Vanhoja nimiä etsiskelen pojalle ja tiedä vaikka ihastuisin just sun isoisän nimeen ;)
Meillä Eljas Sakari ja Väinö vaan :)
Jos löytyy sukukirja niin minkälaisia vanhoja, ehkä vähän erikoisempia nimiä sieltä löytyy? :)
Isoisiesi nimet?
22
276
Vastaukset
- jenna.
Mun papat on Karl ja Johannes :)
- ,,,
Väinö ja Eino
- niitänäitä
Ukit Esko ja Esko (kutsutaan Matiksi sen toisen nimen mukaan). Ja isoisät Toivo ja Pekka.
- Joku vaa
Wilhelm ja Akseli
- tero1113
Aulis
- Odette&Teo
Meillä Erasmus ja Iisakki sekä miehen puolelta Zacharias ja Jaan
- lumista1
Meillä Kusti Santeri ja Nestori vaan
- näinmeillä
Konsta ja Antti
Vihtori ja Matias - Maijulikka
Kustaa Verneri oli isoisän nimi.
- Tyttihän minäkin
Minun isoisäni olivat Kasperi ja Robert. Mieheni puolelta Juho ja Erkki.
- ISMO LAITELA
Löytyy mm.
Jorma-Uolevi
Pertti-Kullervo
Jytky-Jooseppi
Yrjö
Urpo
Sonni
Karju-Petteri- Ihmetyyssi
Mulla molemmat olleet haudassa aikoja. Isän isä Eeli Olavi, äidin Lauri Ilmari.
- Feliks
Pappa oli Hannu Kaarlo Valfrid, vaari on Aarre. vaarin isä oli Feliks.
- Tale Taalasmaa
Mun vaarin nimi on Seppo. Seppo Taalasmaa. Tunnetaan myös nimellä Pontikka-Seppo ja Seksi-Seppo.
- Salla
Mun papat Pentti ja Muisto, miehen puolelta Eino ja Esko.
- 12+1
Meillä Aarno, Pentti, Johannes, Oskari, Matti ja Rudolf.
- Lumilydia
Eino ja Armas olivat minun pappani
- gdsdfsdfsd
Omalta ja miehen puolelta:
Niilo
Sakari
Matti (useammassa polvessa)
Juho
Leo
Eljas (siis J:llä)
Omien poikien nimet sekoitus ja modernisointi tästä joukosta. Tytön kohdalla sama homma naispuolisten nimien joukosta. - random7
Sukukirjasta löytyy suurimmakseen Heikkiä, Tuomoa ja Mattia. Omat isoisät Heikki ja Matti
- ........
Mun vaarien nimet olivat Kauko ja Päivö.
- Viljaana
Ei omia, mutta toisten isoisiä:
Alvar, Viljami, Otto, Arvo, Veikko, Jalmari, Asser, Eemil, Kalle löytyyhän noita nimiä. Suosittelenkin valitsemaan lapselle jonkun hyvän nimen. Ei sellaista joka löytyy jokapojalta. - Semmoiset
Tenho, Erkki. Mieheltä Heikki ja Leo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446