KOIRAT HOTELLIHUONEISSA...........

ei tykkää yhtään ei

Mitä mieltä olette siitä, että koirien annetaan maata SÄNGYSSÄ, hotellihuoneessa?
tai laivan hytissä sängyssä?

Itse en tykkää ja laskuttaisin takuulla ylimääräistä, jos saisin kiinni tuollaiset jotka aiheuttavat lisää sotkuja huoneeseen.

Pelkkä koiran haju jää kiinni vaatteisiin, sii niihin, joita ei edes vaihdeta kuten päiväpeitot.

Oksettavaa.........

Ja ei, itselläni koirat eivät nuku minun sängyssäni.

43

4829

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä AINA valita !!!

      http://www.koirasuomi.fi/koiraystavalliset_hotellit.php

      Kun koira on hotellissa joka on nk. "koira ystävällinen" se tarkoittaa sitä että ko; hotellissa on vain tietyt huoneet joissa koirakin voi yöpyä.Yleisin taksa on n.10 e /koira ylimääräistä. Koiranomistajat ovat tietoisia siitä että koirat saavat maata sängyillä ja jos on allerginen ei sellaiseen huoneeseen toki edes tunge vai mitä mieltä olet tästä faktasta kaikesta narisija?? :/

      Lakanat ja petivaatteet vaihdetaan JOKAISEN asiakkaan jäljiltä ja pestään pesulassa 90 asteessa! Oletko koskaan miettinyt kuinka paljon ihmiset makailee niissä pedeissä ulkokengissä ja päällysvaatteissa yrjöilee ja ulostaa kännipäissään peteihin puhumattakaan niistä "intiimieritteistä" yms.
      Ihmiset voi maata hotellien ja laivojen pedeissä sairaina ...jne.. suhteutas nyt noi valityuksesi edes joskus faktoihinkin äläkä aina vaan ruikuta asioista ihan siitä ilosta että löysit taas blogista jotain josta itkeä täällä!

      • luulotautinen, hei

        Haista kukkanen, kaverini laittoi JUURI naamakirjaansa kuvia messarin näyttelystä hotellikeikalta. Siellä kuvissa on 3 pientä valkoista piskiä sängyssä.
        Laitoin kiukkuista viestiä hänellekin !
        Mun mielestä koirat ei yksinkertaisesti kuulu sänkyyn!!!

        KAIKKEA EI OLE BLOGEISTA NAPATTU !
        Hakisit nyt ihan oikeasti hoitoa tuohon luulotautiisi. TUO EI OLE NORMAALIA!!!!!


      • idipidäpääskii
        luulotautinen, hei kirjoitti:

        Haista kukkanen, kaverini laittoi JUURI naamakirjaansa kuvia messarin näyttelystä hotellikeikalta. Siellä kuvissa on 3 pientä valkoista piskiä sängyssä.
        Laitoin kiukkuista viestiä hänellekin !
        Mun mielestä koirat ei yksinkertaisesti kuulu sänkyyn!!!

        KAIKKEA EI OLE BLOGEISTA NAPATTU !
        Hakisit nyt ihan oikeasti hoitoa tuohon luulotautiisi. TUO EI OLE NORMAALIA!!!!!

        V'tuuks valitat!Hankkisit jo jotain hoitoa tohon sun ainaiseen valittamisees.Sunhan ei tarvii maata sellasella sängyllä jossa koira on ollut, kunhan nyt vaan sait tikusta asiaa valittaa tällä palstalla!Vai pakottaako sut joku makaa niissä sängyissä?HÄ?!!

        Jos sun mielestä koirat ei kuulu sänkyyn, se on sun asias, jotku toiset ottaa koiransa sänkyyn, ja se ei sulle kuulu, vai mitä !!


      • Raivotautinen???
        idipidäpääskii kirjoitti:

        V'tuuks valitat!Hankkisit jo jotain hoitoa tohon sun ainaiseen valittamisees.Sunhan ei tarvii maata sellasella sängyllä jossa koira on ollut, kunhan nyt vaan sait tikusta asiaa valittaa tällä palstalla!Vai pakottaako sut joku makaa niissä sängyissä?HÄ?!!

        Jos sun mielestä koirat ei kuulu sänkyyn, se on sun asias, jotku toiset ottaa koiransa sänkyyn, ja se ei sulle kuulu, vai mitä !!

        Raivotautisen kannattaisi hakea oitoa raivoamiseensa.

        Koirat ei edelleenkään kuulu hotellin sänkyihin.
        Piste.


