anonyymi
Minä lopetin katsomisen kun paras pari tippui alkuunsa.
- Anonyymi
Voi kun katsojat saisivat äänestää myös tuomareista. Äänestäisin Helenan vaihtoon. Joutaisi jo eläkkeelle ja voisi muuttaa sinne Espanjaan. On niin ärsyttävä tissien näyttäjä. Vähän siistimpi korrekti pukeutuminen sopisi tuon ikäiselle. Ei nuoremmatkaan juontajat esittele ryntäitä. Vaikka olisi miten isot.
- Anonyymi
Kyllä minä välillä pidän omaa kivaa Helenan kuvia katsellen, kiitos Helena kuvistasi!
- Anonyymi
Katsojia, yleisöä vartenhan tuota viihdeohjelmaa tehdään, on täysin oikein, että yleisö myös saa äänestää, ei yleisöäänet ole yhtään liikaa. Homma menee ihan oikein.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1342724Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2612307Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?221413- 1151082
- 971040
Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar2041013Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee13932Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla
Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La55828Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.50771Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.277752