Nyt tuli sähköpostiin huima tipsi !! 2.1.2013 Madridista meno/paluu sis kaikki verot(ei viisumia 22€) ja paluu 18.1. jälkeen vain 550€!!! Jos kiinnostunut,laita e-mailisi os: [email protected].
"Kanario"
Kuuba edullisesti Madridista 02.01.2013
8
298
Vastaukset
- onkohalpaa?
ja paljonko lennot Hel-Mad-Hel.......?
- kanario
Moikka !! Uskon,jos menet esim Lufthansan sivuille,maksavan jonkun 170-200€. Jos aikataulut ei passaa ,Madrid-Barajasissa hostal Viky 1 h max 49/yö,sis haku ja vienti kentälle(booking.com vähän allekin(2 h n.65/yö).
Jos puhut espanjaa,voit myös kysellä paikkoja www.onlinetors.cu ja Merkillä NARA ???
Matti Kolehmainen
Olen paljon käyytänyt onlinetoursia ja toimii ok. - kanario
anteeksi luki häiriö!!!
Tietysti www.onlinetours.cu
Tämä Nara löytää ne vähät vappat paikat,jos kuka.
Matti
- Havannassa2011
Aeroflot lennättää vieläkin Hki-- Moskova - Havanna - Moskova -Hki uudemmilla koneilla 700e hintaan.
Kannattaa perehtyä Iberian, Air Francen ja Aeroflotin hintoihin näissä ainakin hinnat samaa luokkaa.- kanario
Ok !! Feliz viaje !!
Onnea !!
Matti - kanario1
Kyllä!! Mulla lennot Hel-Mad-Hav -Mad-Hel 25.10-20.3 ja 23.11-22.1.2013 Hav-Panama-Cali,Colombia-Panama-Hav.
Noi Hesan lennot Iberialla ja seur vuonna pisteillä sama ja joku kymppi veroja!!
Et näin se menee!!!
MK:
- onkohalpaa?
niinkuin arvelin,tämä aloittajan "mainos" ei ole sen "halvempi kuin" muutkaan.
- Kanario1
43 vuotta talvet Suomesta pois olleena,veikkaisin,tuntien suomalaisen arkuuden,idikseen: Moskovan kautta,se hinta Madridista on ihan passeli,mutta sulle ja mulle(luulen???) kaiken maailman muut yhtiöt antavat eril.elämyksiä!!
Mulle henk koht käy firma,kuin firma ennen "jääkarhu-Finnairia". Muissa sitä hymyä riittää pitkilläkin reissuilla!!
Se sama.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004887250- 2272558
- 262551
- 1571854
- 1141738
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31469Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01357Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621138IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41135- 741133