Onko kokemusta jonkun suomalaisen matkanjärjestäjän matkasta Irlantii, joko kiertomatkasta tai reissusta Dubliniin tai muualle? Kiinnostaisi kovasti lähteä keväällä. Matkat ovat aika kalliita, ovatkohan hintansa arvoisia?
Järjestetyt matkat
5
1203
Vastaukset
- ¨drfrf
suosittelen lämpimästi TEMA-matkoja.
- vertailin
Temamatkojen toukokuun matka on peruutettu. Ei ollut lähtijöitä tarpeeksi.
- ketjun aloittaja
Meillä on valit tuna Matkapoikien reissu. Sopiva aika eli 5 pv,pitempään ei voida olla.
- cliffs of Moher
Kommentoin asiaa näin jälkikäteen, jos jotakuta kiinnostaa. Monessa muussa maassa kiertoajelu voi olla hyvä tapa nähdä maata, mutta koska Irlannissa pärjää huonollakin englanninkielellä, niin suosittelisin kuitenkin reissua ihan ominpäin. "Vääränpuoleiseen" liikenteeseenkin tottuu.
Pelkät lennot Dubliniin ja majoitus B&B-paikasta ainakin pariksi ensimmäiseksi yöksi. Jos matkustaa sesongin ulkopuolella, niin yleensä riittää, että pari päivää aikaisemmin soittaa ja varaa majoituksen seuraavalle paikkakunnalle. - +++
Olen käynyt useita kertoja Irlannissa. En kertaakaan valmismatkaoilla.
Olen kierrellyt saarta bussilla. Sellaisia yhden ja kahden päivän retkiä.
Jos olet kielitaitoinen pärjäät hyvin taksien, hotellivaraiksien yms. kanssa itsekin.
Tänä keväänä menemme Belfastiin katsomaan lisää Titanic- nähtävyyksiä ja Jättiläisen Jalanjäljet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2772885Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka472280Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471987- 1131717
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051644Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121365- 661307
- 681243
- 551179
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771161