kysymys

Koe

Mun piti lauantaina kokeilla eukon kanssa toista naista ja semminen löytyi eräältä treffipalstalta.
Mutta koska eukollani ei ollut mitään tietoa toisen naisen kanssa olemisesta, paäätimme että
vaimo kokeilee ensin. No tämä toinen nainen(muka paljon ollut toisten naisten kannsa ja parien) tuli meille ja he meinivät sänkyyn olivat lähes tunnin, mua ei vielä siinävaiheessa
päästetty mukaan, koska eukolla ei ollut kokemusta. eukko lupas kertoa kaikki, no niinhän se kertoi, ne eivät olleet päässeet pientä hiplausta ja pussausta pidemmälle, johon vaimo oli pettynyt. Oudointa oli se että nainen oli Eukossa kiinni sen jälkeen kokoajan halaili ja
piti kädesta. Eukko ihmetteli tätä käytöstä, että onko nainen lesbo vai eikö se ymmärtänyt
meidän tarkoitusta. Onko tämä ominaista bi- naiselle tämmöinen käyttäytyminen?
Saimme myös semmoisen kuvan niinkuin nainen olisi rakastunut eukkooni. tiedän että
tämmöiset asiat olisi pitänyt tehdä selväksi, mutta se on myhäistä.
Nyt tulimme semmoiseen tulokseen että lopetamme tämän kokeilun toistaiseksi ja rastamme
toisiamme niin kuin ennenkin. Annoin muuten eukolleni eilen illalla 4 orgasmia.
Kertokaa mielipiteitänne? En tiedä lukeeko kyseinen nainen tätä palstaa, mutta älä ota
henkilökohtasesti. Meidän tunteet meni sekaisn.

19

3499

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kayla

Ei kukaan ensimmäisen tapaamisen perusteella rakastu, se on varmaa. Naiset vain eivät yleensä ole mitään koneita, jotka pystyvät sekstailemaan tuosta vain, kenen kanssa vain ja täysin vailla mitään tunteita. Ihmisiä me kaikki vain olemme.

Meillä taas etsitään ensin molemminpuolinen luottamus ja kuulostellaan mitkä on fiilikset livetapaamisissa kaikilla osapuolilla, ennenkuin hypätään samaan sänkyyn. Muuten se ei useinkaan onnistu.

• koe

ei varmaankaan, mun eukko taitaa sit olla kone.
        Koska se ondotti että jotain tapahtuisi olihan hänellä muka kokenut opettaja.
        Se ei yleensäkkään paljon kerkeä hiplailuja odottelemaan, kun pitää olla jo alapäässä.

• olla niinkin
        koe kirjoitti:

ei varmaankaan, mun eukko taitaa sit olla kone.
        Koska se ondotti että jotain tapahtuisi olihan hänellä muka kokenut opettaja.
        Se ei yleensäkkään paljon kerkeä hiplailuja odottelemaan, kun pitää olla jo alapäässä.

Että toista naista ei miellyttänyt vaimosi siinä mielessä:D

• SexInfo

"Meidän tunteet meni sekaisn."

Tuo on tervettä.

• Ano

Voi hyvänen aika, että piti vain kädestä, halaili ja suukotteli. Olipas kummallinen nainen;) Tosiaan, bi-naisilla ei ole tunteita, vaan ne heti hyökkäävät pillun kimppuun:D...ainakin heteromiehen näkökulmasta!

• Bii

Me bi-naiset olemme KAIKKI tällaisia, heti iskemässä sun naista.. alkoiko pelottaa? Minkäs teet, ota tai jätä. :D :D

• Bii
        Bii kirjoitti:

Me bi-naiset olemme KAIKKI tällaisia, heti iskemässä sun naista.. alkoiko pelottaa? Minkäs teet, ota tai jätä. :D :D

edellinen oli tarkoitettu nimimerkille "koe" kuten tääkin: Sun naisesi olisi siis valmis menemään sänkyyn kenen kanssa vaan ja jopa sen mielestä epämiellyttävien ihmisten??

• koe
        Bii kirjoitti:

pelota. Olen pahoillani.

• koe
        Bii kirjoitti:

edellinen oli tarkoitettu nimimerkille "koe" kuten tääkin: Sun naisesi olisi siis valmis menemään sänkyyn kenen kanssa vaan ja jopa sen mielestä epämiellyttävien ihmisten??

taaskaan oikein koko idea oli mun.

• saisit
        koe kirjoitti:

taaskaan oikein koko idea oli mun.

Vierasta pillua siinä samalla:O

• koe
        saisit kirjoitti:

Vierasta pillua siinä samalla:O

sitähän ois pitänyt päästä kokeilemaan.
        Mut en sit noist porvoolaisist muijista tiedä.

• Bii
        koe kirjoitti:

pelota. Olen pahoillani.

Eipä muakaan.

• SexInfo
        koe kirjoitti:

pelota. Olen pahoillani.

tarvitse mistään olla pahoillasi. Huomasit episodin jälkeen, että olet seksuaalisesti terve ihminen.

• kui ?
        SexInfo kirjoitti:

tarvitse mistään olla pahoillasi. Huomasit episodin jälkeen, että olet seksuaalisesti terve ihminen.

...

• taas
        SexInfo kirjoitti:

joka kirjottelee tuolla Ryhmäseksi-palstalla alentavia kirjoituksiaan ja häiritsee samalla NORMAALIEN ihmisten kanssakäymistä.

• Normaali bisse

Ihan oikein teille. Ehkä se kolmas nainen piti muijaasi niin vastenmielisenä että halusi olla vain kohtelias. Oletpa törkeä kun mainitset hänen kotikaupunkinsa.

• Ihan pihalla

"Normaali bisse"

???

• ork

että on ihmisiä joilla on huumorintajua. Tuo juttu oli kyllä hyvä. Minä nauroin sille oikeasti.

• Koe

idioootteja. Löydettiin toinen nainen jonka kanssa hommat sitten onnistui. Ja voin sanoa ettei ole kiihottavampaa näkyä kuin kaksi naista ja otetaan pian uusiks.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      248
      5672
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      35
      3231
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      133
      2549
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      210
      2013
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      64
      1542
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      64
      1007
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      77
      937
    8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      123
      813
    9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      8
      781
    10. Miellyttääkö eniten

Kaivattusi persoona vai ulkonäkö?
      Ikävä
      39
      728
    Aihe