Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

joulukonsertit

Gilla*

Onko joku teistä ollut Tapsan joulukonserteissa jo ? Kaksihan hällä niitä on nyt tähänmennessä vasta ollutkin ( eilen Porvoossa ja tänään Eurassa). Olen menossa 21.12 Hämeenlinnaan Tapsan joulukonserttiin.

15

200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • okia1

      Ennen kuin menet, lue viestiketju nimeltä Mokia, vähän alempana. Ja harkitse sen jälkeen vielä.

      • Annu.

        Tossa tilanteessa voisi yleisö räjähtää nauramaan artistin käytökselle tai alkaa buuata niin voisi mennä maestrolle perille käytöstavat. Mut joo...siellä istuu nuo hihhulifanit jotka ei piittaa vaikka se tanssittaisi orkesterilla ripaskaa.


      • jubilaattee
        Annu. kirjoitti:

        Tossa tilanteessa voisi yleisö räjähtää nauramaan artistin käytökselle tai alkaa buuata niin voisi mennä maestrolle perille käytöstavat. Mut joo...siellä istuu nuo hihhulifanit jotka ei piittaa vaikka se tanssittaisi orkesterilla ripaskaa.

        Onko tämä nyt Annun oma mielipide,vai onko sen kirjoittanut joku tuntematon tilaamatta ja pyytämättä.Annun mielipiteisiin pitää lisätä tällainen mahdollisuus.Annussahan elää pieni Tapsa.


      • Annu.
        jubilaattee kirjoitti:

        Onko tämä nyt Annun oma mielipide,vai onko sen kirjoittanut joku tuntematon tilaamatta ja pyytämättä.Annun mielipiteisiin pitää lisätä tällainen mahdollisuus.Annussahan elää pieni Tapsa.

        Sinussahan elää suuri ääliö. Minussa ei sensijaan elä Tapsukkaa, se olis nitistetty aikaa sitten kuten joku ällöttävä hirvikärpänen. Sinä se jaksat tuota hokea. Mielenkiintoista muuten että olen erityisasemassa hihhulistien keskuudessa ja kovin suosittu. Aivan liikuttavaa kuinka juuri minun viestini saavat aina vastauksen, kirjoittakoon kuka muu mitä vaan :D


      • ****************
        Annu. kirjoitti:

        Tossa tilanteessa voisi yleisö räjähtää nauramaan artistin käytökselle tai alkaa buuata niin voisi mennä maestrolle perille käytöstavat. Mut joo...siellä istuu nuo hihhulifanit jotka ei piittaa vaikka se tanssittaisi orkesterilla ripaskaa.

        Sinä kun Annu tunnut olevan omasta mielestäsi ainakin kultaisen käyöksen mallioppilas niin voisit sitten ryhtyä pitämään Tapsalle käytöskoulua kun hänen käytöksensä aina jostain kumman syystä tuntuu niin risovan sinua.


      • Annu.
        **************** kirjoitti:

        Sinä kun Annu tunnut olevan omasta mielestäsi ainakin kultaisen käyöksen mallioppilas niin voisit sitten ryhtyä pitämään Tapsalle käytöskoulua kun hänen käytöksensä aina jostain kumman syystä tuntuu niin risovan sinua.

        Mission Impossible!!!
        Risoo muuten monta muutakin." jostain syystä..." :DDD mistähän???


    • komea konsertti

      Olarin kirkossa oli todella vahva ja vaikuttavatunnelmainen joulukonsertti. Tapanin komeat tulkinnat sykähdyttivät. Joululaulut tuovat hyvin esiin Tapanin laulullistalahjakkuutta ja taituruutta. Hänen tulkintansa rakentavat joulun.

    • Olin Tapsan joulukonsertissa Eurassa ja sieltä alkoi minun jouluni. Upeita tulkintoja vanhoista ikivihreistä joululauluista. Konsertti kesti reilun tunnin ja suosittelen kaikille ,niillekin jotka eivät pidä Tapsasta. Hyvää Joulua kaikille lukijoille.