      • vaikka voissa
        Raivotautinen??? kirjoitti:

        Raivotautisen kannattaisi hakea oitoa raivoamiseensa.

        Koirat ei edelleenkään kuulu hotellin sänkyihin.
        Piste.

        Ja idioottien kannattais hakeutua muualle puhuu pjaskaansa.

        Koirat kuuluu sinne minne omistajatkin, ja jos se on hotellihuonne niin sitten sinne, sänkyyn tai ei, kukin tyylillään.

        Mene sinne hotelleihin valittamaan.Vaikka tuskin olet samaan hotelliin just menossa, kunhan saat vinkua täällä.


      • alennut itse samaan!
        vaikka voissa kirjoitti:

        Ja idioottien kannattais hakeutua muualle puhuu pjaskaansa.

        Koirat kuuluu sinne minne omistajatkin, ja jos se on hotellihuonne niin sitten sinne, sänkyyn tai ei, kukin tyylillään.

        Mene sinne hotelleihin valittamaan.Vaikka tuskin olet samaan hotelliin just menossa, kunhan saat vinkua täällä.

        vinku vinku vinku
        ja pata kattilaa soimaa ihan samasta asiasta.


      • Avustettava

        Ei tykkä yhtään...ei
        Kaikesta sä poiimitkin valitettavaa.
        Meillä otonakin koiratnukkuvat sängysssä.
        Miksi muuten hankit koiran, vaika et edes pidä niistä ja inhosi on tuota luokkaa.


      • Anonyymi
        vaikka voissa kirjoitti:

        Ja idioottien kannattais hakeutua muualle puhuu pjaskaansa.

        Koirat kuuluu sinne minne omistajatkin, ja jos se on hotellihuonne niin sitten sinne, sänkyyn tai ei, kukin tyylillään.

        Mene sinne hotelleihin valittamaan.Vaikka tuskin olet samaan hotelliin just menossa, kunhan saat vinkua täällä.

        Tietenkin koirat nukkuvat sängyssä hotellissa joka on koirille tarkoitettu huone. Älä sinä varaa koirahotellihuonetta!


      • Anonyymi
        luulotautinen, hei kirjoitti:

        Haista kukkanen, kaverini laittoi JUURI naamakirjaansa kuvia messarin näyttelystä hotellikeikalta. Siellä kuvissa on 3 pientä valkoista piskiä sängyssä.
        Laitoin kiukkuista viestiä hänellekin !
        Mun mielestä koirat ei yksinkertaisesti kuulu sänkyyn!!!

        KAIKKEA EI OLE BLOGEISTA NAPATTU !
        Hakisit nyt ihan oikeasti hoitoa tuohon luulotautiisi. TUO EI OLE NORMAALIA!!!!!

        Koirissa voi olla punkkien kantavia tauteja. On koiria joilla voi olla kymmeniä punkkeja. Koirille pitää olla eri huoneet ja hytit.Koiran haju voi saada aikaan allergia reaktioita.
        Tuttavani ei voinut istua koiran omistajan vieressä.bussi matkan jälkeen tuli oireita..
        Kissat ovat vaarallia odottaville äideille. Voivat saada keskenenon.Kissan kanssa matkustaville heille varattava omahytti. Jos taudit leviää voi.


      • Anonyymi
        idipidäpääskii kirjoitti:

        V'tuuks valitat!Hankkisit jo jotain hoitoa tohon sun ainaiseen valittamisees.Sunhan ei tarvii maata sellasella sängyllä jossa koira on ollut, kunhan nyt vaan sait tikusta asiaa valittaa tällä palstalla!Vai pakottaako sut joku makaa niissä sängyissä?HÄ?!!

        Jos sun mielestä koirat ei kuulu sänkyyn, se on sun asias, jotku toiset ottaa koiransa sänkyyn, ja se ei sulle kuulu, vai mitä !!

        Kyllä kuuluu tietää. Juuri tää koiran omistajien etuoikeudet ottaa päähän. Itse eivät ymmärrä mitä tauteja koirat levittää. Pitäisikin olla joku kurssi kaikille lemmikin omistajille.
        Koirat syö samoista asioista kun ihmiset hyi. Jo tää koira on hän kertoo paljon Hän on ihmisistä käytetty muoto


    • Turha pelko !!

      Yleensä lemmikkien kanssa matkustaville on hotelleissa huoneet joihin ei majoiteta muita kuin ihmisiä joilla on lemmikkejä mukana, sama on laivoissa hytit lemmikkien kanssa kulkeville erikseen. Ja jos lohduttaa niin kyllä monet hotellit laskuttavat lisämaksua lemmikeistä, kuten laivatkin.

