Ihan mielenkiinnosta kyselen, kun tuossa palautin taas yhden viisi sivuisen(word) pilipalietätehtävän. Eli lukeeko opettajat/kouluttajat niitä oikeasti vai heitetäänkö niistä tuloksista ihan vaan noppaa? En vaan pysty ymmärtämään, kun tuollaisia itsestäänselvyyksiä ja ihan tyhjänpäiväistä löpinää jokainen opiskelija kirjottaa sen pari tuhatta sanaa. Kertokaa miten selviydytte vai delegoitteko ne esim. koiralle tai silppuriin. Tosin nykyään kaikki on tietysti vaan koneella.
Luetteko ja tarkistatte oikeasti?
2
206
Vastaukset
- luenpahyvinkin
Eihän viittä sivua kovin kauan lue, ellei herää epäilyksiä tekstin alkuperästä.
- 34&
Uskoisinpa että kaikki lukee. Nykyaikanahan voi arvioinnin tehdä myös oppilaan itsearviointina tai vertaisarviointina jos ei itse jaksa lukea. Tietenkään ei pidä etukäteen kertoa, koska se voi aiheuttaa oppilaissa haluja hieman "oikaista". Kirjoituksesi ilmentää kuitenkin negatiivista asennetta tällaisia harjoituksia kohtaan. Kyky ilmaista asioita ja ajatuksia kirjallisesti on kuitenkin taito, jota kaikkien olisi hyvä itsessään kehittää. Yritä ottaa se jotenkin tältä kannalta. Yritä nähdä erillisinä itse asiat joita jutussa käsittelet ja se sinun juttusi jossa yrität selkeästi selittää nämä asiat toisille. Ja se on ihan sama mitä ne asiat on, vaikka ihan puutaheinää. Tietenkin jos siinä oppisi matikkaa samalla niin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2374185Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1132643Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412392Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161436Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811436- 481179
- 781097
- 59963
- 45946
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58931