Minulla on kenialainen vaimo ja käytöksen perusteella voisi luulla härmäläiseksi sillä valitus on samanlaista. Mikään koskaan ei l ole hyvin. Ottaen huomioon olosuhteet joista hän on lähtöisin ei valitukseen pitäisi olla syytä. Valitetaan pikkuasioista. Työnteko kuin tervanjuontia jopa pyykinlaitto koneeseen on liikaa. Meillä 2v lapsi ja äidin syöntiä, tvn katselua ja nettichattailyä ei saa häiritä, Käsiheilahtaa herkästi ja lapsi itkee alwariinsa. Olen nähnyt häijyjä naisia mutta tämä on omaa luokkaansa. Lapsen lyömisen sain lakkaamaa sanomalla että annan samalla mitalla takaisin joka kerta kun koskee lapseen. Se tehosi.... mutta en ole aina paikalla. .Nyt hän heivaa minut pihalle ja pelkään miten lapsemme käy. sossuun en mene koska en luota niihin. Olen nähnyt liian monta esimerkkiä.. joutuu vielä itse syypääksi ja lukitaan valtion leivälle.
Missä vika
Idioottivm52
1
110
Vastaukset
- luttinen42+
Joo samalla mitalla vaan takasin, nii kyllä pysyy hiljaa.
Ymmärtääkseni tämän naisen kulttuuriin kuuluu kunnioittaa miestä, joten otapas sinä se miehen paikka perheessä. Tuskinpa hän keniassakaan miestään ulos voisi heivata...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40841