Eläkeläispariskunta uhkailee

kaikkea sitä näkee

Voiko oman käden oikeutta käsittää myös niin,että saa tehdä mitä vain kunhan ei jää kiinni? Oikeus uhkailla, kunhan ei ole kolmatta todistajaa tai oma puoliso ei puhu? Oman käden oikeudella käydä esim. naapurin tontilla harventamassa pensasaitaa kun huvittaa ja ei jää kiinni?Kyllähän jäljet näkyy.
Kaiken huipuksi ollaan eläkeyhdistyksen vastuupaikalla.Itse nuorena naapurina ihmettelen vaan ja pidän puoleni.Entä jos jompin kumpi heistä käy kiinni (kun sattuu huvittamaan) saanko puolustautua vai kääntääkö puoliso jutun niin,että minä kävin päälle? Hankin tallentavat kamerat tontillemme.Meno on kuin villissä lännessä.Nyt hiljaista, kun yksi naapuri haki heille lähestymiskiellon.

3

294

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pesäpallomaila

No tuohan on aivan selvä juttu! Hyökkää ite niiden päälle ennen kuin ne hyökkää sun päälle!!!! Pari kertaa on oma pesäpallomaila heilunu saatanallisille vanhuksille. Käytä oman käden oikeutta!

• j k

ninkö

• jvfrvjiovrio

Turpaan niin että tukka lähtee niin oppii kääkät tavoille!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      90
      1419
    2. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      982
    3. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      851
    4. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      95
      805
    5. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
      Ikävä
      67
      796
    6. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
      Sinkut
      159
      733
    7. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      20
      689
    8. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      80
      630
    9. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä
      51
      622
    10. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      53