Onko normaalia, että Logitechin Optisen hiiren valo jää palamaan vaikka kone sammutetaan, silloin kun hiiri on ps/2 "portissa" adapterilla. Jos taas hiiren laittaa usb porttiin valo sammuu.
Optinen hiiri
13
833
Vastaukset
- toukka
olla jokseenkin normalia. Itseläni jäi myös optisen hiiren valo päälle kun koneen sammutti. Nyt tosin usb portissa. Mutta mun EluminX näppiksen taustavalo jää myös päälle kun koneen sammuttaa.
Johtunee emolevyn herätevirrasta. - Tietoa
Koneissa yleensä jää PS/2 linja jännitteiseksi käyttiksestä/norm. power-kytkimestä sammutettaessa, koska juuri sillä tavoin on mahdollista toteuttaa koneen "herätys" esim: näppikseltä. Virrat saa pois ainoastaan katkaisemalla joko mahd. takana olevasta kytkimestä tai sitten esim. kytkimellä varustetusta jatkojohdosta.
- tai
sitten laittaa virranhallinnassa vaihtoehdon: "kun virta katkaistaan virtakytkimestä" sammuta
- Epson
En tiedä minkälaista hiirtä nyt tarkoitat ? Ehkä Optista ja lankallista mallia.
Silloin tuo kuvaamasi tilanne on mahdollinen.
Jos kyseessä on Optinen ja langaton niin se valo palaa aina (jos hiiressä on varauksessa olevat paristot/akut) on se sitten liitettynä USB tai PS/2 porttiin ja on koneessa virrat päällä tai ei.- muuten
jää valo palamaan kun sammuttaa koneen. Jos koneen laittaa ns. lepotilaan (sleep), niin silloin jää valo palamaan. Minulla langallinen / PS/2
- edell.
muuten kirjoitti:
jää valo palamaan kun sammuttaa koneen. Jos koneen laittaa ns. lepotilaan (sleep), niin silloin jää valo palamaan. Minulla langallinen / PS/2
ilman adapteria (ei USB kytkentä mahdollisuutta)
- Epson
muuten kirjoitti:
jää valo palamaan kun sammuttaa koneen. Jos koneen laittaa ns. lepotilaan (sleep), niin silloin jää valo palamaan. Minulla langallinen / PS/2
Ennenkun tarve toisen viestin sekoittamisesta käy ylivoimaiseksi olisi se viesti ehkä syytä lukea.
Älä sekoita lankallista ja langatonta mallia,omassa viestissäni tuo oli mielestäni riittävän selvasti ja selkeästi mainittu. - tämä
Epson kirjoitti:
Ennenkun tarve toisen viestin sekoittamisesta käy ylivoimaiseksi olisi se viesti ehkä syytä lukea.
Älä sekoita lankallista ja langatonta mallia,omassa viestissäni tuo oli mielestäni riittävän selvasti ja selkeästi mainittu.tulkittavissa: optinen ja langallinen eikö??
>En tiedä minkälaista hiirtä nyt tarkoitat ? Ehkä Optista ja lankallista mallia.
Silloin tuo kuvaamasi tilanne on mahdollinen. - Epson
tämä kirjoitti:
tulkittavissa: optinen ja langallinen eikö??
>En tiedä minkälaista hiirtä nyt tarkoitat ? Ehkä Optista ja lankallista mallia.
Silloin tuo kuvaamasi tilanne on mahdollinen.Siis voiko luetun ymmärtäminen olla noin vaikeaa ?
Jos kyseessä on Optinen ja langallinen hiiri niin tuo valon palamaan jääminen on mahdollista niinkauan kuin koneessa on virta kytkettynä,riippumatta siitä onko kone päällä tai ei.
Jos taas Optinen ja lankaton niin tuo valo palaa aina niinkauan kun hiiressä on varauksessa olevat AKUT/PARISTOT,eihän tämä nyt voi olla noin vaikeaa ? - n o
Epson kirjoitti:
Siis voiko luetun ymmärtäminen olla noin vaikeaa ?
Jos kyseessä on Optinen ja langallinen hiiri niin tuo valon palamaan jääminen on mahdollista niinkauan kuin koneessa on virta kytkettynä,riippumatta siitä onko kone päällä tai ei.
Jos taas Optinen ja lankaton niin tuo valo palaa aina niinkauan kun hiiressä on varauksessa olevat AKUT/PARISTOT,eihän tämä nyt voi olla noin vaikeaa ?lue sitten minun viesti tarkempaan. Minulla optinen ja langallinen (johdollinen) hiiri ja EI JÄÄ VALO PALAMAAN kun sammuttaa koneen. Ei kai johdollisessa edes ole pattereita.
- Epson
n o kirjoitti:
lue sitten minun viesti tarkempaan. Minulla optinen ja langallinen (johdollinen) hiiri ja EI JÄÄ VALO PALAMAAN kun sammuttaa koneen. Ei kai johdollisessa edes ole pattereita.
Sinä tyrmäsit minun viestini jossa nämä molemmat mallit oli mainittu.
Jos tätä asiaa nyt et ymmärrä niin en voi asialle mitään. :) - enpä
Epson kirjoitti:
Sinä tyrmäsit minun viestini jossa nämä molemmat mallit oli mainittu.
Jos tätä asiaa nyt et ymmärrä niin en voi asialle mitään. :)mahda asialle mitään, onkohan minun hiiressä jotain vikaa, koska käyttäytyy edellä kerrotulla tavalla.? Eli valo sammuu, oliskohan polttimot uusilla?
- Kina
Jo oli viestiketju.
Minulla on optinen hiiri johdon ja adapterin kautta kytketty ps/2 porttiin ja valo palaa vaikka kone on sammutettu.
Jos se olisi kytketty suoraan USB porttiin niin valo ei palaisi kun kone on sammutettu.
Muuta en tiedä mutta tämä on faktaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62905
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79680Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36621- 39620
- 86547
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 70446