Ihan mielenkiinnosta kyselen, kun tuossa palautin taas yhden viisi sivuisen(word) pilipalietätehtävän. Eli lukeeko opettajat/kouluttajat niitä oikeasti vai heitetäänkö niistä tuloksista ihan vaan noppaa? En vaan pysty ymmärtämään, kun tuollaisia itsestäänselvyyksiä ja ihan tyhjänpäiväistä löpinää jokainen opiskelija kirjottaa sen pari tuhatta sanaa. Kertokaa miten selviydytte vai delegoitteko ne esim. koiralle tai silppuriin. Tosin nykyään kaikki on tietysti vaan koneella.
Luetteko ja tarkistatte oikeasti?
2
160
Vastaukset
- luenpahyvinkin
Eihän viittä sivua kovin kauan lue, ellei herää epäilyksiä tekstin alkuperästä.
- 34&
Uskoisinpa että kaikki lukee. Nykyaikanahan voi arvioinnin tehdä myös oppilaan itsearviointina tai vertaisarviointina jos ei itse jaksa lukea. Tietenkään ei pidä etukäteen kertoa, koska se voi aiheuttaa oppilaissa haluja hieman "oikaista". Kirjoituksesi ilmentää kuitenkin negatiivista asennetta tällaisia harjoituksia kohtaan. Kyky ilmaista asioita ja ajatuksia kirjallisesti on kuitenkin taito, jota kaikkien olisi hyvä itsessään kehittää. Yritä ottaa se jotenkin tältä kannalta. Yritä nähdä erillisinä itse asiat joita jutussa käsittelet ja se sinun juttusi jossa yrität selkeästi selittää nämä asiat toisille. Ja se on ihan sama mitä ne asiat on, vaikka ihan puutaheinää. Tietenkin jos siinä oppisi matikkaa samalla niin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984