Lennot jo varattu ensi kesälle Istanbuliin. Ongelma on nyt vain se että emme omista luottokorttia ja kaikissa varausjutskuissa sitä tarvittaisiin:( Onko mitää paikkaa mistä pystyisi huoneen varaamaan etukäteen , ilman luottokorttia? Vai täytyykö sitä vaan pölähtää paikanpäälle ja etsiä huone jostain....
Ei luottokorttia... mistään pysty varaamaan hotellia ilman sitä?
5
359
Vastaukset
- Istanbul on ihana.
No voisiko joku kaverinne tehdä kortillaan varauksen? Se hotellihan (ainakin jos varaa booking.comin kautta) maksetaan vasta paikan päällä joko käteisellä tai kortilla. Varauksen yhteydessä annetaan ne luottotiedot ns. vakuudeksi. Suosittelen varaamaan etukäteen! Toisaalta, varausta voisi yrittää hotellien omilta kotisivuilta, jospa siinä ei tarvita luottokorttia? Itse käytän aina booking.comia, koska se on hyväksi havaittu. Muitakin on.
- IlmainenNeuvoAlv0%
hankkikaa luottokortti...
- parempi tieto
Tyhmä neuvo: ehkeivät he saa korttia vaikkapa maksuhäiröiden takia. Tai liian pienien tulojen. Syitä voi olla monenlaisia. Tämäkin infopläjäys on ihan ilmainen :D
- Beslama
Soittakaa hotelliin ja sanokaa, että maksatte cashilla tms. Tai todellakin hankkikaa kortti...tai menkää paikan päälle ja kävelkää hotelliin - niin minä olen tehnyt monta kertaa, koska päätän matkustanko jonnekin n. max. viikon ennen lähtöä. Siis ensi kesänä...sinne on sata vuotta aikaa. Good luck!
- miitja
Varasin hotellin (danske bankin) visa electronilla. Hyvin toimi. :) Kannattaa kokeilla jos omistaa electronin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 13310609
- 525100
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html432301Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1062103- 282006
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131631Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411452Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta291134Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v331081Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54997