paha tuntematon haju.....

minä ja koirani

hei! aloin kyselemään että mikähän mahtaisi olla vikana kun 4v nöffini haisee tosi pahalle...? olen koittanut tutkia koko koiran läpi ja mistään ei tunnu löytyvän mitään mikä vois haista...:(! olen pessyt sitä, harjannut ja hoitanut muutenkin hyvin!
olen ajatellu hampaita, anaalirauhasia, esinahantulehusta,jne, mutta ei tunnu tulevan mistään....?
aina kun ollaan sisällä niin haju tulee esille...kun koira kävelee ohi tai laittaa viereen makaamaan niin se haju oikein lemahtaa tulemaan!!!! hyi se on tosi pistävä ja häiritsevä haju!
jos ei lopu pian täytynee käyttää lääkärissä! mut ois kiva kuulla onko muilla vastaavaa....

4

722

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kati

      tutkinut koiran läpikotaisin?Ihan ensimmäisenä tuli mieleen hotspotti.

      • nallen mamma

        voi olla ihan tassuhiki! meillä ainakin ajoittain tulee tosi karmea löyhkä tassuista..


    • satsku

      Hei.
      Et ole muuten ainoa jolla on sama haju ongelma nöffinsä kanssa.Meillä on 6-vuotias uros ja se haisee kanssa paljon ja tosi pahalle.Olemme myös pesseet sitä ja se on vähäksi aikaa lopettanutkin hajun,mutta ajan päästä haju tulee takaisin.On käytetty myös lääkärissä,mutta kommentti oli,että jokaisella on omanlaisensa haju,mutta omasta mielestäni ei missään eläimessä saisi näin paha haju olla.Meillä tämä "pieni"lemmikkimme on ulko koira ja ainoastaan yöt nukkuu meidän omakotitalon ulkoeteisessä.Ajattelen joskus,että turkki haisee pahalle sen takia,että se on ulkona kelillä kun kelillä,mutta en usko sen kuitenkaan vaikuttavan haisemiseen,koska pesemme,kuivaamme ja harjaamme nöffiämme paremmin varmaan kuin itseämme.Sama ongelma siis meillä ja kiva olis jos joku kertois miten ratkaista tämä haju haitta?

      • 3xiloa

        Epäilen nöffimme rintakarvojen haisevan kun kuolaa ja rinta on vähän väliä märkä vaikka kuinka yritetään kuivailla. Koira viihtyy paljon ulkona. Haju mielestäni on lievempi silloin, kun saan koiran asettumaan sisälle yöksi. Mututuntumaa vain..?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4459
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1744
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1420
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe