Kuvista

Samat säännöt kaikil

Tämä viesti teille Suomi 24:n ylläpidolle eli Elina, Mari, Piia ja Rasmus,

Miksi kaikille ei ole samat säännöt kuvien suhteen?!!! Sääntönä on ollut että kasvojen tulee näkyä tunnstettavasti, silti oman arvioni mukaan ainakin yli puolessa kuvista kasvot eivät näy! Miksi näin?

23

569

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karvamirri

      Törmäsin kerran semmoseenkin jonka profiilikuvana oli rinnat :) Ylläpito kai luuli kasvoiksi?

    • ...

      Itse oon törmännyt profiilikuvaan, missä näkyi pelkät jalkaterät. Mutta ilmeisesti ylläpidon mielestä siinä näkyi kasvot tunnistettavasti. Tai sitten heillä on sokea hyväksymässä kuvat.

    • karvamirri

      Niin tai sitte ylläpito on peiliin katsoessaan nähnyt jalkaterät...

    • Heippa,

      Ohje tosiaan on se, että kasvojen tulee näkyä. Tämä asia ei kuitenkaan ehkä ole ollut ensimmäisenä moderoinnin kohteena, joten on totta, että palvelussa on profiileja, joissa kasvot eivät näy edellytetyllä tavalla. Kiinnitämme asiaan jatkossa paremmin huomiota ja pyrimme ohjeistamaan käyttäjiä paremmin kuvien valitsemisessa.

      Terveisin,
      Elina
      Suomi24

      • Grawer

        Minä en viitsi vastata sinulle, jätän sen homman suomi24 Elinan tai jonkun toisen tehtäväksi, parempi näin.


      • ai ketä mitä häh
        Grawer kirjoitti:

        Minä en viitsi vastata sinulle, jätän sen homman suomi24 Elinan tai jonkun toisen tehtäväksi, parempi näin.

        kelle puhut


      • Niin ja tosiaan: jos haluatte tällaisissa tapauksissa olla avuksi, niin ilmiantakaa ylläpidolle tällaiset profiilit, joissa on ohjeiden vastainen kuva. Siitä on suuri apu!

        Terkuin,
        Elina
        Suomi24


      • ....

        Jos ylläpito tarkistaa kuvat ennen julkaisemista, niin miten ne ei nää millaisia kuvia sinne laitetaan?

        Nytkin eräässä uudessa profiilissa näyttää olevan Roope Ankan kuva, mikä tuskin on hakee seura suomi24:ssä. Joten ylläpito ei ilmeisesti ole välittänyt tästä keskustelusta.

        Tosin sama välinpitämättömyys tuntuu olevan keskustelupalstoilla spämmäämisen suhteen. Miksi edes laatia sääntöjä, jos niiden noudattamisella ei oo mitään väliä?


    • karvamirri

      Minun nimimerkkiä ei sentään ole vielä löytynyt profiilikuvista... :)

    • karvamirri

      Kuinka moni muu täällä on valvomasa uuvistuksen avvautumista?

      • Elina ainakin!

        Terkuin,
        Elina
        Suomi24


    • Usko Ev. Lut.

      Yhellä oli kerran rillit kuvissa... mutta ei siitä sen enämpää

    • itekseenpuhuja

      aika hyvä riffi...

    • Grawer

      Minä en viitsi vastata sinulle, jätän sen homman suomi24 Elinan tai jonkun toisen tehtäväksi, parempi näin.

      • mitä häh

        ai kelle et aio vastata


    • seli seli

      Joo, on niistä ilmoitettu, mutta mitään vain ei ole ilmoituksenkaan jälkeen tapahtunut. Miesten rintapotretteja, ilman päätä. Kuvia joissa joku tulitikku-ukko seisoskelee jonkun auton, tai moottoripyörän vieressä. Kuvia takaraivosta. Yhdestä silmästä. Näitähän riittää.

      Älä Elina selitä siellä. Julkaisupolitiikka on ihan mielivaltaista. Myös sen suhteen millaisia kuvia hyväksytään.

      • päätönrattastusmiäs

        Ai että profiilikuvia ilman päätä? huh huh! aika hurjia kuvia siis!


    • lumihei1

      Jokainen voi kuvattomat viestinlähettäjät plokata pois!
      Näin on erittäin Hyvä!
      Joka haluua olla kuvallisena, ei tartte kestää kuvattomia, estäkää
      heidä viestit!

    • yök

      Siellä on sellanenkin profiilikuva jossa mies makaa aurinkotuolissa kireissä tsimmareissa ja tyyppi on ottanut kuvan haaroihinsa asetetulla kameralla. Tästäkin profiilikuvasta on ilmoitettu, mutta siellä se vaan on.

      • jököttääpi

        Juu siellä seisoo :)


    • waste of time

      Paskanjauhajat lähettelee jonninjoutavia viestejä kuvattomina. Ja niitä saa varmaan lähetellä kämmenet ruvella kun kukaan ei koskaan jaksa vastata.

    • kuvaaja2

      Mun mielestä olisi ehdottomasti parempi, että sallittaisiin kaikenlaiset kuvat (poislukien tietysti alastomuutta tai muuta asiatonta sisältävät). Kyllä erilaisten kuvien tunnelma ja valintakin saattaa kertoa jollekin jotain. Vaikka se siluetti auringonlaskua vasten.

    • tabby!

      Oiskohan ylläpidon mahdollista jo kuvan hyväksymisen yhteydessä suodattaa kaikki netistä "lainatut" kuvat pois? Tämän ei pitäs olla ylivoimainen tehtävä jos ne käsipelillä muutenkin käydään läpi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nuorille miehille kasvavat nyt naisten sormet

      Nuorten miesten feminiinisyys lisääntyy myös tässä suhteessa https://yle.fi/a/74-20103869
      Maailman menoa
      285
      3513
    2. Hei, sie, J-mies

      Hali ja pusu 🤭
      Ikävä
      57
      1953
    3. Asumistuen leikkaukset alkavat näkyä

      Tamperelaisia häädetään kodeistaan nyt kiihtyvällä tahdilla. Asunnottomuus lisääntyy. https://www.aamulehti.fi/tampere
      Maailman menoa
      213
      1727
    4. miten kerron?

      niin eli miten kerron sen että tykkään hänestä
      Ihastuminen
      35
      1573
    5. Suden aamukahvi

      Huomenta tähänkin päivään. 🌻😊🌞☕❤️ Today is tomorrow's yesterday 🍁
      Ikävä
      40
      1428
    6. Emännälle eliksiiriä

      Mitä sitä pitäsi emännällä syötteä, että se joskus laskisi housusa muullonni kuin vessassa ja saonassa käyvessä?
      Suomussalmi
      27
      1257
    7. Tyttö kadoksissa

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010641479.html Silmät auki lukijat.
      Maahanmuutto
      14
      1196
    8. Olet kiinnostava

      Haluisin kuulla sinusta kaiken, sinun elämän historiasi. Voisin oikeasti olla vain ystäväkin. Koen, että meillä on jok
      Ikävä
      75
      1134
    9. Mies Jos kertoisit jonkun vinkin

      Jonka vain me tiedämme ja tunnistamme, niin tiedän että yhteydenottoni olisi toivottu. Muuten en voi ottaa yhteyttä enää
      Ikävä
      84
      1104
    10. Kysymys liittyy tunteisiin

      Pelkäätkö sinä minua nainen?
      Ikävä
      59
      1005
    Aihe