      Meillä koirat saavat nukkua myös sängyssä jos haluavat, ei okseta yhtään.

    • koiria583

      ois kiva matkata joskus akselilla turku-kokkola-vaasa-seinajoki-tampere-jyvaskyla-mikkeli-savonlinna-mikkeli- jyvaskyla- tampere- turku- uusikaupunki- rauma- vaasa- kokkola 4 koiran kanssa ja olla hotellihuoneessa kultaisen noutajan:-( tumma k siella ja 2 vaaleankullan. 2 bernipaimenkoiran ja 2 bernhardilaisen

      • oliskokivakusnaijais

        Sulla menee lujaa.


      • Ja tämän

        rengasmatkan toteutat luonnollisesti julkisia käyttäen? Junalla, bussilla tai liftaten. ;D


      • alfatah
        Ja tämän kirjoitti:

        rengasmatkan toteutat luonnollisesti julkisia käyttäen? Junalla, bussilla tai liftaten. ;D

        junalla


    • meitäonkovinerilaisia

      ihan suoraan sanottuna niin koirat kuin kissatkin voittavat mennen tullen ihanuudessaan ja perheenjäseninäkin monet ihmiset. Meidän koira pestään väht. joka toinen viikko, rapasilla keleillä useammin. Vaikka siihen meneekin föönauksineen ainakin 1,5 t.On siis puhtaampi kuin moni vanhus palvelutalossa, joita pestään kun ehditään, vaikka ei menisikään kuin vartti.

      • HonkkoNikolai

        "Meidän koira pestään väht. joka toinen viikko"

        Minäkin käyn suihkussa joka toinen viikko.


      • Anonyymi

        Tuo vertaus ei anna kovin hyvää sinun tiedoista. Ajatelkaa,että koirasi on tyytyväinen.Et voi yleistää näitä asioita.
        Naapurissa asuu koira jota pelkää Kaikki . Omistaja sanoi ei ole vihainen No koirilla on kova tarve pitää reviiriä.
        Vanhukset ja heidän olot ovat julkisuuden tuomaa läpinäkyvä .


      • Anonyymi

        En päästäisi sänkyyni ketään/mitään, joka peseytyy niin harvoin kuin joka toinen viikko.


    • jepnimenomaan

      En itse näe mitään pahaa, että koira on sängyssä. Kotona, ja nimenomaan koirille varatussa hotellihuoneessa tai hytissä. Näistä maksetaan erikseen lisähintaa, nimenomaan siivouksen vuoksi, ja niitä tuskin vuokrataan muille kuin eläimenomistajille. Koska ne ovat eläinhuoneita/hyttejä. Kerran koirani paskoi vahingossa eka reissullaan hätäkakan laivan metelin säikyttämänä lattialle, kokolattiamatolle. Siivoojat ei olleet moksiskaan, sanoivat, ettei tämä ole mitään verrattuna ihmisten jättämään paskaan , eivätkä edes ottaneet lisämaksua.
      Eli koskaan et voi tietää mitä siinä vuoteessa tai hytissä on aiemmin tehty. Jos bakteeripeikko niin pahasti vaanii, kannattaa kuljettaa omia vuodevaatteita mukana.

      • Urpot_suomi24ssä

        Väärin. Hotelli myy ne huoneet jotka vapaana ovat. Sinne ei siis todellakaan jää tyhjäksi nämä "koirahuoneet" mikäli koiranomistajia ei yövy tarpeeksi. Kun luen tätä ketjua, ihmettelen ihmisten järjenjuoksua yritystoiminnassa. Todellako hotelli varaisi huonetta VAIN koiranomistajille. Hohhoijaa. Ei todellakaan. Sitä karvaa ja paskaa siellä kyllä on ellei hotelli ole todella laadukas ja siivoushenkilökunta omaa. Vuokrafirma saa tietyn hinnan huoneen siivouksesta ja heitä ei todellakaan v**uakaan kiinnosta onko siellä ollut koira vai ei. Herätys


      • Yks_niistä
        Urpot_suomi24ssä kirjoitti:

        Väärin. Hotelli myy ne huoneet jotka vapaana ovat. Sinne ei siis todellakaan jää tyhjäksi nämä "koirahuoneet" mikäli koiranomistajia ei yövy tarpeeksi. Kun luen tätä ketjua, ihmettelen ihmisten järjenjuoksua yritystoiminnassa. Todellako hotelli varaisi huonetta VAIN koiranomistajille. Hohhoijaa. Ei todellakaan. Sitä karvaa ja paskaa siellä kyllä on ellei hotelli ole todella laadukas ja siivoushenkilökunta omaa. Vuokrafirma saa tietyn hinnan huoneen siivouksesta ja heitä ei todellakaan v**uakaan kiinnosta onko siellä ollut koira vai ei. Herätys

