Miten suudella?

Neuvo

Noh.
Aluksi on haettava katsekontaktia. Kun katsoo toista silmiin, on helpompi nähdä mitä toinen haluaa...
Sitten painetaan päitä lähemmäs toisiaan... Kun huulet kohtaavat, ne voivat aluksi olla vain paikoillaan, yhdessä... Sitten, pikkuhiljaa niitä aletaan liikuttamaan... Kuin kuiskailisit toisen suuhun... Päätä on hyvä kallistaa, saa paremman tuntuman... Kun rupeaa tuntumaan siltä, voi kiihdyttää tahtia... Antaa märkiä suukkoja ja imeskellä toisen huulia/huulien sisäpintaa... Sitten varovasti koskettaa kielellä ensin toisen huulia, sitten kieltä... Yleensä tässä vaiheessa ihmisen valtaa niin suuri kiihko, että suutelemisesta tulee eläimellisen villiä... Kielet leikittelevät keskenään... Huulia imeskellään.

VARO KOLAUTTAMASTA HAMPAITASI TOISEN HAMPAISIIN!! Ei tunnu kivalta.

6

631

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poika

Kun luin ton tekstin, niin "se" nousi pystyyn.

• 16v.

arvaa nousiko pystyyn ku koin saman tyttöystäväni kans ;) meni kummalki kyl kielet kipeeks xD

• Toinen poika

Minulla ei tullut minkäänlaista reaktiota, en tiedä olenko ihan normaali!

• Neuvo

...se onkin. :)
        Varsinkin kun sen tekee rakkaan ihmisen kanssa.
        Mä en itse pystyis suutelemaan yhtäkään jätkää, josta en välittäisi... Se olisi niin... Teennäistä.

• Pejpehhhh

...helpotusta? ;)

• StreaK88

kieltä saa tunkea kurkkuun missään nimessä! Hyi saatana, kerran on jätkä tunkenu melkein kurkkuun kielensä, ei todellakaan tuntunut hyvältä. Ja liika ns. kuolaaminen ei myöskään ole hauskaa. Yäk.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      329
      6247
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3706
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      150
      2893
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      227
      2200
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      107
      1763
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      72
      1292
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      83
      1112
    8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      145
      983
    9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      10
      968
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      11
      914
    Aihe