mitä mieltä onko liian mummomainen? tuleeko elvis mieleen
Vastaukset 6
- Täti
Elvi-nimi on ollut suosituin 1920-39 -luvuilla, mutta onpa 2000-luvulta lähtien 321 tyttöä saanut myös tämän nimen.
Nimi muuttuu kantajansa mukaan, ja olisi aika suloistakin tavata joku pikku-Elvi ;)
Elvis siitä ei tule ollenkaan mieleen - ainakaan minulle. - jotakin ajatuksia
Elvi kaipaa vahvaa sukunimeä
Elvi Eskelinen toimii
Elvi Virtanen liian mummomainen joten muuttaisin sen vaikka Melviinaksi
Melviina Neea Virtanen - msid
Tykkään Elvistä! Harvinaisempi versio Ellistä.
- !!!
Elvi tai Eevi...Eeva
- äititäti
Mummo nimethän on muodissa, että Elvi sopii kyllä. Elvis ei tule mieleen. Toinen vaihtoehto olisi Helvi? Entäs Elviira, Elna tai Elma?
- yykaa3
Oikeen söpö ja nätti, eikä enää mikään mummonimi. Elvinat yms. taitaa olla aika muodissakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3511031- 69711
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et36619- 39557
- 39532
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht318491- 74458
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22449Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19441