      • Loimaan likka

        Ypäjälle Olen menossa sunnuntaina Tapsaaa kuuntelemaan. Oliko konsertissa myytävänä Tapanin joululevyjä ?


      • Loimaan likka kirjoitti:

        Ypäjälle Olen menossa sunnuntaina Tapsaaa kuuntelemaan. Oliko konsertissa myytävänä Tapanin joululevyjä ?

        Oli myynnissä vanha joululevy Oi jouluyö joka tehty joskus 80 luvulla. mutta nyt tietty cdeenä. Ihanaa kuunneltavaa .Menee työmatkat mukavasti


    • Loimaan likka

      Olin Ypäjällä Tapanin joulukonsertisssa ja oli mykistävän hieno kokemus. Tapani lauloi todella upeasti eikä hällä ollut edes mikrofonia. Konsertin jälkeen ihmiset jutteliva ,että ei tarvittu kovaäänisiä, Tapsa lauloi niin mahtavasti ilmankin.
      Seisten annettiin lopussa ablodit kun Tapsa laulaa kajautti Adamin Oi Jouluyön.

      • MäKoputanKuinTikka

        Perskuta, täältä on hävitetty viesti. Kirjoitetaan uudestaan.

        Älä helskutissa kirjoita, että Tapsalla ei ollut edes mikrofonia. Hypersuperhurmosantifanit repäisevät näet pyllynsä, jos tuollaista väität. Ja niinhän siinä on jo käynytkin, sillä miksi palstan paras viesti tänä vuonna olisi muutoin poistettu!


      • kummallista höpinää

        Mitä ihmettä täällä aina jauhetaan tuosta "mikrofonin" käytöstä ?

        Voin kertoa alan ammattilaisena, että eri kirkkojen akustiikka vaihtelee niin paljon riippuen siitäkin missä kohtaa kuulija istuu, että ainoastaan kirkon vahvistinlaitteistoa käyttämällä saadaan siedettävä kattavuus suurinpiirtein jokaiseen nurkkaan, jos silloinkaan. Vaikka siellä sitten laulaisi itse Pavarotti.

        Kenelläkään suomalaisella laulajalla ei ole niin voimakas ääni, että se kuuluisi tasaisesti kaikkialle joka kirkossa, ei edes Tapani Kansalla. On ehdottomasti kuulijoiden etu, että lauluääni vahvistetaan ja toistetaan lukemattomista kaiuttimista pitkin kirkkosalia.

        Nykyiset konkkamikrofonit ovat erittäin herkkiä ja ne voidaan sijoittaa täysin yleisön näkymattömiin, samoin uusin kaiutintekniikka on hyvin huomaamatonta kirkoissa.

        Väitän, että suurinpiirtein kaikissa Tapani Kansankin kirkkokonserteissa hänen ääntä on toistettu vahvistinlaitteiston kautta, mutta niin näkymättömästi, että kuulija ei sitä huomaa.

        Sen ei pitäisi olla artistille, eikä faneillekaan mikään ego- eikä itsetuntokysymys, kun varmistetaan, että esitys on nautittava.

        Eli lopettakaa nyt hyvät ihmiset tuo jauhaminen jostain "salamikrofoneista" ja keskittykää itse musiikkiin.


    • rghhytj7ty

      salamikrofoni- kts. mokia viestiketju.

    • EI edes maksettuna

      Miksi menisin? Kuuntelemaan jotain tekotaiteellista p*skaa? Ja maksaisin siitä kauheudesta vielä? Ei huhuhuuh... Oli mikrofonia tai ei niin onhan tuo Kansantaiteilija todellakin kamala. Niin esiintymistaidoiltaan, olemukseltaan kuin ääneltään. Mutta menkää kaikin mokomin te, huonon maun omaavat. Minä säästän silmäni, korvani ja lompakon sisältöni todellisille ARTISTEILLE. Sellaisille joissa silmä lepää, korvat nauttivat ja joissa rahalle saa vastinetta. Onneksi on tätä hyvää makua siunaantunut - toisin kuin eräillä muilla....kröhöm, kröhöm.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2257
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1397
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1364
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe