Väkivallaton perhe

hahffasf

Terve. Olen parikymmentä vuotias nuorimies, joka on vihdoinkin muuttamassa kotoa pois kun en enää kestä viikkoakaan ettei mitään pahaa tapahdu.

Perhe on perinteinen 90-luvun lamanperhe, jossa on kituutettu vähällä, isä alkoholisti, perheessä ollut pitkä sairastapaus jne.

Ongelma onkin, se että veljessarjassa ei olla koskaan katsottu väkivaltaa hyvällä. Isän puuttuessa veli on tottunut provosointiin ilman seuraamuksia. Eniten harmittaa, että kyseinen henkilö ei koskaan tunnu kärsivän minkäänlaista katumusta mistään. On sitten rikkonut lainatessaan tavaroita tai vaikka luvannut tuoda rahoillani tupakkaa kaupasta joista on käyttänyt osan itse.

Tässä pitäisi vielä kestää muutama päivää... onko neuvoja? Saattaa nimittäin jonain päivänä käydä niin että saa elämänsä selkäsaunan.

3

219

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..........

Lopeta nyt aluksi se tupakan poltto. Kun muutat kotoa, tarvitset rahasi tärkeämpään, kuten vuokraan, ruokaan, sähköön, veteen, pesuaineisiin ja vessapaperiin. :)

• teme888

Minäkin kasvoin väkivallattomassa perheessä. Paras lapsuuden ajan kaverini varttui lestadiolaisperheessä, ja minä näin monta kertaa punaiset juomut hänen pyllyllään, sillä siinä perheessä vitsa viuhui.

Lapsena kuvittelin, että kaverini rohkeus, avoimuus ja oikeudenmukaisuus ovat seurausta hänen selkäsaunoistaan, kuten hän itse arveli. Niinpä minäkin halusin kokeilla ja yhden vakavimman rikkomukseni jälkeen- taisi olla myymälävarkaus ja jälkien peittely valehtelemalla - pyysin vahemmiltani rangaistukseksi piiskaa paljaalle pyllylle. No, vanhukset vain naureskelivat ja ihmettelivät, mistä minulle noin hölmöjä ajatuksia on tullut.

Toivoitko sinäkin ruumiilista kuritusta teidän perheeseenne itsellesikin, jo omina lapsuusvuosinasi vai onko ajatus herännyt vasta hulttioveljesi toiminnasta?

• ........

Taas meni piiskaamisfantasiaksi. Voi yöks.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      141
      9382
    2. Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa

Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d2
      Maailman menoa
      673
      5364
    3. Kuka on menehtynyt?

https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras
      Kankaanpää
      27
      3719
    4. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      47
      2563
    5. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
      Maailman menoa
      25
      2184
    6. 70
      1934
    7. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      136
      1908
    8. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      231
      1700
    9. Nainen, ota nyt rauhallisesti

Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä
      Ikävä
      139
      1444
    10. Ei me taideta

Pystyä kokonaan olemaan erossa.
      Ikävä
      39
      1260
    Aihe