        Ei toi sitä tarkoittanutkaan vaan sitä että tietyt huoneet varataan ENSISIJAISESTI koirallisten asiakkaiden käyttöön. Ja näihin huoneisiin ei todellakaan lasketa allergisia, joille varataan ensisijaiseti huoneet jotka on varattu allergikkojen käyttöön. Molempien kategorioiden huoneita ei ole yleensä montaakaan. Kaikissa ei ainoatakaan, kumpaankaan kategoriaan.

        Ymmärrätkö?


    • Entajua

      kanssa tätä koirien sängyssä makaamista. Oltiin kanssa kylpyläreissulla ja meillä oli tietysti lemmikkihuone ja se oli todella törkyinen. Levitettävä vuodesohva oli ihan vanha ja räjähtänyt ja todella huono nukkua. Sitä ei varmaan raaskita uusia, koska huoneessa vierailee koiria. Koiran karvoja oli sängyssä, vaikka petivaatteet oli mukamas vaihdettu edellisten jälkeen ja koiran haju aikamoinen.

      Oma koira ei nuku sängyissä, joten kyllähän se pisti ärsyttämään. Vaikka kyse onkin lemmikkihuoneesta, niin jotakin rajaa sentään sikailuun ja ei niiden koirien tarvitse joka paikkaan päästä. itse silti haluan siistin huoneen ja puhtaat petivaatteet/sängyn.

      • luomuhurtta

        Ota lemmikki-vapaa huone ja vie koirasi koirien hoitolaan, ei tartte narista


      • Zadam

        Hei. Ihan samat kokemukset. Jouduimme lemmikkihuoneeseen, vaikka oma koira ei ollut mukana. Märän koiran haju huoneessa oli tÖRKEÄ. Päiväpeitolla, nojatuolissa ja tyynyissä oli erivärisiä koirankarvoja. Meni sen ketjun paikat kerralla boikottiin.


    • hinnaterit

      Koirista maksetaan omat hintansa hotellissa, niin eiköhän se siivouskulut kuulu sitten siihen ?

      • Hullut

        Ei. Selvitä asiat tääai käytä maalaisjärkeä. Suosittelen liiketoiminnan peruskurssia niin osaat laskea esim. alihankintakulut


    • lääkkeetmuista

      No voi ressua sinua... jos hotellis on koirahuone kyllä ne voi sänkyyn mennä. Sillä siisti. Siivous tosiaan kuuluu huoneen hintaan. Onko sinulla ressulla muuta ahdistuksen aihetta?

      • Pölhölän-pöpit

        Siivous kyllä. Koirien karvojen tonkiminen ei. Selvitä asiat äläkä selitä täällä tietävänä puuta heinää


    • voijeee

      must ois kiva matkata Koirien k suomessa.ruotsissa.Norjassa.keski-euroopassa italia.saksa ja sveitsi sekä Itävalta ja sit reissata mm ruotsissa koirieni k tukholmasta kiirunaan ja kiirunasta norjan puolelle

    • Mammanajadi

      Me olimme pari vuotta sitten hyväksi kehutussa hotellissa ja siellä oli kaksi lemmikkihuonetta. Toinen oli varattu ja me olimme toisessa kahden koiran kanssa.
      Saadessamme huoneen haltuumme, sitä ei ollut siivottu edellisen kävijän jäljiltä. Lakanat oli kyllä vaihdettu, mutta lattialla oli koirankarvoja ja ruokanappuloita. Saimme itse siivota lattiat kun koiramme eivät koske vieraaseen ruokaan ja oli inhottavaa kävellä mukuriaisten nappuloiden päällä paljain jaloin.
      Meidän koirat pysyy lattialla, aika isoja kun ovat mutta edellinen oli ollut sängyllä ja päiväpeite oli karvainen.
      Hotellin tasoon nähden ihmettelimme huoneen siivoustasoa.

    • muaeihaittaa

      Hetkinen siis, miten voivat koiranomistajat valittaa noin kovasti koiran hajusta ja karvoista??? Eiks ne kuulu luonnolliseen elämään koiraperheissä niin miks ne muka haittaa hotellihuoneessakaan. Ja mä ainakin päästän tuhat kertaa mielummin mun sänkyyn mun omat kaks isoo koiraa kun yhenkään ihmis miehen. Ovat vaan niin ihania❤️

      • Anonymous1

        "Ja mä ainakin päästän tuhat kertaa mielummin mun sänkyyn mun omat kaks isoo koiraa kun yhenkään ihmis miehen."
        - Voi kuule, jos sää tuntisit mut, niin et noin sanoisi.


      • Koiratörpöt

        Taitaa olla niin että ei muut kuin koirat suostu tulemaan sänkyyn :D Näin se yleensä on näiden koiranomistajanaisten kanssa. Harmi että se kumppani kuolee melko nopeaan :)


      • Anonyymi

        Kunhan saat kirppuja ja muita ihanuuksia Katsos kaikki viis välittää miten eläimet kärsii. Paljon koiria yhdellä. Mulla alkaa hälyytyskellot soida Ihminen joka käy töissä aika ei vaan riitä hoitaa hyvin.


    • oikeaa_kohtelua

      Niin kauan kun koirat maksavat hotelleissa tai laivalla tai mökeissä,niin kauan mun koira(t)nukkuu missä haluavat.
      Ei ole koirien vika,jos huoneita,hyttejä,mökkejä ei asianmukaisesti siivota.Siivouksen puutteesta valitukset yhtiöille,ei koirille.

    • crybaby

      Aika outoa, että koiranomistajat valittaa koiran hajusta, kun mitä ilmeisimmin kyseessä on huono siivous.Meillä on koirat asuntoautossa ja niille on keskisänky pedattu omaksi.Päällä joku peitto.Siinä sitten kesä reissataan.Vaihdettiin vanha auto uudempaan ja kysäisin kauppiaalta että haiseeko koira totesi, että ei haise, joten vaatikaa ammatti ihmisiä hotellisiivoukseen.

      • fsdfasfs

        Se onkin kiva kun ajatte kolarin ja koira lentää päähäsi 100 km/h.

        Ei paljon järki päätä pakota sullakaan.


      • aajkfir
        fsdfasfs kirjoitti:

        Se onkin kiva kun ajatte kolarin ja koira lentää päähäsi 100 km/h.

        Ei paljon järki päätä pakota sullakaan.

        Ei lennä kun ei aja kolareita. Taidat kuulua ite niihin vakuutushuijareihin ja kolaroida kinnerisi joka toinen viikko? Ihme ettei vakuutusdekkarit jo kolkuta ovellasi.


      • crybaby
        fsdfasfs kirjoitti:

        Se onkin kiva kun ajatte kolarin ja koira lentää päähäsi 100 km/h.

        Ei paljon järki päätä pakota sullakaan.

        Missäsluki, että koirat matkustaa irrallaan matkan aikana?Vittu mitä nillittäjiä ja ihan omia johtopäätöksiä tekeviä ääliöitä liikkeellä.Ota lisää vaan ei susta vielä mitään huomaa....Ja katos kun ajelee hissukseen ja nautiskelee, niin joutuu harvemmin läheltäpiti-tilanteisiin, paitsi tietysti tollasten wannabee kuskien vuoksi.Opettele kysymään ensin, ennenkuin rupeet aukoo päätäs, tyhjähousu.


    • Juupajuut

      Moi!
      Olin juuri Tampere matkalla koiran kanssa.
      Nettivarauksella on vaikea saada koiran hyväksyvää hotellia.
      Oikeaan alakulmaan tulee "chatbox" josta koira hommaa voi kysyä..
      Joiltain tulee selvitys miksei koiraa allergia yms hurskas

      Soittamalla varauskeskukseen löytää koiraystävällisen hotellin.
      Ilokseni Rosendahlille sopi, tämän päivän hinta oli 20€
      Pidän halpana, joskus on jopa 70€ ollut koiralisä.
      Tosin koirani ei nuku sängyssä.

      Turkikkaan suomenlapinkoira kanssa olen myös pyytänyt,
      Jos hotelli huoneen lämmön saisi alennettua, itsekin tykkään.
      Muinoin Vaasassa hotelli huone oli niin kuuma jottei
      Viihdytty kuin yksi yö...

    • Anonyymi

      En voisi koskaan asua samassa hotellissa jossa aloittaja asuu...pelkkä narsistipaska.

    • Anonyymi

      Onneksi on hotelleja, joissa ei ole lainkaan lemmikkihuoneita. Itse valitsen aina uuden hotellin. Suunnittelen matkani kotimaassa ja ulkomailla niin, että hotelli on paras mikä löytyy.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      361
      4314
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1809
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1549
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1370
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1341
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      53
      1333
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1325
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1215
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    Aihe