Tyttäreni tuli pari tuntia sitten sanomaan että hän seurustelee 14v pojan kanssa. Hyväksyin asian mutta jäi silti mieleen tuo ikäero. En tiedä mitä asialle tehdä. Hän on ennenkin seurustellut, mutta poika oli myös 12v. Eikös tytön pitäisi olla poikaa vanhempi kun poika kehittyy tyttöä hitaammin. Odotan innolla pojan näkemistä.
Eli sinäänsä seurustelu on minulle ok, mutta ikäero ei saisi olla noin iso. Mitä mieltä olet asiasta? Täytyykö kieltää vai antaa jatkua??
Kiitos vastauksista.
-Kristiina
Sallitko 12v tytön seurustella 14v pojan kanssa???
9
1877
Vastaukset
- ....................
12-vuotias on aika nuori seurustelemaan. Vai mitä se tarkoittaa tuon ikäiselle? Kädestä pitämistä, pussailua, tapailua?
Älä ainakaan kiellä, mutta puhu tyttäresi kanssa siitä mitä seurustelu on ja mikä on sinusta sopivaa hänen ikäiselleen.. Muistuta, ettei tee mitään mitä ei itse halua eikä kaikkeen tarvitse suostua. Sano, että sinulle voi kertoa kaikista huolista etkä suutu.- LUE
OON KOHTA 11 JA SEURUSTELEN LAHOPÄÄ
- Varmuus kaikessa
Noo eipä tuossa varmaan mitään pahaakaan ole ja vaikea sitä on kieltääkään. Onko tyttö aikaisin kehittynyt tai mahdollisesti jo kiinnostunut seksistä? Jos on niin kannattaa varmaan ostaa varmuuden vuoksi kotiin kondomeita ja vaivihkaa tehdä tytölle selväksi missä niitä löytyy.. 14 vuotiaan pojan luonto kyllä ajaa ennen pitkää puuhun eli jos luulet että tyttösi voi olla kiinnostunut suostumaan pojan ehdotuksiin on parempi olla valmistautunut vaikka se hurjalta tuossa iässä vielä voi tuntuakin.. Lasten uteliaisuutta ei kannata aliarvioida ja vaikea on tietää mitä puuhaavat koulun jälkeen iltapäivisin vaikka eivät öitä yhdessä vietäkään..
- JULIAMO:)
Menin ite vuotta aikasemmin kouluun ja oon 12 ja seiskalla. Synnyin syyskuussa. En seurustele virallisesti, mut ollaan puhuttu siitä pojan kanssa. Se on mun koulussa rinnakkaisluokalla ja täyttää tammikuussa 14. Se on mua paljon vanhempi siis mut ei ikä merkitse jos ollaan samalla aaltopituudella. Poika haluu viatonta seurusteluu kuten minäki. Big deal? :)
- Tyttö 13.v
Saa 12.v seurustella 14.v kanssa
- Riippuu pojasta
Joo.. Se kyl tietysti riippuu ihan kyseisestä pojasta. Itse olen 14 vuotias poika ja tiedän kyllä mitä meidän ikäisillä pojilla yleensä päässä liikkuu. On niitä kellä on kiire sänkyyn jne. Kuhan etenevät rauhassa eivätkä hötkyile minnekkään liian nopeasti.
- Älä anna.
Ehdottomasti ei sallittua.
- 18.v tyttö
Toakin anna jos tyttö on sen ansiosta onnellinen(:
- Anonyymi
Sori ku vastaan tosi myöhään, mutta itse antaisin seukata koska ite oon kiinnostunut mua 2 vuotta vanhemmasta. Oon 12, poika 14.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .995305Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453573Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503205Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4432496Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2521537Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121291- 851289
- 771238
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321213Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1381139